Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Guri, all den maten dere babla om gjorde meg skikkelig sulten!! Jeg tar gjerne i mot oppskrifter på pai'er! Sånt har jeg aldri laget, tror ikke jeg har smakt før heller :fnise:

God natt! :goodbye::natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Guri, all den maten dere babla om gjorde meg skikkelig sulten!! Jeg tar gjerne i mot oppskrifter på pai'er! Sånt har jeg aldri laget, tror ikke jeg har smakt før heller :fnise:

God natt! :goodbye::natti:

Paien var nyyyyyyyydelig!!! :sikle::fnise:

Go natt sjøl!!!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAAAMMMMMM!! Urettferdig.. I'll be back tomorrow! Du får skrive en oppskrift her da, til da, så skal jeg se om jeg også klarer å lage denne fantastiske paien :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ferdig med det meste kl 1 også leste jeg til kl nesten 2 :sjenert:

Jeg hadde jo sovet litt på forhånd, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fjernet en føflekk i dag :overrasket: Det som var "vondt" var bedøvelsen..

Også spurte jeg legen om dette med cøliakien. Virket ikke som han hadde noe peiling på noe!! :kjefte: Jeg måtte jo spørre om alt og fikk nesten ingen svar på noe!!! Og noe stønad fra nav hadde no han aldri hørt om!! Så når jeg kom på jobb og ringte nav så fant jeg skjemaet og har fyllt ut det som var å fylle ut, så ser jeg pinadø at legen skal fylle ut noe også!! Sendte det på fax til han, så håper jeg at han gidder å fylle det ut! Snakk om tungvindte greier!!

Gikk alt det der greit med deg, Mazilla??

Har forresten også meldt meg inn i ncf og på bakekurs :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk leger!! :kjefte:

Jeg fylte ut skjemaet selv og leverte det, også sendte legen på sykehuset (altså han som utførte gastroskopien) et brev til nav. Fastlegen hadde ingenting med det å gjøre, i grunnen. Det som er greit med at det drøyer litt er jo at du får etterbetalt stønad fra den måneden du fikk diagnosen, så plutselig får du en klekkelig sum! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa de til meg også, men jeg fikk første utbetaling etter et par uker, selv om det var midt i fellesferien. Til og med en stund før egentlig utbetalingsdato, som er den 20. Jeg så frem til å få etterbetalt masse rett før jul, men dengang ei.. :fnise: De sier sikkert bare 6 mnd for å ha sitt på det tørre! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har bare vært i Danmark og Sverige. Men det er kjempelurt å printe ut oversettelser fra ncf.no, som man kan gi til kelnere på spisesteder. Det trengte jeg til og med i Danmark! De har jo ikke peiling da.. :roll: I tillegg til å ha med seg knekkebrød, og belage seg på at det sikkert blir en del frukt, salat og biff.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har lest det at man må ha med det skrivet! Også leste jeg at det svenske forbundet også har et sånt, og det skal visst være bedre formulert, sånn at det er lettere å forstå!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan godt være ja! I Danmark fikk jeg på et sted kyllingfilet stekt uten krydder, og med bare kokte poteter til. Men til gjengjeld fikk jeg nærmere 30 poteter da! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne kommer hjem og sier til sin mann, "Kan du huske alle de hodepiner jeg har hatt alle disse år? De er borte vekk!"

"Ikke flere hodepiner?" spør mannen. "Hva er det som har skjedd?"

Hans kone svarer, "Marie fortalte meg om en hypnotisør og han sa at jeg skulle stå foran et speil, stirre på meg selv og gjenta

"Jeg har ikke hodepine"

"Jeg har ikke hodepine"

"Jeg har ikke hodepine"

Og det virket, all hodepine er forsvunnet"

"Åh, det er vidunderlig" utbryter hennes mann.

Hans kone sier så: "Du vet, at du ikke akkurat har været en tyr i sengen de siste årene, hvorfor prøver du ikke å gå til hypnotisøren for å se om han kan gjøre noe?"

Tvilende sier mannen ja til å prøve.

Etter konsultasjonen kommer han hjem, flår av seg tøyet, griper sin kone og bærer henne inn på soveværelset. Han legger henne på sengen og sier "Ikke rør deg, jeg er straks tilbake."

Han går ut på badeværelset og etter et par minutter kommer han tilbake, hopper i seng og elsker hett med sin kone, som hun aldri er blitt elsket før.

Hans kone sier "WOW, det var vidunderlig!"

Mannen sier "Ikke rør deg, jeg er straks tilbake."

Han går igjen ut på badeværelset og runde to var enda bedre enn den første.

Konen setter seg opp helt forvirret og utbryter "Du gode GUD!"

Mannen sier igjen "Ikke rør deg, jeg er straks tilbake." Og igjen går han tilbake til badeværelset.

Denne gang følger konen etter ganske stille og hun ser ham stå foran speilet og si:

"Hun er ikke min kone!"

"Hun er ikke min kone!"

"Hun er ikke min kone!"

Hans begravelse finner sted neste fredag klokken 13.00.

:fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt
Skulle du ikke legge deg, Titt?????? For jeg kan se at du ENDA ikke har lagt deg!!! :nei:

Jammen.. Atte.. Jeg måtte jo bare se at det gikk bra med deg.. Og det gjorde jo det, så da fikk jeg sove godt i natt. Så ihvertfall ut som du hadde laget planer utover natten :ler:

Jeg har fjernet en føflekk i dag :overrasket:

HALLO!!! TEITING!! :slår:

Du skal jo fortelle om sånne ting da, så jeg kan ønske deg lykke til! Det er en gyllen regel!! :regler:

Hans begravelse finner sted neste fredag klokken 13.00.

:fnise::fnise::fnise:

HAHA :hoho: Tidig vits :ler: Den skal jeg kopiere og printe ut og ha med på jobben :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...