Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!


pia

Anbefalte innlegg

heisann alle sammen!!!

Er i dag på 25 og desverre kjenner jeg antydninger til grusomme tante så det klaffa nok ikke for oss denne mnd heller snufs.

Ja denne mnd trodde jeg,men traff ikke EL, men dagen før og etter,men det gjelder og holde mote oppe selv om det er veldig vanskelig.

Aller mest har jeg lyst og legge meg ned og hyle, hi,hi.

Håper det går bedre for dere andre denne månden.

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!!!!!!

Jeg har desverre ingen glad melding og komme med.

Fikk mensen i går ja på dag 28 så den er ihvertfall på tide og det er jo bra.

Synes det har godt greit med temping, måler i munnen selv om den svingte mye fortsetter jeg denne mnd og.

orker ikke tanken og putte den inn i andre hull.

Gleder meg til og lese om neste som får to blå.

Hm lurer på hvem det kan være......

Trist og høre om de Poone!!

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..så leit å høre at du fikk tantebesøk da, Pia!...den pokkers tanta har med å holde seg laaaangt borte neste gang!! icon_frown.gificon_mad.gif

Bare ikke mist motet, det blir nok snart din tur skal du se! *trøsteklem*

Selv er jeg på dag 22, ingen symptomer på noenting her i gården, så jeg får bare vente å se...

PS, ble det noe av den isen eller?? icon_wink.gificon_biggrin.gif

mange trøsteklemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Pia..

Takk for hilsener i dagboka mi!..kjektt at du følger med... icon_smile.gif

Hvordan går det med deg da?..du er vel i ny syklus du nå?...får inderlig håpe det går din/deres vei denne gangen....

skal XXXXXX fingre og tær for deg denne syklusen.....

klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia !

Hvordan går det i denne syklusen da....temper du ? Eller prøver du å la naturen gå sin vante gang...

Rart at folk ble gravide før i tida - nå virker det som om det må så mye greier til, temping, sjekking av sekret, tapp etc....

Vi får håpe vi ikke jager oss opp for mye... icon_smile.gif

Oppdater oss litt med jevne mellomrom - vi følger med - og er spente på om det blir noen bebis snart !!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia!!

Ville bare si tusen takk for alle hyggelige hilsener som jeg har fått av deg i dagboka mi!!!..så kjekt at du titter innom!!

Men du!..du som er så flink til å hilse på andres dagbøker..hvordan går det egentlig med DEG?????....når i syklusen er du nå da???..er jo spent og nysgjerrig på hvordan det går med deg vettu!!..selv er jeg jo åp dag 1 igjen, snart dag to, ettersom klokka nærmer seg midnatt....

*tenker på deg*

klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann alle sammen!!!

Tusen takk for hyggelige innlegg i dagboka mi det varmer.

Angel du ville høre hvordan det gikk med meg.

Så her er en liten oppdatering:

Er i dag på dag 17, hadde eggløsning på dag 14(7 mai) IFØLGE tcoyf.

Ja så ifølge programmet har vi truffet denne mnd.....Men det har blitt VELDIG MYE kos i det siste så hvor mye som kom fram vet jeg ikke.

Så rundt 23 mai venter jeg ikke mens he,he.

Ja man må jo prøve og være litt opptimist noe jeg ikke har vært i det siste.

Føler at det er de 2 siste mnd som vi har prøvd skikkelig ja de mnd jeg har tempa.

I dag føyk tempen kraftig opp så får håpe den holder seg oppe, den skal vist det ifølge ekspertene her innne hi,hi.

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD MORGEN!!!

Klokken er elleve,men jeg som ikke akkurat er en morgen fugl har nettopp stått opp.

Sola skinner så i dag skal vi ut og grille en eller annen plass.

I dag var tempen min det samme som i går 36,49 håper den holder seg der eller høyere.

Jeg er så rar i underlivet har det noe og si verker liksom litt???

Ikke vet jeg,men jeg HÅPER sånn at det vokser en liten spire i meg.

Vi prates

Klem fra PIa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HÅPER også at det vokser en liten spire inni deg!!!!..Kos dere med grillingen, det er nydelig vær her i Haugesund også!!!

Håper du snart tester 2 blå!!

sommerklem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia icon_smile.gif

Så fint at dere har truffet EL da icon_smile.gif Om ikke lenge så blir det spennede her - når du nærmer deg teste-tid!!!! Vi gleder oss!

Du får skrive ned symptomer osv slik at vi får fulgt med deg vet du icon_wink.gif

Jeg selv er kanskje på dag 1...og det er jo bra at vi kan starte på nytt igjen. Har gått på overtid skjønner du, og det er en "smule" frustrerende kan du tro...men som sagt så vet jeg ikke på stående fot om tanta virkelig har kommet.

Snart er 17.mai her, og enda en fridag...tiden går fort i mai må jeg si. Håper at ikke tiden frem til testing virker altfor lang for deg da icon_wink.gif

Gode lykke til-ønsker fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 22!!!!!!

Kjempekos med hilsner i dagboka mi, får ta en liten runde etterpå jeg.

Ja som sagt er jeg på dag 22, har så rar følelse i beina, har hatt det siden EL akkurat like smerter som jeg har nå jeg venter mens så det er nok den som er på vei snufs.

Her er en liten oppdatering på tempene mine håper dere kan si hvordan jeg ligger ann om toget er gått.

1 35,69

2 ingen temp måling

3 35,98

4 35,78

5 36,09 jippi ferdig med tante grusom (sex)

6 35,69

7 35,89 (sex)

8 35,78

9 35,29

10 35,69

11 36,09 (sex)

12 35,29 "

13 35,79 "

14 35,89 " eggløsning ifølge tcoyf

15 36,28

16, 36,09 sex

17 36,08

18 36,49

19 36,49 sex

20 36,29

21 36,39 sex

22 36,39

Her var syklusen min til nå hi,hi.hi ja nå fikk dere me kosedagene våre og hm ja,ja kan jo ikke holde så mye hemmelig for dere.

Så hordan ligger jeg ann skal jeg bare slutte og gi opp???

Klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstår deg riktig hadde dere sex både 11, 12 ,13 og 14 (EL). Da må jeg jo si dere har optimalisert sjansen i hvertfall. Du er altså inne i den kjedelig venteperioden. Vet altfor godt hvordan det er. Du får finne på noe annet å fylle tiden med, så slipper du å tenke og lytte og føle etter hvert minste lille tegn. DET er slitsomt det.

Lykke til!!!!!!!!!!

Klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei piamor!

Enig med Taurus!...har du hatt EL i den tiden dere har fått kost så mye, så skal du se at det kanskje skjer noe,...*håper*

Kjekt at du har fått installert MSN, vi treffes nok endag!..jeg er online både dag og kveld jeg, så det er lett å få tak i meg icon_smile.gificon_biggrin.gif

Hvordan går det med ventingen?...snart i mål?

hilsen spent12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Pia!

Takker for praten. icon_smile.gif

Hvordan går det med deg da???? Ingen oppdateringer her ser jeg!!!! Venter i spenning nå.

Selv er jeg på venter ikke-mens dagen i dag. Men føler på meg at den kommer hvert øyeblikk. Har mensmurringer... icon_frown.gif

Nei, må knipe sammen beina og gjemme meg under dyna tror jeg. Tante Grusom må ikke finne meg nå.....

Holder utkikk etter oppdateringer her. icon_smile.gif

Klems fra,

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var nå jeg ville skrive 2 BLÅ, mei du det ble ikke meg denne gangen heller.

Har vært i eldendig humør i dag,men takk for chatten på msn dere hjalp meg mye.

Men navn er jeg dårlig på ihvertfall når dere bruker andre enn de her.

Så nå er jeg på dag 1 igjen med nye muligheter, tror jeg skal droppe temp målingen føler den styrte oss litt vel mye, men nå vet jeg jo ca sånn når jeg har el, men jeg får se.

Har hatt en flott pinse med mye fint vær.

Håper det er andre som lykkes denne mnd TUVA, JEG ER SÅ SPENDT!!!

Klem fra pIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Pia. Man blir bare utrolig deppa når man får mens måned etter måned.

Jeg sier bare det, at i løpet av denne sommeren skal vi alle ha en liten spire i magen. Jeg synes ikke det er mye forlangt av oss.

Skjønner godt at du synes temping er slitsomt. Hadde min første dag med temping i dag faktisk, og jeg skal prøve ut denne syklusen, men det virker litt slitsomt synes jeg. Vi får se.

Den gangen jeg ble gravid koste vi oss annenhver dag fra dag 7 -21. Vi var LITT lei på slutten, men det klaffet, så det var jo verdt det (selv om det gikk galt, det vet man jo aldri). Dere kan jo prøve det...??

Lykke til i allefall. Er på dag 3, regner med at vi er ganske likt i syklus nå da, eller???

Klemz fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei PIA!

Aldri kjekt å begynne på dag 1 igjen....enig i at tempinga kan overstyre litt vel mye!..så lenge du vet at du har EL, og sånn ca når du har den, så er det jo bare til å slutte!!...dette skal gå bra skal du se!

Kjekt å prate med deg på msn, håper vi treffes snart igjen!!

kos12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia icon_smile.gif

Det var leit at det ikke gikk denne syklusen.... icon_frown.gif

Hvorfor skal dette være så vanskelig da!

Jeg blir litt deppa når jeg ser hvor lenge mange jenter prøver og prøver...det skal jo ikke være slik icon_frown.gif

Hvor langt har du kommet i syklusen nå da?

Skal du fortsette tempinga tro?

Jeg kutta ut tcoyf etter 1 syklus, syns det er ok å bare skrive ned tempene i ei lita bok jeg har ved nattbordet. Og sjekker EL-slim sånn i ny og ne (har ikke sett noe av det ennå da... icon_frown.gif )

Håper det går i boks denne syklusen, tenk om vi alle prøvere hadde fått det til NÅ!!!

Det hadde vært moro det icon_smile.gif

Kos deg icon_smile.gif

Klem fra

Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piavennen,

vi krysser alle alt vi har for at du skal få to blå og full klaff.

Alltid koselig å snakke med deg! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia!

Hvordan er det med deg?..er tantebesøket over?...er ikke like kjekt å skrive i dagboka i tiden mellom mens og EL, men jeg håper at dere klarer det denne gangen!!!

Snakees da kjære Pia-vennen!!!!!!

klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...