Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!


pia

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Heisann Pia :oops:

Har jo skrevet i dagboken din tidligere, men jeg letet under dagbokgruppen som har alle med P i seg...

Har jo fulgt med deg, så det var nok bare fordi jeg var så opphengt i bokstaven din...

Håper jeg blir tilgitt... :oops:

Det var dumt med den utsettelsen. Skrev de noe om hvorfor?

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsner i dagboka mi alltid kjekt det.

I dag etter jobb har jeg vært i eldendig form, sint og forbanna.

Nei de sa ikke hvorfor de har utsatt det, kan jo bare tenke meg at legen skal på kurs eller noen har sneket seg i køen grrrrrrr.

Skulle jo vært i seng nå,men gidder ikke det heller nei mildt sagt har det vært ein jævlig dag på alle områder.

GOD NATT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Pia!!

Hvordan går det med dere?Håper dere får komme inn til utredning fort som fy!!!Er jo jammen dårlig gjort å utsette den.... :evil: Hadde klikka fullstendig jeg da...Satt meg på dem å tvinga dem til å gjøre noe nå!!

Men men...er vel ikke så mye en kan gjøre uheldigvis..Men forstår godt at du blir både forbanna og oppgitt!!

Å hvordan går det ellers da??Alt bra? Her er det litt opp og ned i desse dager,men stort sett rosa skyer og blå himmel... :hoho:

Dere får ha lykke til videre!!

koser og klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen det er så koselig når dere skiver hilsen i dag boka mi :lol::lol::lol:

Her i gården går det ok dagene snigler av gårde så jeg tror jeg skal få meg et tett pakked program fram til utredningen for da fyker kansje dagene :lol::lol::lol:

Det nærmer seg Karneval på jobb ig eg har inen anelse på hva jeg skal være .....Noen som kan hjelpe??

Nå har jeg nettopp vasket hele huset :ler::ler: flink :roll:

Håper alt går bra med dere jenter??Kansje det e på tide og starte en blå bølge???TVI TVI PÅ TEST DAGEN FOR DE SOM HAR DET

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Ja det er nok sikkert det beste å holde seg opptatt med noe istedet for å tenke på graviditet hele tiden...

Men det er litt vanskelig også :oops:

Karneval, ja:

Min mor var på karneval for mange år siden. Min tante sydde da et kjempesparkebukse... :ler: Ganske morsom: med tåteflaske, stor smokk fra en "morrobutikk"...

Gjenganger på meg når jeg skal på karneval...

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for koselig hilsen!! :D

leit å høre at dere har fått en utsettelse, akkurat slike ting bør vel ikke utsettes, de forstår vel hvor viktig det er å komme i gang for dere....håper tiden går fort i hvertfall!!

-karneval ja, du jobber ikke i bhg vel...Jeg gjør det og skal være Karius på karneval neste fredag, Ellers har jeg vært pippi i tre år...Noen ganger holder det jo med en morsom hatt også...

Ha en fin dag, klem fra Kipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mayamor

Tusen takk for omtanken, Pia. :kysse:

Håper vi kan følge med hverandre i svangerskap etterhvert... :wink:

<<<<<blå vibber>>>>>>

Det går mye bedre for meg, takk.

Skjønner meg ikke på været i Bergen for tiden;

skulle jo nesten tro vi var på Østlandet... :ler:

Nydelig :sjarmor: - kan jo ikke annet enn å være i godt humør da... :wink:

Klem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN JENTENE MINE :P:P

Så koselig med hilsner i dagboka mi er så glad noen gidder og skrive i min og.

jeg har nå valgt og holde meg vekke fra KG(prøver ihvertfall).

Har hatt så mye i tankene i det siste familien og dette her med ikke graviditet ja det har tatt på.

Så nå holder jeg meg litt vekke ihvertfall til gubben har vært på utredning 27 mars.

Må få tankene på noe annet kansje jeg skulle begynne og sy eller strikke??Ja et eller annet må jeg ihvertfall finne på.

DERE ER GODE OG HA ER GLAD I DERE ALLE!!!!!

KLEMMER FRA PIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia!! :vinke:

Hvordan går det? Ser ut til at du har tatt en liten pause fra KG-hverdagen. Det trengs ofte føler jeg. Blir litt lett oppslukt av dette gravidepratet om man er her hele tiden.

Men ellers så håper jeg at du har det bra i jobb og sånt og at du kkoser deg med mannen og at karnevalet gikk bra. Hva kledde du deg ut som?

Du får ta deg den tiden du trenger og holde oss oppdatert når tiden nærmer seg utredning da...

Mange klemmer fra

Magnhild :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Skjønner deg så godt.

Ikke noe greit å vente og vente.

Når en er her inne blir det veldig "altoppslukende" - tenker ikke på stort annet.

Venter spent på oppdatering fra deg.

Ta den tiden du trenger.

Tenker på deg. :wink:

Varme og gode klemmer fra Maya30 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Piamor!

Det er lenge siden jeg har lest dagboken din. Har vært litt selvopptatt en stund. har liksom ikke overskudd......:Gjesp:

Men nå leser jeg at utredningen din har blitt forskjøvet. Utrolig dårlig gjort!!!! De viser jo ikke særlig forståelse for at man sliter psykisk også når man prøver å lage barn da. Blir litt sint jeg :x :x

Det er sikkert lurt av deg å ta en pause nå. Jeg regner med at det kanskje blir en stund til du leser dette, men det får ikke hjelpe. Ville nå skrive noen ord likevel jeg da. Hvis du klarer å tenke på andre ting enn prøving en periode, vil nok det gjøre underverker på både deg og mannen din.

Håper du kan kooose deg litt fremover med tanke på at det snart er vår, og at selv om ting tar tid, VIL dere få svar på mye etterhvert...og kanskje også de to blå.

Jeg krysser fingrene for at du har det bra jeg Pia, og at du klarer å ikke bli altfor nedfor selv om "ting tar tid". Snart er det din tur også, det er jeg helt sikker på!!!!!

Mange varme klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!!!!

Takk for hilsen Maya 30 kjempekoselig som vanlig med hilsen.

Er tilbake litt før en plannlagt, men vet ikke om jeg kommer til og bli så veldig aktiv litt deilig og ha "fri" herfra,men tenker selfølgelig masse på dere.

Det har blitt litt forandringer i prosessen HELDIGVIS, min mann har startet med noen tabletter han skal ta frem til neste fredag.

Onsdag 19 mars skal han til en speialist og 28 mars på ultralyd så ENDELIG skjer det ting.

Legen hadde sagt at vi sikkert klarte det på egenhånd så da satser jeg på at jeg er gravid innen 1 år da :lol::lol:

Jeg er på DAG 2 og har enorme mensen smerter føler nesten som jeg skal dø hi,hi :o

Det ihvertfall deilig med helg så i dag skal vi bare slappe av hjemme med deilig mat og masse snop nam,nam......er det ikke mandager vi starter på slankeren?????

Ha fortsatt en super lørdagskveld!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg jenta mi! :kyss:

Lenge siden jeg har vært her nå *skammer seg, skammer seg* :oops: ....men det betyr ikke at jeg ikke tenker på deg! :kysse:

Sikkert herlig å vite at ting begynner å skje....med tanke på undersøkelser osv..men du skal se at legen din har rett, at dere kommer til å klare det selv! :enig_animasjon: Bare hold motet oppe, slik som du pleier.....det er du flink til må jeg si! :Nikke:

Vi heier på deg allesammen, og nå er det jammen ikke så lenge til jeg hiver pillene mine heller :sjarmor: .....Jippijabbadabbadoooooo!

Ha en fin søndag da, og kos deg med snop og god mat, det får man ivertfall lov til når man har mensen og attpåtil vondt! :enig:

Take care, snuppa! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen Angel koselig gleder meg til du oppretter dagbok du og!!!

Det blir nok prøverør på oss, orker ikke skrive mer om det nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Selv om du ikke skriver her så ofte - er du ikke glemt.

Skjønner deg inderlig godt.

Krysser fingrene for dere.

Godklem fra Maya30 :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia!!!!

Jeg har ikke snakket med deg på leeeeenge, har ikke nett hjemme.... kan du ikke sende meg en PM eller no sånt når du er på nett igjen? Ellers er jeg fortsatt på nett på dagtid (jobben). Jeg er bekymret for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heia Pia

Lenge siden jeg har vært innom her nå. Hvordan går det i jakten på de to blå ? Håper at det blir deres tur snart. En oppmuntring er at ei venninne hvis mann har dårlige svømmere har omsider klart å få noen egg til å klamre seg fast. Tvi tvi - sender masse blå vibber

(((((((((((((VIBBBER TIL PIA)))))))))))))))))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...