Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!

pia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk perser...kjelper med gode klemmer selv igjennom dataen :lol:

Lysten var på topp i går og i dag viste det to blå streker på el tester så da går det kansje eller?????

Ja ja bare lysten er på topp så er det jo bra.

I dag hadde jeg besøk av ei vennina hu ska ha om tre uker og var i strålande form hu så fantastisk pigg ut og nesten ikke mage.

håper alle er i strålande humør for det e eg.

Hilsen ei som tror hu e p dag fjorten

:hoho::hoho: livet er helig jenter :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÅPER DERE KAN SVARE PÅ DETTE????????

Min kjøre fikk brev fra legen i dag tok blodprøver for en uke siden og i dag leverte han inn sædprøve.

I brevet stod det:

"Det er funnet lett forhøyet FSH som kan bety lettgradig germinativ svikt idet det er den som er med på å stimulere sædpruduksjonen. Gjenta derfor prøven om 3-4 uker."Noen som vet hva dette betyr for oss???

Det positive var ihvertfall at han var kjap så nå få vi høre hva han har og si om søden da hm spennende dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

I denne boka jeg har så stor det:

HORMONFORSTYRRELSER:

Det er vesentlig betydning for en sunn spermiedannelse at hypofysen produserer tilstrekkelige mengder hormon (LH) og forllikkelstimulerende hormon (FSH). Hvis hypofysen ikke utskiller nok FSH og LH, nedsettes mannnens evne til å danne sædceller. Det samme skjer hvis skjoldbruskkjertelen og binyrene ikke utskiller nok hormoner!

Men det står ingenting om forhøyet FSH! beklager......

men det er jo positivt at han ikke har for lite av det :)

Klem håper at noen andre kan hjelpe deg bedre enn meg

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vennen min!!!!

Jeg venter i spenning...... krysser alt jeg kan for at de neste prøvene er perfekte, og at soldatene bare hadde en litt dårlig dag!

{{{{{{{{{{ Gjør-Pia-gravid-støv}}}}}}}}}

Husk og holde oss oppdaterte, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor klem til deg Pia!!!!!

Forstår du kan være litt lei deg nå, men nå får dere kanskje fortgang i tingene også... Viss noe gjør det vanskelig å bli gravid så er det jo godt å finne utav det,jo før jo heller, og så få hjelp til å gjøre noe med det..

Lykke til videre Pia!

Jeg håper det går godt med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Pia-vennen da :( Det syntes ut som om du tar dette tungt lille venn.

MEN - se det positive i det ! Dere vil jo få litt mer svar på hvorfor - og det letter litt på frustrasjon og faktisk vite at det er en grunn til at man gang på gang får mensen. Vet ALT om det jeg vet du.......

Jeg og @mannen har innsett at vi kanskje ikke får barn på egen hånd, ikke det du vil eller trenger å høre nå kanskje - men allikevel er det så fantastisk mye annet å glede seg over her i livet. Og barn kan man få allikevel - det er bare det at prosessen tar litt lengre tid :roll:

Stå på du - og ikke la deg knekke av tanken på utredning du ?? Avtale...

Send meg en PM hvis du vil så kan vi avtale en "deit" på MSN hvis du vil prate - OK ?? Vi er her for deg vet du.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg om dagen?

Jeg håper humøret er snudd,og at du igjen er den optimistiske glade jenta vi har lært og kjenne. Vit at jeg tenker masse på deg, se det positive i det, utredning er ikke ensbetydende med at dere ikke kan få barn. Det betyr at de skal finne ut hvorfor dere ikke har fått det til ennå, prøve og rette på det og så kanskje dere får det til på tross av det de har funnet ut???

Se positivt på livet, lille venn, dere klarer dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia!

Ser at du er nedfor om dagen. Føler med deg, vet hvordan du har det (tror jeg). Ser du skal begynne på utredning nå, og det er jo ikke spesielt kult. Vi har nettopp begynt selv, og det neste som skal skje nå er at prins skal få testet sædkvalitete. Han er kjempenervøs!!!

Det er ikke lett dette her gitt. Bare husk at jeg føler med deg.

Vi skal nok klare det PIA, til slutt. Det er jeg helt sikker på!!!!!!!!! Husk at du er ikke mindre såkalt vellykket fordi om du ikke får barn med en gang (eller noen gang for den del).

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 1!!!!!!!!!!!!!

Er i grunnen ikke så lei meg denne gang, har spy syjuk¨så eg må konsentrer meg mest om det :cry: PYTON.

tAKK FOR HILSSEN QLIO OG TARUS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh Pia vennen!!!!! :(

Det skal visst ikke være så lett dette her gitt :(

*Masse gode trøsteklemmer/oppmuntringsklemmer til deg!!!!!*

Og så er du syk i tillegg også! Blir så lei meg hver mnd når den dumme tanta kommer på besøk!!! Har hun ikke forstått at hun aldeles IKKE er velkommen!!! :o Får håpe på at dere får litt hjelp på veien, og at dere snart kan glede dere over 2 blå!

Jeg har troen på dere!! Vent og se!!

Imens får dere bare ta tiden til hjelp, selv om det sikkert er både vanskelig og frustrerende! Men for all del, gi ikke opp!!!!!!! :D

Masse oppmuntringsklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er du allerede på dag 7,

tiden går fort mot EL.

Har du bevæpnet deg til tennene med EL-tester og sexy undertøy? :ler:

Og etter EL stiller alle KG-jentene seg i ring rundt deg og holder mensen unna.....ikke sant? :lol::lol::lol: Hadde vært litt av ett syn!

Lykke ti, Pia!

{{{{{{{{{{ 2 blå }}}}}}}}}}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EN LITEN RAPORT FRA VESTLANDET :lol::lol:

Tusen takk for hilsner qlio og Angel, kjekt og se noen har savna meg :oops: :oops: :oops: .

Joda går bedre med meg,men fremdeles ikke helt i form er fortsatt sykemeldt men nå i 50 % kjenner også det er litt i det meste laget :o

Er i dag på dag 19,men er igrunnen ikke noe og hoppe i taket for det er snart muligens teste tid for det er det ikke ihvertfall ikke den gangen. Var ikke akkurat noen hoppeuke denne gang hi,hi.

Men som dere sikkert har fått med dere er ikke kvaliteten på soldatene te maen heil goe så i dag sendte legen henvisning til utreding JIPPI VI ER I GANG.Men det skjer sikkert ikke noe før til neste år så me fåre bare vente og vente og vente.

Er ihvertfall glad vi har kommet et stykke på vei

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...