Gå til innhold

Idnars liv i en bok vol.2


Idnar

Anbefalte innlegg

Gu så ekkelt, Titt!! Folk er jo helt gale! Håper at jeg slipper å oppleve noe sånn! :sukk:

Har de bare biff og sånn på steakers? :klø: Ellers så har jeg missforstått litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest TittTitt

NEi tror de har litt forskjellig der. Jeg har aldri spist der selv da, for jeg er ikke akkurat den riketse :fnise: For min del er det litt dyrt. Men jeg har bestemt meg for når jeg får lønn så SKAL jeg spise enten der eller på big horn steak house. Jeg haaar så lyst å prøve maisstuing. Det høres sååå godt ut :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel mest biff og sånt, tror jeg.. Ihvertfall det jeg spiste de to gangene jeg var der. Ikke så helt gale på pris, og de har ettermiddagstilbud hver dag og sånn! :)

TittTitt: Hvis det står mellom Steakers og Big Horn, så velg for all del Steakers!! Mye mer for pengene og bedre mat! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Ååh, kuli :) Ja, min søster og sier jeg bør velg Steakers. Hva er ettermiddags tilbud da, er det veldig tilbud eller? Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her! :) Ytrefilet til 169 kroner.. Eneste minus er at man ikke får velge tilbehør selv da.. Men det kan jo kjøpes ved siden av, hvis man vil ha noe ekstra! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på BigHorn flere ganger (sikkert 7-8 ganger) og har aldri vært fornøyd! De har gitt oss feil mat, en gang brukte de 90!!!!!! minutter på maten og servitøren (en mann) tok med på puppen..og nei, det var ikke et uhell!!!!!! :nei: Grunnen til at jeg har vært der så mye er at min bror og damen har hatt det til et stamsted. De har sluttet med det nå, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her! :) Ytrefilet til 169 kroner.. Eneste minus er at man ikke får velge tilbehør selv da.. Men det kan jo kjøpes ved siden av, hvis man vil ha noe ekstra! :Nikke:

Mazilla...du må ikke sende link med bilde av mat, for jeg blir så grååådi sulten av det!!! :fnise::fnise::fnise::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Neeei, jeg og blir så suten av sånt. Tror jeg må lage meg frokost ja!! Hehe.

Tok han deg på puppen?!?! Da hadde N blitt raaasende!!! Ekle gris da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!! Han tok meg på puppen og alle såg det!! Vi feiret bursdagen til damen til min bror. Forelderene mine og hennes og R og noen venner av hun. Alle såg det!! Også hadde han lært seg navnet mitt, så hver gang han gikk forbi så sa han "Heeei Idnar!!!" Tullingen!!! Alle reagerte og jeg synes det bare var flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Åh herregud for en dritt!!! Idiot. Hater slike folk, de er så teite. Tenker liksom ikke. Han må da ikke ha nokke sosial intiligens ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett Titt! Han må være sosialt tibakestående!!! At folk kan være så dum! Jeg skal aldri der igjen, nei.. Da får de heller feire bursdagen sin aleine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han tok deg på puppene?

Kanskje jeg burde ta meg turen dit?

:lur:

Ville bare innom og hilse litt på, jeg!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du stikker innom :kose:

Og, ja...han tok meg på puppen!!!! Men jeg kan garantere at han fikk grei beskjed om at sånt gjør man ikke.. :fnise: Tviler vel egentlig på at han gjør det igjen, for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute å hentet litt ved og det har snødd minst 10 med snø bare to siste timene!!! Det er mye for å være i bergen!!! Egentlig har leg skikkelig lyst til å gå ut å ake eller finne på noe sånn, men jeg gidder ikke aleine og har ingen akebrett!!! :sukk: Men fy så gøy det hadde vært!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TittTitt

Jaa det hadde vært helt kanon og gått ut og akt. Jeg har heller ikke akebrett. Hadde vært døds gøyt. Men jeg hadde aldri tørd å ak ned fløyen, de er jo hel gaaale i knollen de som aker ned der.. Uten gjerde og alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle du sett oslo :sukk: Vi er omtrent innesnødd vi. Og vi er veldig glade for at vi har vaktmester som måker.

Det er jo koselig med snø også da. Hvorfor kunne det ikke vært så fint på julaften? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne fint ha akt der!! Og jeg vet om enda kulere bakker!!! :lur:

Jeg elsker sånne ting!!

Kanskje jeg skal ønske meg akebrett til bursdagen!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle du sett oslo :sukk: Vi er omtrent innesnødd vi. Og vi er veldig glade for at vi har vaktmester som måker.

Det er jo koselig med snø også da. Hvorfor kunne det ikke vært så fint på julaften? :sur:

Vi har ikke vaktmester (så jeg skal ut å måke litt seinere) og er egentlig ikke så begeistert for snø, men i dag var det bare helskjønnt her!!! :snø: Det ser ut som et julekort!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...