Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt

Kor er den bakken da?

Jeg har sett americas funniest home video og har holdt på å dø av latter. Elsker klipp der barn gjør tidige ting.. :ler: Og no begynner verdnes strengeste foreldre. Men det er ikke såå gøy, helt greit. Jeg elsker tv. Men no er jeg ikke helt i form heller. Fryser, og har kjempe vondt i hode. Da er det godt og bare glo på tv. Alt jeg har gjort idag er dette: Våkne. Sett tv i mange mange timer samtidg med internett. Handlet middag. Laget middag. Dusjet. Og her sitter jeg igjen. :fnise: Vet ikke hva jeg ville med det da, ville bare si det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du blir bedre da!!! :kose: Jeg fryser! Fyrer i peisen men det hjelper ikke ennå! Oså drakk jeg nettop opp KOKUSteen!! Den var ganske god. Fikk en prøve for lenge siden i DetNye.

Jeg syns du har gjort mey fornuftig, jeg Titt!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja!!!! Og den bakken er inni kanadaskogen!!! :lur: Et helvete å gå opp og kanonkult å ake ned!!! Også lassebakken borti fyllingen er bra!! Og stokkedalslia!! Den er gøy!!!Og bakken ungene her bruker kunne jeg fint ha brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Emm.. No må jeg tenke litt her. For vet ikke om jeg har drømt dette, eller om det er sant. Tror det er sant :ler: Mener jeg gikk forbi en jææævl*g bratt bakke, noen unger skulle ake ned der, den var skummel bratt.. Det kan være dette bare er en drøm, for jeg husker ikke hvor det var..

Men jeg hadde aldri tørd å ake i kanadaskogen, kan vedde tusen kr på at jeg da hadde akt midt oppi han der mannen som er forsvunnet der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida!! Jeg har gått i den bakken to ganger etter at han forsvant og han er ikke der!! I så fall så blir han er jækla bra hopp!!! På langs midt i bakken!!!! HOHO!!!!!! Kunne sikkert ha flydd flere meter!!!

Han er/var forresten naboen til mamma og pappa!! :lete: Tenk om han ligger i hagen eller noe, då!! Har krøpe hjem fra Kanadaskogen. Eller noe sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, her var det ikke spesielt koselig lesning sånn rett før leggetid! :sjenert: Snakk litt om noe koselig, vær så snill! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld!!! :kose:

Her snør det Mazilla!!! I lange baner!! Gleder du deg til å innta snøbyen bergen?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA jeg dr av latter :skratte:

Se det for deg, då!!! Med bleie på nedover der!!! Og hooooooooooop!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

:skratte:

Hahahaha :hoho: Får ikke håpe noen opplever det, bruke han som et hopp. Herregud :ler:

Nei.. Jeg må komme meg i sengs no, jeg er ikke noe bra. :sukk: Tenkte og se den nyeste episoden av One Tree Hill eller Desperate Housewives og legge meg!:)

Vi snakkes min skjønne:) Sov godt og ha en fin dag på jobb imorgen.

:kose:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

:rødme:

Håper du kommer innom idag når du har komt hjem, det gjør du sikkert, er ikke R på jobb sent denne uken? Du må lese innpå siden min :hoppe:

Hvordan har du hatt det igag, har du det bra? :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Neida :) Fant den bare. Men kul ide ;)

Leste om en annen kul kake en dag. Skjær sukkerbrødet ut som en banan. Legg banan, sjokoladesaus og krem inni kaken, og dekk med gul marsipan. Enkel, og hørtes veldig god ut. Den skal jeg prøve neste gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...