Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Gjest TittTitt

Ååh, sån jobb vil jeg og ha, hehe :)

Jeg og ser filmer og tv og bare klistrer ræven min i sofaen når jeg er aleine. Jeg og N har vært ganske flinke å gå turer da vi bodde her før, så det skal jeg ta opp igjen :)

Nei, jeg har ingenting å være bekymret for ang N og andre folk, ikke i det hele tatt, det er bare jeg som tenker så mye. Det er det som er hovedproblemet mitt, jeg tenker alt for mye. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke drive å tenke så mye, for da blir jeg svimmel og får vondt i hodet :fnise:

Jaggu godt at vi har sånne gode, snille og skjønne gutter, Titt!! :jepp::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ja fyttikatta, vi er faktisk driiiiiiiiit heldig :):) Tenk deg alle de jentene som opplever en dritt kjæreste. Som kansje slår de, er utro. ÆSJ!

Nei, vi må være gla for R og N :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får være glad for det!! :rødme: Så får det heller stå sin prøve at de (i allefall R) har sine egene meninger (som ikke alltid er de samme som mine ) :fnise::fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

N og har sine meninger, som ikke alltid stemmer med min mening :fnise: Krangler dere av og til, eller er dere det perfekte par? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda!! Vi krangler,vi!! Til tider ganske heftig, men vi blir for venner igjen!! :fnise: Men jeg tror ikke vi krangler mer enn vanlige par :klø: Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Neheei, vi krangler aldri. Vi er det perfekte par :fnise:

Neida, vi har våre krangler, tror det er normalt jeg. Vi er så flinke å krangle vis vi er trøtte og har dårlig råd. Når vi er trøtt sammen, da kan det si pang, altså, sånn skikkelig trøtt. Hehe.

Men vi er skikkelig gode venner også, og vi kan ofte sitte i samme rom uten å si et ord, og det ikke er ubehagelig. Det liker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten en som jeg fikk på mail: :fnise::fnise::fnise:

INNSPARINGER I HELSEVESENET

Telefonen ringte hos Olsen.

- God dag det er Marie Olsen.

- Hei, jeg ringer fra Blodbanken. Din mann Petter Olsen var hos oss i går for å ta blodprøver...

- Ja, hvordan det?

- Vi har dessverre hatt et lite arbeidsuhell. Vi hadde også en annen Petter Olsen hos oss i går som tok blodprøver. Beklageligvis er begges personnummer uleselig på prøvene. Sikkert et printerproblem...

- Må han komme tilbake for nye prøver da?

- Dessverre, med de nye kostnadskuttene i helsevesenet, kan vi bare foreta blodprøver en gang i kvartalet, pr person.

- Ja vel...

- Derfor må jeg dessverre meddele noen dårlige nyheter. Din mann har enten HIV eller Alzheimers.

- Men det er jo skrekkelig! Hva skal vi gjøre nå da?

- Vi anbefaler at de tar deres mann med til sentrum og forlater ham der. Finner han veien hjem av seg selv, så ikke ha sex med ham!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Haha :ler: Tidig. TittTitt humor det der :)

Er jeg i rette humør kan jeg daue av dnne vitsen:

Det var en gang en ku som sto på en eng. Så datt an...

HAHAHAHA :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Men Idnar, no må jeg gjøre meg klar for jobben, N kommer innom her no. Han og skal på jobb idag :hoppe:

Ha en fiin dag videre, så snakkes vi :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TittTitt

Du Idnar. Jeg skal fortelle deg en hemmelighet. Og den skal jeg skrive til deg her inne, og ikke i min dagbok, for vennene mine, familien min og N skal ikke få vite om det.. Jeg fant det ut på jobben idag, og er ganske gla for det..

Etter jeg har snakket med en på jobben idag, så fant jeg ut at jeg skal søke meg inn på sånn derre der skole for å bli helsefagarbeider. Det er en gang i uken. Også når jeg har fått fagprøven, så skal jeg invitere familien min og N med på nokke greier, middag eller noe, også fortelle de :) Det er på 1 år. Kjenner at det kribler inni meg når jeg tenker på det :fnise:

Men vet ikke når det skjer, altså, kan være jeg må vetne helt til høsten, men kan også hende jeg kan begynne vis noen slutter. Det begynte et kull i Januar. Også kan det være at jeg ikke trenger å gå på skole i det hele tatt, siden jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider. For er vist nokke fag eller noe som er inni det, som jeg også skal ha inn i helsefagarbeider, så kunne vær jeg bare kunne jobbe også få fagprøven.. Men det får jeg jo nærmere info om. Tenkte å skaffe alle papirer og sånt og heller stikke ned på kontoret til hun damen og gi de face to face, for da kan jeg også vise ekstra interesse og sånt, og hun virket kjeeempe grei..

TENK så kuult da?!? Når jeg begynner og går på skolen, så bare later jeg som jeg skal på jobb eller noe. Skal ikke fortelle det til noen. Kun hun jeg snakket med på jobben og kansje et par stykker til, men ikke mange.

Og det som virket så bra, er at det er bare skole en gang i uken, også har vi lekser og inleveringer via internett. Men hun sa at det ikke var mye, men at jeg kan bestemme det selv, så da skal jeg gjøre det ofte, skal gjøre det skikkelig bra :jepp: Pluss at jeg har dysleksi, og alt er liksom me lettere via data. Åååh dette skal jeg gjøre, og dette skal jeg klare :hoppe:

Jeg kan virkelig seee for meg den dagen jeg er utdannet, og inviterer hele gjengen på middag for å fortelle de noe. De må da tro jeg er gravid eller noe :fnise: Men dette er hysj-hysj :) Det gjelder dere andre også, ikke skrive om dette i Titt-Titt sin dagbok :nei:

:hoppe::kyss::hoppe::kose::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuu så spennende, Titt!! :kose: Også ble jeg veldig gla for at du ville fortelle det til meg :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Hvis du klarer å fullføre det og tilogmed uten å si det til noen er du skikkelig superflink!!! :jepp::jepp: Jeg syns det hørtes veldig kjempelurt ut, for du får jo mer betalt då..pluss at du blir mer attraktiv i arbeidsmarkedet, og det er jo slettens ikke dumt!!! :danse::danse::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ååh guuu så skjønn den hunden var da, Idnar!! Var kjempe fiiin :jepp: =)

Spurte deg i sted da, men spør her inne også, har du og R tenkt å få husdyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...