Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag hadde vi besøk på jobben av sjefen for alle sentralbordene her som jeg jobber. Altså sjefen til sjefen min. Hun har vært her i Bergen på besøk hele 3 ganger i løpet av den tiden jeg har jobbet her (2år).

I dag kom altså damen innom her overlegen og arrogant.

Hun var rundt å sa hei til hver enkelt av de FAST ansatte her!!! Og overså oss vikarer fullstendig!!!

Vi var da 5 fast ansatte og 3 vikarer. Fy fan for en drittkjerring! :kjefte:

Ikke fordi jeg absolutt trenger så masse oppmerksomhet, men jeg lærte fra mammaen min at det er vanlig FOLKESKIKK å si hei til folk! Hun hadde ikke snakket noe særlig med de fast ansatte bare sånn som hei, hvordan går det, snakkes! Det kan nevnes at vi sitter i to "øyer" med fire på hver øy. I kryss.. Så hun måtte gå forbi oss vikarer for å komme bort til de hun skulle snakke med. Jeg var så dum å si hei til henne og hun bare gikk rett forbi!! Kan du tenke deg?!

Ikke hadde hun det travelt heller, for hun satt seg ned med sjefen min å bare satt der mens han gjorde noen småting (private) .

At voksene folk kan oppføre seg sånn gjør meg rett og slett FLAU på hennes vegne!

Til de nysgjerrige som lurer på hva jeg endret (Titt, for at du skal få ro i sjelen), så endret jeg en aldri så liten skrivefeil :tongue:

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp:

Det er smålig gjort! Hurra for sjefer som skjønner det med godt arbeidsmiljø..! :roll: Godt det ikke er så ofte hun er innom.. Hadde tross alt vært verre hvis hun alltid traska rundt i gangene..! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Stili!!! :nigo: og plutselig var jeg back in the sjokohylle igjen!!!!

Haaaleluja, Haaalelulja, Haleluja, haleluja, halllllllllelllllllleeeeeelujaaaaaaaaa!!!! <- synger litt sånn som i kirken :fnise:

Haha, søtingen du :kose:

Jepp!!!

Du er absolutt min helt, Mazilla!!!!!!!!!!

:danse::danse::danse::danse::danse::danse:

Hva med meg da? :sur::frown::sjokk::cry3:

Til de nysgjerrige som lurer på hva jeg endret (Titt, for at du skal få ro i sjelen), så endret jeg en aldri så liten skrivefeil :tongue:

*puuh* Takk! Fikk nesten panikk her jeg sitter. Men så kom det jo på slutten grunnen. Fikk heeelt hjertestopp! Takk for at du sa hva du endret, Idnar :fnise:

Men fra alvor til spøk :fnise: Herregud for en oppførsel på hun der da. JEg og blir såå irritert på slike mennesker, blir helt dååårlig! Æsj!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med meg da?

Men Titt!!! Her er det snakk om sjokolade eller død!!!!! :fnise:

Hvis du kommer med noen skikkelig gode tips og råd om hva jeg kan spise (og i allefall når det gjelder sjokolade og chips) så skal jeg oppgredere deg til Mazilla sitt nivå når det gjelder heltestatus!!! ;)

Og når det er sagt, så må jeg si at du kommer på en god andreplass!!! :kose:

Ellers så var jeg ganske så sjokket av damen i svart i går (sjefekjerringen går alltid i svart). De andre reagerte på samme måte også. Sånne arrogante folk liker jeg ikke!! :fy_fy:

En bra side :jepp: Den skal jeg bruke :tommelopp:

Du får jo ta og si at vi ønsker oss kg på den! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Jippi, jeg er gla for en andreplass :fnise:

Men du kan jo og handle inn snoperier på helsebutikker :):jepp:

Jeg skal si til han at vi ønsker kvinneguiden der :fnise: Jeg bruker den siden no som startside. Jaja

Men du, de filmene til 9 kr, det var frdi jeg er så god kunde :sjenert: Men fikk bae velge 1. Kjøpte 2 filmer da. Og det ble 88 kr med frakt. Ikke så gale det nei =)

Har også bestilt klær fra HM. Det er gøøøy. Bare hvite klær. Har vist ikke noe hvit, og de var ganske fine og. Så er jo sommeren på vei, og da er det godt med litt lette klær. De har sånn side inne på www.hm.com/no som heter "salg". Masse klær til en billig peng, også det som er så bra, er at du ikke får regning før 1 mnd etter :hoppe: Man får klærene i posten, så har man god tid å prøve de og sende tilbake, også etter en stund får vi regning :) Bare sånn at du vet det, vis du ikke viste det fra før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så stor fan av å bestille klær på nettet. Som regel passer deg ikke til meg :sur: Enten for liten eller for stor :sukk: Syns det er best å prøve de i butikken først :) :) Har du sett denne siden?? Der har de mye billig også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo i gunn at det ikke var så mye utvalg på den der catalogsiden i dag, men det varierer veldig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg laget muffinser. Med og uten gluten.. Samme oppskrift, bare byttet ut melet. :) :)

Så ga jeg R først en glutenfri, deretter en vanlig. Han skulle være helt ærlig og fortelle hvilken han likte best.. Han visste hva som var hva.

Skjønne gutten sa at han likte best de glutenfrie! :fnise: De var best på smak OG MYE mykere!! :fnise::fnise: Det gledet meg veldig å høre det!! :jepp: Da gjør det plutselig ikke så mye å være litt anderledes :fnise:

Også har jeg et brød i maskinen nå.. Har ikke brukt oppskrift, bare fri fantasi. Håper virkelig at det blir godt :jepp: Har litt toro melblanding i, en del havregryn, solsikkefrø, sesamfrø og litt sirup i. *Er litt spent nå*

I går ringte bakepartnervenninen min og sa at hun hadde fått forspørsel fra en på jobben sin om vi lager glutenfrie brød!!! Det syns jeg var litt gøy!

Jeg lager jo uansett sånne brød nå (foreløbig bare i bakemaskinen min) og tenkte at i neste uke skal jeg lage uten maskin for å prøve meg litt frem. :jepp: Og på fredag skal vi ha fastelavensboller på jobben , så da skal jeg prøve meg litt på det også! :fnise:

Ble litt mye bakesnakk nå, ja.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for nå ble jeg ikke akkurat mindre sjesken... :sukk:

:ler: Godt å høre at du fikser baking og allting! :) Flinke Idnar! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg skal på jobb, vettu!!! Og øgene går i kryss for jeg er så trøtt :sjenert: Men sofaen er så grååååååådig go... :fnise:

Men nå skal jeg gå... GO NATT!!!!!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, nå er jeg på 100% For legen mente visst at når jeg hadde fått et navn på hva som feiler meg, så skulle jeg være frisk som en fisk med en gang.

Men nå går det jo mye bedre, så nå gjør det ingenting :) Men det hadde vært godt med et par timer mindre arbeidsdag!! :fnise:

Og jeg er ikke så veldig trøtt, nei.. Pleier å legge meg i 12-1 tiden. Av og til før men som oftest seinere.. Piler i seng når jeg hører at R kommer hjem i 2halv3 tiden. Han syns det er altfor seint. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Jeg legger meg også i 12 tiden, og syntes det er litt seint, jeg burker alltid minst 1 time på å sovne. Ligger alltid å vrir meg og tenker og tenker. Er alltid trøtt på jobben. Så no må jeg prøve å legge meg tidligere.. N skal forresten jobbe seint imorgen og overmorgen og tidlig på fredag, så tror jeg han skulle jobbe i helgen. Han også jobber i hjemmesykepleien no, men ikke sammen med meg, et helt annet sted.

Jeg er sånn rar og jeg, for vis jeg må legge meg tidlgiere enn N, slik vis jeg ha tidligvakt og han har seinvakter, så er det jo naturlig for han å være lengre oppe, da er jeg sån som kan ligge i sengen og bare tenke på hva han gjør på, når han skal legge seg, om han snakker med noen jenter på internett osv :sukk: Men det er nokke jeg må jobbe med :jepp:

Hvorfor kommer R så seint hjem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R kommer så seint hjem fordi annenhver uke så jobber han fra 1845-0200 og annenhver uke jobber han på dagtid.

Derfor er jeg litt mer aktiv på pcen annenhver uke på kvelden :fnise:

De ukene når han er hjemme på kvelden finner vi på ting og tang: går turer, shopper, ser på filmer osv :)

De ukene når han jobber sitter jeg somregel hjemme, hvis det ikke er en eller snilling som får for seg at de skal underholde meg (foreldrene mine pleier å være flink på det) Jeg gidder nemlig ikke å ta bussen for å finne på noe, for vi bor ikke akkurat i verdens navle, så bussen går bare en gang i timen. Men jeg greier å finne på noe aleine hjemme og, asså. Ser på tv eller taster på pcen eller baker eller noe sånn :fnise:

Jeg pleier ikke å tenke så mye på hva R gjør på sånn i forhold til andre damer og sånn. Han er så lett å gjennomskue at jeg hadde nok avslørt han ganske så fort, ja :fnise: Heldigvis for det! Men jeg tror nok ikke at N finner på noe han ikke burde heller! Han virker jo så snill og skjønn atte!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...