Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!


pia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg ser masse smilefjes der icon_smile.gif

Er du veldig glad i dag tro? *spent*

Hvilken dag er du på nå Pia?

Klem fra

Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Pia-mor! icon_smile.gif

Hvordan står det til med deg i dag???

Takker for praten i går forresten. Du er ei koselig jente!

Håper du koser deg skikkelig på utdrikkningslaget i dag! party017.gif

Men ikke ta helt av da! party012.gif

_________________

Tuva enig_animasjon.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-06-01 14:05 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANNaktion026.gif

DAG 13:

Hi,hi ja nærmer jeg meg ELaktion031.gif ja da blir det nok masse kos kan dere tenke dere, han slipper ikke unna.

Står at jeg har el i morgen,men i dag sank tempen fra 36,09 til 35,89 så kansje det er el i dag??? Er litt usikker på tempen i dag siden jeg har alkohol i kroppen og at jeg ikke fikk mer en 1 1/2 time søvn før temping?? Noen som vet om det har betydning??

ja i går var jeg på utdrikkingslag, hadde det kjempe artigernaehrung005.gifernaehrung005.gif ja det ble masse drikka, kjekt det så nå håper jeg det var min siste fest på cca 1 år ja ihvertfall med alkohol.

Var faktisk litt rart og ikke være innom her i går hi,hi ja har jo blitt avhengig!!!!

Håper det går bra me dere jenter!!

Klem fra PIAernaehrung005.gif

HI , HI lurer på hvordan dette innlegget ser ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde en fin bytur,

se etter en liten brunette i Østfoldbunad på lørdag, rop "Qlio" og det er garantert jeg som svarer!!! *ler*

Hilsen Qlio med lav moral,

og enda lavere arbeidslyst.... jepp, fortsatt ikke vasket.... *ler*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei bursdagsjenta vår!!

Qlio kom meg i forkjøpet:

GRATULERER MED DAGEN PIA party006.gif

party015.gifparty023.gifparty032.gif

Håper du får en fin dag! party029.gif

Maase bursdagsklemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du bursdag i går Pia?? Også var det ingen som så noe til meg!! icon_eek.gif

GRATULERER MED GÅRSDAGEN!!!!!!!!party041.gif

Hvor stor jente har du blitt nå da?? *hihi*

party037.gif

party006.gifparty029.gifparty006.gifparty029.gif

Bursdagsklem fra,

_________________

Tuva enig_animasjon.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tuva den 2002-06-11 15:28 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Piamor!! :D

Nå hvordan går det med Stavangerjenta vår da?? :lol:

Begynner du å nærme deg testetid eller??? Takk fr bursdagshilsen forresten!!...du er bortreist nå tror jeg, men du må ikke glemme å oppdatere oss jentene når du kommer hjem da vettu!! :wink:

Håper du har hatt det fint, hvor enn du har vært!!

Take care!!!!

klemmer fra ei som snart reiser også.... jehu!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Pia :D

Er visst lenge siden jeg har skrevet noe her....fysj! Følger med deg likevel. Det tar sin tid for deg tydeligvis, irriterende, vi som lå likt i løpet og alt! Men, men, lykken blir vel desto større den dagen det endelig klaffer for dere.

Har du ferie snart forresten? Det kan visst skje "underverker" bare man drar bort og kobler av litt :wink:

Selv er jeg straks halvveis i graviditeten, og får min etterlengtede ferie on 2 dager...jummie :P

God sommer til deg. Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: vææææ

Ja, nå var jeg hjemme fra ferie så var det noe tull med dagboka,men jeg fikk ihvertrfall hete pia,men har 1006 med meg.

Hadde en strålende uke på sørlandet skulle hatt mensen på søndag 16 juni( Angels bursdag), men den kom ikke jeg viste ikke hva jeg skulle tro når den ikke kom man,tirsd eller onsdag hm merkelig og min mens som alltid er på tiden ja akkurat som en kl.

Men smertene hadde jeg jo så jeg fløy jo så en tulling på do hele ferien..

Torsdag seint på kvelden kaom den :evil: :cry: :x forbaskede mensen :(

Men får se litt lyst på det skal i bryllup i dag og kan drikke :lol: hi,hi.

Nå har mannen min bestillt tid hos legen skal teste soldatene sine :oops: uff stakkar ja,ja kansje fi får slappet litt mer av da hvis alt er i orden da.

Fikk ikke tid før 5 uagust så hvis vi lykkes denne mnd slipper han.

Hadde jo håpet og kokmme me en glad mld til dere da,men :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Pia!!! :)

Synd å høre at tanta prøvde å lure deg med å komme forsent. Det var dårlig gjort. Hun kan da hvert fall komme når hun skal, så slipper man å bygge opp forventninger. :x

Håper at det klaffer for dere nå, så mannen slipper å teste soldatene sine. Han hadde vel ikke vært lei seg for det. :lol:

Du får kose deg skikkelig i bryllupet i dag da!!! Kanskje du kan ta en drink for meg også??

Klem fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia!

Nå fant jeg endelig dagboken din :o . Jeg har ikke vært så inne i disse dagbøkene...og trodde jeg skulle finne deg under "P"? Jaja, nå er jeg her - og vil takke deg for de hyggelige meldingene i dagboka mi :D

Så synd at tanta lurte deg slik!! Selv om det beste er helt nøyaktige sykluser...er det tross alt bedre om mensen dukker opp for tidlig enn for sent! Man skrur jo gjerne forventningene høyere og høyere for hver time som går på "overtid" :-?. Men, du skal jo ikke se bort i fra at ferietid er tid for klaff! Krysser fingre for deg!

Håper du koste deg i bryllup i går? Samboeren min ble drukket ut i går...så det svirret en del bryllupstanker i hodet mitt også :)

Klem fra Carine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Piamor!!

Så trist at det ikke klaffet denne gangen heller!! :cry:

Kjedelig når tanta kommer senere enn ventet, er dum hun!! :evil:

Får håpe du hadde en fin ferie alikevel, så skal du se at det snart ordner seg...får håpe soldatene er i form!! :P

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, at jeg bare forsvant fra msn, men jeg ble kastet ut. Prøver å logge meg på igjen, men det går ikke. Får bare beskjed om å prøve igjen. Så jeg får vel gjøre det da.

Ville bare si ifra at jeg ikke stakk av med vilje! :)

Vi snakkes vel igjen snart tenker jeg.

Klem fra Lille Håp(9+1) og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN ALLE SAMMEN :lol:

Nå har jeg kommet meg til dag 8 så nærmer meg el, har droppa tempen for jeg vet jo sånn ca når jeg har el.

Ferien nærmer seg det skal bli herligt og komme seg vekk bare synd at jeg er ferdig me el da........

Skal jobbe 1 uke så blir det varmere strøk på oss to jippi :briller:

Håper jeg kommer hjem med en glad mld at vi har fått 2 blå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

..Takk for kampsang Pia!!!...får håpe det hjelper da!!! :D

Ikke lenge til du har ferie nå nei!!..sikkert deilig!!..selv begynner min ferie fra 15 juli, ikke så lenge til det heller!!

Men ærlig talt, hvor blir det av sommerværet!! :evil: får håpe det snart kommer.....du din heldiggris, skal jo til varmere strøk, så deg er det IKKE synd på!! :hoho::briller:

Kos deg i sommer da vennen.....

Jeg og mannen skal nok en tur til stavanger til helga tror vi, så da blir det Finns IS!!!!!..mmmmm, gleder meg allerede!!!!..yummi!!!

file:///C:/Mine%20dokumenter/bilder/elefant01.gif

take care, C ya!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia!

Ville bare takke deg for velkomsthilsen i dagboka mi :)

Koselig med disse sidene, mange i samme situasjon som man kan klage til... :ler:

Håper det blir to blå på deg snart, lykke til!!

-linda-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bør jo nesten skrive noen ord jeg også og takke for kjekk hilsen i dagboka mi :) krysser fingrene for deg jeg også.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anima.htm

Vil bare ønske deg en riktig god ferie jeg!!!...

Kooooos deg i ferien Pia, nyyyt den og slapp av.....så får du komme tilbake med en liten spire i magen!!! vi vil jo alle ha en liten søt

Gla i deg......

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...