Gå til innhold

Skravletråd 2009

Mirabella83

Anbefalte innlegg

Jeg fikk baksmell for første gang. 5600,- Bare håper at mannen fikk litt igjen nå da. Det passer absolutt ikke med baksmell når vi allerede lever på 20% mindre lønn (jeg har permisjon 80%).

Ellers prøver jeg meg på blogg for første gang i mitt liv. Og der ligger et par skrytebilder av gutten min. Dere er velkomne innom for å titte! (er det noen jeg har glemt som vil se, si i fra så skal jeg prøve å ordne det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dobbeltsjekka, og jeg har lagt deg inn Saeria. Jeg finner den i alle fall under brukernavn (ditt brukernavn i rosa boks helt oppe til venstre) - min blogg - go (rosa boks til høyre) - der er det en nedtrekksmeny hvor den skal ligge. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppdaget at tann nummer tre er på vei, så da har jeg vel også løst sutregåten. Tannen er kommet så langt opp at jeg kan kjenne en skarp kant i tannkjøttet, så da håper jeg på bedre dager snart.

Ikke for det, hun ligger og sutrer mens jeg skriver dette. Eller sutrer og sutrer. Mest av alt høres hun ut som en ugle. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se igjen, aricept. Er nok jeg som surrer.

Honesty: En ugle i hus? Det får en si! :fnise: Håper tanna kommer snart. G har klødd omtrent siden de to første kom, men ingen action enda....Snart fire måneder etter de to første..ok...3,5 da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man kan kjenne den skarpe kanten på tannen, er den vel så godt som oppe, vil jeg tro. Jeg har ikke merket noe spesielt forut for de siste dagene, så jeg har et håp om at det går greit nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med blogg, kan jeg også få tilgang? :)

Jeg fikk igjen 950,- og mannen får 14500,- Det kommer veeldig godt med nå når ikke mannen får studielån i sommer. Nå begynner jo jeg å jobbe 19 mai, og da får vi 100% lønn istedetfor bare 80%, så vi skal nok greie oss. Blir ikke noe å hoppe i taket for, men en kan jo ha det mye moro hjemme :)

Svigersene har hytte på en øy like i nærheten, så jeg tror lillegutt og mannen skal være der i noen dager. Så får jeg se om jeg drar ut jeg også, men synes det blir stress med båt og bil til og fra jobb :sjenert:

Blir nok til at jeg tar på meg noen ekstravakter, så har vi enda litt til overs :)

Hva er planene deres for sommeren da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke store sommerplanene her heller. Vi har et hus som burde få maaange nye vinduer, så det blir nok en del turer til hytten til svigers. Det er kjempekoselig der ute da, så vi skal nok få en fin sommer. Dessuten er det ingen by som er som Bergen når det er godvær. Da er det en fornøyelse å spasere i sentrum. Folk stråler av glede og det er helt særegen stemning der da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnimusepus - du skal ha tilgang. Jeg har prøvd å legge til alle i termingruppa, de jeg husker i alle fall. Men siden det er en privat blogg så ligger den ikke under oversikten over alle andre åpne blogger. Du må inn på dine blogger. Tror jeg, igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun vært i Bergen én gang, men da var det faktisk sol og fint vær. Det er mange år siden, men en veldig koselig by etter hva jeg husker :Nikke: (og så har dere Norges beste tatovører, men det er det sikkert ikke så mange andre her som er opptatt av :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Italia i sommer. Gleder meg veldig, vi skal leie et stort hus sammen med 3 andre vennepar, gå masse turer i fjellene i Toscana og slumre ved bassenget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal i hvertfall til Italia i bryllup i mai, og så vet vi ikke mer. Det kan jo hende det plutselig blir flytting og medfølgende salg og kjøp av bolig, så vi holder kortene litt åpne foreløpig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det en uke nordover til broren min, og ellers blir vi og være på campingen en del regner jeg med. Mulig vi tar me vogna på noen turer, men ingen store planer ennå.

Ellers har lillemor bæsja tre ganger i dag, ikke hardt. Vil ikke kalle det bløtt heller, men langt i fra bitte små klumper. Men hun har vært helt hysterisk mesteparten av dagen, så regner med hun har fått noe mageknip av laktulosen. Men satser på det bare er i dag og at ALT blir bra igjen i morra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun vært i Bergen én gang, men da var det faktisk sol og fint vær. Det er mange år siden, men en veldig koselig by etter hva jeg husker :Nikke: (og så har dere Norges beste tatovører, men det er det sikkert ikke så mange andre her som er opptatt av :ler: )

Kan jeg få spørre hvem det er, og på hvilket studio det er vedkommende jobber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferieturen vår går sansynligvis til nord norge, hvor vi har feriehus.

Er litt spent på lang biltur med lillegutt, så vi får prøve oss på noen halv-lange turer i løpet av våren for å se hvordan det går.

Dessuten skal vi i to brylluper i sommer, så det blir litt reising.

Ellers skal jo kjære og jeg til Roma i mai, så får det bli litt "sommer-ferie" det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saeria: Let's Buzz (www.letsbuzz.no) er et av Norges beste studioer, og tror alle som jobber der er flinke, men min personlige favoritt er Jannicke Wiese-Hansen. (sjekk ut galleriet hennes på hjemmesida)

Ang. sommerferie: Vi skal to uker til Danmark med mine foreldre, broren min og niesa mi. Har leid et stort hus med innvendig svømmebasseng og alt av andre fasiliteter. Og nærme Tysklandsgrensa. (vi har gjort dette mye før også) Lübeck f.eks. kommer vi garantert il å besøke. Og Hansapark er himmel for niesa mi :) Spennende med første langtur med lillegutt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ca 4000 i baksmell, mannen må betale ca 2500. Men nå hadde vi forventet en smell på ca 20 000,- så vi er faktisk ganske fornøyd :jepp:

Ferieplaner ja...Jeg er på jobbsøker'n nå, så jeg vet ikke om det blir ferie på oss i sommer. Men vi reiser til Gran Canaria førstkommende lørdag og blir der i 2 uker :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så lei og oppgitt over jenta mi som absolutt ikke vil mates med skje, under noen omstendigheter. Hun blånekter, kniper sammen munnen og snur seg bort, og aller verst er det hvis vi våger å servere grøt. Vi forsøker å gi mat hun kan spise selv i stor grad (brødskive, frukt og grønt i passe store biter), men jeg er ikke imponert over mengdene hun får i seg. :sukk: Så jeg bortimot fullammer ei jente på snart åtte måneder, og begynner å bli lei. Men man kan jo ikke akkurat tvinge, heller.

I dag har hun spist 1/3 matglass, drukket litt hjemmelaget sviskesaft, samt spist kanskje to spiseskjeer grøt. Hun skal på liv og død "klare selv", men det meste av mat ender opp på gulvet på den måten, til hundens fornøyelse.

Det går seg nok til, men jeg er litt lei av at måltidene er en kamp. Heldigvis har jeg masse melk fremdeles, men hvis det fortsetter sånn lenge må jeg nesten høre med helsesøster hvordan vi skal forholde oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...