Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

Jaja, det er bare til å begynne å skrive, vis du ønsker deg inn på 15 sider til bursdagen din :ler:

Jeg har sett alle episodene av frustrerte fruer. Eller har den nyeste jeg tenkte å se etterpå når jeg legger meg :bolledeig: Det er morro!! Syntes Cabby er sååå skjønn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skal jo ikke skrive så masse!! Det er dere som skal hylle bursdagsbarnet minst i 3-4 sider til!!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere unge mødre da? Det er såå koselig :rødme: jeg ønsker meg BABY :grine: Har regnet ut at jeg kan bli gravid på bryllupsreisen. At jeg har eggløsning da. Bryllupsreise-baby :rødme: Men Muffinsen min vil ikke :sur: Han syntes vi er aaaalt for unge :fnise: Jaja, jeg er jo i det minste UNDER 25 år :ler::fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dere unge mødre da? Det er såå koselig :rødme: jeg ønsker meg BABY :grine: Har regnet ut at jeg kan bli gravid på bryllupsreisen. At jeg har eggløsning da. Bryllupsreise-baby :rødme: Men Muffinsen min vil ikke :sur: Han syntes vi er aaaalt for unge :fnise: Jaja, jeg er jo i det minste UNDER 25 år :ler::fnise: :fnise:

Jeg er skikkelig babysyk og!!!! Og giftesyk! R er LITT treg i avtrekkeren, ja. Han mener at han må fri. Og at han må fri når det passer han og ikke meg!!! HALLO!!!! Jeg skal i hvertfall ha baby før jeg er 30!! Det er målet mitt!! Kanskje jeg sitter der, da med en hel bønsj med unger!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt deilig å være så UNG også ;) Å ikke være halvveis til 50 liksom :fnise: :gjeiper:

Enig!!! :fnise: For jeg er ikke det, jeg heller!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha 2 før jeg er 30 :jepp: :jepp: :jepp: Og Muffinsen er faktisk enig. men han vil at vi skal være gift i ca et år først. Før jeg blir gravid :sukk: Da er det to år til jeg får en baby-muffins da :sukk:

Men jeg har sluttet på prevensjon da, så den som lever får se :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åååh fyyyy faen, Hex disser oss for at vi er halvveis til 50. Det er det værste jeg har vært med på...........

:slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh fyyyy faen, Hex disser oss for at vi er halvveis til 50. Det er det værste jeg har vært med på...........

:slåss:

Slapp av, jeg joiner dere om 2 mnd :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh fyyyy faen, Hex disser oss for at vi er halvveis til 50. Det er det værste jeg har vært med på...........

:slåss:

:skratte::skratte::skratte:

Chikfight!!!! :hoppe::popcorn:

MERE BLO!!! MERE BLO!!! :fnise:

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, her var det action! Dette får være mitt bidrag på veien mot 15 sider, kommer sterkere tilbake i morgen! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...