Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest TittTitt

Hex sa at det var 20 innlegg pr side, så vet ikke om det gjelder kun på antall? :klø: Eller hvor langt innlegget blir? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åja jeg klarte å floode og :ler:

Idnar er sikkert flink med pai lagingen.. Jeg har aldri laget hjemmelaget pai. Jeg har bare sånn pitteliten pai jeg fant i fryse. Med kylling og grønnsaker.. Er til og med fullkort i..

Endret av TittTitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare lagd søte paier jeg.. Det er knallgodt om sommeren! Søt paibunn, fylt med krem/vaniljekrem og masse, masse friske bær og litt hakket sjokolade... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Jeg har bare lagd søte paier jeg.. Det er knallgodt om sommeren! Søt paibunn, fylt med krem/vaniljekrem og masse, masse friske bær og litt hakket sjokolade... :sikle:

NAM!!! Kan ikke du sende oppskrift? :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også pai i ovnen!!!!! :hoppe: Titt: Fjusker du å kjøper mia pai??? :nei: Men atte..de er ganske god, da (for de som kan spise sånnt...)

Pai er jo superenkelt å lage!!! Men kjøkkenet ser helt bombet ut nå... :sjenert: Tar det etterpå!!! :fnise:

Forresten godt å se at dere har blitt venner igjen!!!! :kose: For hvis dere skal krige inni min bok, så må dere krige snillt!!! :enig:

Mazilla: Jeg ska inn på fb å se etter den der gf grandisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har noen oppskrift i grunnen.. :sjenert: Bare en vanlig søt paibunn liksom, oppskrifter finnes nok overalt.. Eneste jeg husker er at jeg prikka den med gaffel før steking, og så la et bakepapir med tørre erter på oppi, sånn at den ikke skulle heve i ovnen. :) Og så når bunnen er stekt og avkjølt putta jeg krem blandet med vaniljekrem oppi, og frukt/bær/sjokolade i en haug oppå der igjen.. Nå ble jeg sjesken! :sikle:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt

Jeg har aldri laget pai før, og aner ikke kordan vi gjør det. Må man ikke ha sånn derre rund fin pai form som ligner på en blomst? Jeg har bare sånn vanlig ildfast form :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er snaddergo!!!!! :sikle: Men ikke sånn som mazilla lager.. Du kan sikkert bruke samme bunnen og steike sånn som mazilla sa, så tar du oppi vaniljekrem og bær etterpå. Det er også snaddermat!!! :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags pai står på menyen hos frøkenen med det bomba kjøkkenet da? :spise:

Lager no bare med det som er tilgjengelig. I dag: Cherrytomater i og hot spekepølse <- som er kjempegod!!! Også bunn, da..og egg og ost på toppen :sikle:

Jeg har aldri laget pai før, og aner ikke kordan vi gjør det. Må man ikke ha sånn derre rund fin pai form som ligner på en blomst? Jeg har bare sånn vanlig ildfast form :sjenert:

Du kan bruke vanlig ildfast form, ja.. Eller en kakeform. Funker fint det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...