Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!


pia

Anbefalte innlegg

:veldigsur: :cry: :cry: :cry:

Fremdeles på dag 28,men tok nettopp en test klarte ikke vente.

Så da kom det bare en strek er litt trist,men er jo så vant at det ikke

går så jeg er mer forstått me det.

I morgen skal piamannen bestille tid for testing av soldatene greit og være på den sikre siden.

Stakkar syns jo synd på han,men det er jo til vårt eget beste.Vi går nå inn i vår 11 prøve mnd så nå kan bare mensen komme så vi får prøve oss på juli gullet vårt :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marilyn

jeg bare lurer litt siden jeg er litt fersk i dette "gamet"..

Hvis man er gravid, får man virkelig ikke mensen i det hele tatt den første gangen? Og hvordan er det med de greiene med at jo mer vi damer tenker på det jo mer henger den seg opp og blir både 5 og 6 dager forsinket??

Er det bare jeg som synes det er pinlig å kjøpe dusinvis av graviditetstester på apoteket??

:oops:

Ps, jeg var på bilblioteket og fant en fin bok som jeg vil anbefale deg:

"Rikke Bjurstrøm- snarveier til svangerskapet 92 råd til deg som vil bli gravid"

ei fin bok som tar for seg myter antagelser og forskning på både mannen og kvinnen som prøver å bli gravid..

Visste du foreksempel at man helst ikke bør drikke så mye kaffe mens man prøver???

Eller at glidekrem er en "no no"??! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 29!!!!

Kan ikke bare den mensen komme så jeg får komme i gang med ny prøve mnd grrr.

Er det noen som har kjenskap til Folsyre???

Er det tabletter eller er det væske??Hvor ofte skal det tas??

Er det dyrt?

Kan det hjelpe og bli gravide??

¨Hvor kan jeg kjøpe det??

I dag har mannen min bestillt time hos legen for og sjekke de berømte soldatene :oops: :oops: :oops:

Fikk tid 25 oktober så da er det bare til og krysse fingrende og håpe det er topp kvalitet på de!!

HA FORTSATT EN FIN ONSDAGSKVELD :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Hvordan går det pia?!

Nå er jeg jammen spent her.. Håååper dere lykkes denne gangen!!

Folsyre er i tabeletter og koster ca 50-60 kr på apoteket. Tror ikke det hjelper på å bli gravid, men det lønner seg nok å ta en tabelett til dagen for å unngå ryggmargsbrokk hos babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 30!!!!

Fremdeles ingen tante på besøk, men kjenner jo den kommer føler enda mer i dag. Men den siste uka har mensen smertene vært av og på.

Tror jeg tenker alt for mye på det denne gangen for jeg var så innstilt på at den skulle komme til rett tid siden vi hadde bomma på EL.

Men siden den ikke kom på dag 26 er jo forventningende skrudd seg opp, tok jo en test på dag 28 og den var jo så blank så den kunne så jeg er nok desverre ikke gravid.

Har mensen ikke kommet iløpet av helga tar jeg nok en ny,men i dag er jeg sånn i magen beina som jeg pleier og være dagen før mens så jeg kan nok bare slutte og håpe..hvorfor skal denne syklusen lure meg sånt grrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da Pia.... Nå har jeg sittet her og lest igjennom heeele dagboka di, og jeg har så vondt av deg. Jeg tenkte på slutten her, da du skriver om mensmurringer av og på, at jippi - nå har det klaffet for henne, for det var nemlig slik jeg hadde det før mine to blå kom. Men så ble jeg så lei meg på deres vegne da jeg så at det var ny syklus på gang..... :cry:

Vel, jeg skal krysse fingrene for deg Pia, og så håper jeg det klaffer denne mnd. :wink:

Ha en fortsatt god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i dag søndag og helga er snart over for denne gangen kansje en litt tyngre helg enn andre siden jeg fikk mensen på fredag og 5 dager på overtid hadde jeg jo et lite etterhvert.

Til Misty!!

Takk for hilsen, har skrevet en liten hilsen til deg,men ser jeg skreiv navnet ditt feil sorry. :oops: :oops:

Jeg og mannen min har snakket det om at vi ikke blir gravide om vi skal legge det på hylla litt eller fortsette prøvinga.

På fredag skal han teste soldatene sine stakker,men det er jo til vårt beste.

Så har vi funnet ut at vi ikke skal være så pensla på EL, men ha sex når me selv ønsker det og klaffer det ikke så er jeg jo ikke mer enn 26 år så jeg har jo forsovet god tid,men allikevel er ikke dette lett hva om noe er gale...hvor lang tid vil det ta hvis vi må gjennom masse undersøkelser HJELP.

Jeg skal nå framover prøve og holde meg vekke fra disse sidene vet det ikke er lett, men jeg må ihvertfall prøve.

Men når det nærmer seg mensen skal jeg holde dere oppdatert om ikke før.

Lykke til alle sammen håper de som ikke har fått to blå enda ikke er langt unna og de som det har klaffet for ønsker jeg et fantastisk fint svangerskap!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å savne Pia'n min.

Jeg beklager at du fikk mensen, men kan ikke gjøre annet enn å sende deg noen varme tanker og en riktig god klem!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nei Pia-vennen da....nå ble jeg orntli' lei meg her jeg sitter.

Jeg som ventet å komme på jobb mandags morgen og lese om to blå for deg... Kan forresten være godt med en liten pause fra fokuseringen på prøving - har selv prøvd å være litt mindre innom disse sidene. Men det holder like lenge som lutealfasen min :hoho::hoho: Får håpe for din skyld at du har litt sterkere disiplin på deg selv enn jeg har på meg :wink:

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( kjempetrist at det ikke gikk denne gangen heller Piavennen.. :(

*klemmer Pia godt*

Så lenge du føler det er best å fokusere litt mindre på dette med å bli gravid så gjør du rett i det! Håper prøvene på mannens soldater viser seg å være i full beredskap, så det snart kan bli en liten spire i magen din!

Ikke glem å oppdatere oss innimellom da, vi vil jo vite hvordan det går med deg vettu :D

Lykke til videre Pia, og ikke gi opp!

kjempemassegode klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pia...dette var sørgmodig å lese...:(

Men jeg skjønner godt at en aldri så liten pause fra jakten på EL samt KG kan gjøre godt for sjelen...det kan ikke være særlig moro å bli skuffa gang på gang slik dere er blitt. Og som mange mener...en liten pustepause kan gjøre susen!!!

Ønsker deg og Piamannen lykke til videre...og håper at det løsner seg for dere 2 etterhvert. Ikke noe er større enn gleden over et barn, og det er noe dere virkelig fortjener å oppleve!!!!

Håper å få se noen oppdateringer fra deg, så skal jeg sende litt blått støv til deg når det nærmer ikke-tante-besøk ;)

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pia - vennen! Henger meg på alle andre her jeg også.

Vel vi hadde så si tatt oss en pause vi i prøvingen vi også og orket ikke å tenke for mye på det. Det var vel akuratt da det slo til. Tenke seg sjokket da etter å ha prøvd siden Januar.

Det skal snart bli deres tur også. Tvi tvi.

Klem fra Junior 8+0 og Undertegnede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

JADA jenter jeg vet jeg skulle holde meg LANGT vekke fra graviditetssidene, men der er så utrolig vanskelig når man har vært innom hver dag i nesten 1 år :-?

Tusen takk for hilsen qlio,@lfakrøll.angel,zafir og Mortitia kjempekoselig dere har vært innom dagboka mi :P:P:P

Jeg skal holde meg vekke,men MÅTTE bare innom og se hvordan det gikk med jentene min :lol:

Vi går nå inn i vår hoppeuke eller vi skal bare ta det som det kommer ikke bli styrt av eggløsning og press så får vi se hva det bringer.

Jeg satt og tenkte her i helgen ja denne mnd tror jeg det klaffer :-? :-? kansje en vil ønsketenkning for hvorfor skulle det akkurat gå denne gangen for jeg tror jeg ikke tenker på det....

Nå har ihvertfall piamannen vært hos legen og tatt blodprøver,på fredag skal han levere litt godsaker og urin så får vi svar kort tid etter.

Hvis vi ikke hørte noe så var alt i kjønneste orden :briller::briller:

HA DET BRA DA JENTER HÅPER DET KOMMER MASSE HILSENER TIL NESTE GANG JEG ER INNOM, HÅPER JEG HOLDER MEG VEKKE MINST TO UKER :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann Pia-vennen. :)

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. :D Det er alltid like koselig.

Skjønner at ting går litt trått for dere. Det er ikke like lett å takle skuffelse på skuffelse. Håper og tror at det til slutt vil være deres tur også, men det ser ut til at dere må igjennom litt mer enn andre.

Tenker på deg Pia og krysser fingrene for deg.

Sender også litt ((((((BLÅTT STØV & BLI GRAVID VIBBER))))))!!!

Masse klemmer fra Lille Håp(27+0) og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DAG 13!!!!!!

Er nå på dag 13 og noen EL har jeg ikke sett snurten av, hm kansje den ikke dukker opp denne mnd.

Vet jeg skulle holde meg vekke fra disse sidene, men jo mer jeg har holdt meg vekke jo mer har jeg tenkt på det så det ser ut att jeg heller må¨være en av de aktive eller ihvertfall ikke tvinge meg til og holdes vekkes.

Har ikke lenger noen tro at dette noe vi skal klare på naturligvis, for nå har det jo snart gått 1 år og ingen spire har grodd seg fast.

På fredag skal min kjære levere inn litt sæd for og se om de er svømmedyktige som legen sa og blodprøver har han allerede gitt så får vi se.

Denne mnd startet jeg med folsyre etter og tenkt på det i mange mnd, men desverre hjelper det nok ikke på en graviditet :cry: .

Uff, nei e litt deppa i dag,men det som har fått humæret opp er at kjære qlio har blitt gravid det var kjempe koz!!!

Klem fra ei som er litt deppa for tiden :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...