Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!


pia

Anbefalte innlegg

Heisann her var jeg igjenn, ja dagboka mi har blitt slettet igjen ja 2 ganger så nå håper jeg den får bli, vet ikke hvorfor den blir slettet???

Jeg er en jente på 25 år og mannen min er 29 vi giftet oss i september og i oktober/november begynte vi prøvinga så enda ikke har vist resultat.

Er til tider ganske deprimert for at jeg/vi ikke får det til og klaffe, men nå jeg leser de som har prøvd i år prøver jeg og tar meg litt i sammen.

Håper på masse hilsner i dagboka mi....

Masse klemmer fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pia !!

Vi er tydeligvis flere i samme båt, og det er godt å ha en slik plass å "møtes" for å prate om ting og tang.

Ønsker deg og mannen lykke til i jakten....

Klem...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann igjen ja nå er det 25 dager tror jeg siden jeg skrev.

Jaaaaaaaaaaaaaaa TANTE RØD kom i dag er fryktelig lei meg, har feber også og det hjelper ikke akurat så mye.

Nå har vi tankt og ta en pause i mars mnd starter med frisk mot i april/mai.

Går jo mot lysere tider nå kansje det piffer opp sex livet ikke at det er dårlig,men bedre kan det bli med alt.

Mannen min er ssååååååååååååååå snill, jeg tar alle sorger på forskudd ihvertfall når det det gjelder dette med og bli gravid, men han mener vi er unge ennå og har ikke prøvd så veldig lenge.

Jeg ville skrive i denne dagboka istedenfor den gamle...

Håper det går bedre med dere andre enn det gjorde med meg denne mnd tvi tvi.

klem fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver litt her også, jeg, Pia!

Skal du hoppe over prøvingen i mars?? Er det fordi dere ikke vil ha barn rundt julen??

Isåfall må jeg bare si at jeg har tenkt litt i de baner, jeg også. Jeg syns litt synd på de barna som er født rett rundt julaften. Får se hva vi gjør, jeg har jo ikke fått mensen enda, så jeg kan jo være gravid for det jeg vet!?!

Vi snakkes

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia. Hvordan går det med deg?? Er du ved bedre mot om dagen? Håper du føler deg bedre, for som du skriver, dere har egentlig ikke prøvd så veldig lenge.

Takk for hilsenen i dagboken min. Det er alltid koselig å se at andre tenker på en når en har det vanskelig. Vi hopper iallefall IKKE over denne måneden med prøving, for om vi skulle være så heldige å bli gravide så fort, skal nok det med bursdag i desember gå bra. Men jeg har ikke særlig tro på at vi klarer det så fort etter en MA likevel, men vente, det vil jeg ikke.

Uansett hva dere bestemmer dere for, så må du ha lykke til.

Klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk for hilsner i dagboka mi fletta og tarus.

Her i gården går det bare bra for tiden,har insett at vi ikke har prøvd så veldig lenge og ikke så veldig hardt som f.eks sist mnd hadde vi bare sex 1 gang i eggløsninga.

Vi vurderer litt og kjøpe lady com eller baby comp, vet det er dyrt,men hvis det kan hjelpe og finne eggløsningen så er det verdt pengene.

Fikk i går høre at det var ei vennine som hadde hatt ubeskyttet sex i 3 år før de ble gravid.

De prøvde egentlig ikke,men forstod liksom ikke hvorfor ikke hun var og sjekka 2 ganger om alt var som det skulle og han var 1 gang.

Hun tror hun ble gravid etter det for at hun slappet mer av viste at ikke noe var gale.

De har nå en nydelig gutt på 3 mnd.

sukk glder til vi ser vi har et barn.

vi skrives

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia!

Takk for hilsen i boken min.!!

Vet ikke hvorfor jeg endret nick, men inne på SG har jeg kalt meg "Pope", så jeg tenkte jeg like godt kunne gjøre det her også....

Når det gjelder å finne eggløsningen, så har jeg et tips: Og det er å starte å måle tempen om morgenen. Det er flere her inne som har gjort det; Miro, Fletta og megselv...og vi er alle kommet over til SM nå (kanskje bare tilfeldig).

Men da vet man hvertfall når EL har vært, å det koster ingenting. Eneste som kan koste er hvis du kjøper et temp-program.

Her er link til en du kan teste gratis i 15 dager: http://www.tcoyf.com

Mer info om dette kan du også lese inne på snartgravid.com, under diskusjonen: Fertility Awareness Method

Lykke til i jakten på de to blå!!!!

Det er vel ikke så lenge til EL nå?

Klem fra Pope 7+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei Pia!

Tusen takk for hilsen i min dagbok. Så gøy å bli mottat på denne måten!!

Leser at dere ikke vil prøve i mars. Holder dere fortsatt på den tanken? Må si jeg tenkte litt sånn selv, men synest på en måte at jeg ikke har råd til å "kaste" bort en måned. Jeg og Kjære har jo ikke prøvd så lenge heller da icon_smile.gif

Sikkert litt av grunnen til at jeg tar med meg denne mnd. også. Har av en eller annen grunn fått det for meg, at vi kommer til å bruke lang tid! Ikke spør meg hvorfor, men sånn er det bare.

Derfor synest jeg det var så ok med en dagbok på nett. Deilig å kunne skrive hva man vil, uten at det må være ett innlegg (for å si det sånn icon_biggrin.gif)

Håper det klaffer for oss snart da..

Gleder meg til å bli "kjent" med dere

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Pia icon_smile.gif

Nå ser jeg at jeg har jo ikke skrevet her inne til deg før. Det må jeg gjøre noe med...

Jeg ser at du også hopper over denne mnd, det samme gjør jeg. Har ikke begynt å prøve ennå da, så jeg føler ikke at jeg kaster bort tid ennå...men man vet jo aldri da, ser jo at mange her har prøvd leeeeenge icon_frown.gif

Hvor lang syklus har du? Foreløpig er min på 24 dager, men den kan bli forandra iom at jeg fjerna hormonspiralen for noen dager siden. Men om syklusen holder seg, så er det mulig at jeg har EL 28.april (beregnet termin blir da 20 januar) Det hadde vært

kult om vi hadde blitt gravid sammen icon_wink.gif

Er du innom SG også? Jeg titter litt innom der og her på KG,har lært kjempemasse! Det er så godt å *snakke* med noen i samme situasjon! Har egentlig lyst til å skrike ut at vi VIL HA BARN SNART, men det er vel lurest å vente å se om jeg blir gravid først...Vi har forresten ei datter på snart 5 år, og vi må derfor vente med å si noe til alle og henne til jeg er blitt ca 2-3mnd på vei (om jeg blir gravid da...)

Du får kose deg i disse påsketider icon_smile.gif

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeei Pia icon_smile.gif

Lenge siden jeg har gitt lyd fra meg her!

Hvordan går det? Har du tålmodighet til å hoppe over mars-prøvingen?? icon_lol.gificon_lol.gif

Får iallefall satse på at det blir januar-baby på deg,da! Er født i januar selv, og det var helt konge å være eldst i klassen på barneskolen...hihi.

Nå skal jeg vel ikke påstå at november-spiren min kommer til å få det fælt, da...jeg har en bror som er født i november, og det tror jeg ikke han har lidd under icon_wink.gif

Nå er jeg 7 uker og 2 dager på vei!

Kaster *lykkestøv* til deg...

klemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN ALLE SAMMEN OG GOD PÅSKE!!!

Ja i dag er det Påskeaften og jeg er snart ferdig med tante rød.

Ja etter 2 mnd pause skal vi starte på prøvinga igjen gleder oss begge 2.

Men denne gangen skal vi prøve og ikke stress, men allikevel vil vi satse på og ha sex annen hver dag og temp målingen har starta så vi får se.

Ønske mnd er i gunnen mars- juni, men uansett er de/den velkommne.

Har dere hatt en fin Påske da???

Her i Stavanger har det vært drømmevær synd vi ikke har vært på fjellet får ta det igjen en annen helg.

ha fortsatt en fin Påske!!!

Masse klemmer fra Pia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pia !!

Vi har hatt tilnærmet like sykluser vi to de siste to gangene etter hva jeg skjønner.... +/- et par dager. Lykke til med prøvingen igjen nå - ikke skjønner jeg at dere har klart å la være å prøve en mnd. - men men, det er nå bare meg.....

Har selv begynt med temp.måling, noe som anbefales!! - og føler med det at jeg har fått mer kontroll over syklusen. Slitsomt å skulle ha sex annenhver-dag på kommando.....

Lykke til - og så får vi håpe at det slår til med to blå på oss begge !!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei PIA!

Hvordan går det med deg??...som du sikkert har fått med deg testa jeg negativt denne måneden, og er nå på dag 3 igjen.....*snufs*...ja-ja fatt mot!..

Skal begynne å tempe meg jeg også, har på følelsen at "ALLE" som tar tempen blir gravide....

Har du hatt en fin påske??

Jeg har opprettet dagbok selv, så du ¨må gjerne stikke *innom* og hilse iblant...

snakkes da...

klemz12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei PIA!!

Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi!..kjekt å ha deg også her!..*kos*..

Du har vel begynt på ny denne måneden etter en liten pause?...hvor langt i syklusen er du da?..spennende dette her...

Tenk at det skal være så vanskelig å få to blå!! icon_eek.gif ...ARG- blir nesten sint... icon_evil.gif

Man må iallefall ha tålmodighet ja, sukk...Godt at vi har hverandre her på KG, så vi kan støtte og oppmuntre hverandre...det trengs avogtil!..

lykke til Pia!!..jeg krysser alt jeg har av fingre og tær for deg!!

klemmer fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia!!

Tusen takk for gratulasjoner..

Såg du trodde jeg ville få januarbaby, men det blir nok en desemberbaby på meg.. Flott julegave eller hva?? Er kjempeglad jeg!!

Så nå er april her, og du kan begynne prøvingen igjen. Hvordan går det nå?? Blir spennende dette. Håper du får klaff denne mnd. da!!

Go'klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jammen har ikke Pia våknet av dvalen icon_lol.gificon_lol.gif Kjekt å se deg igjen!

Spennende med tempene, ja, dine har jo holdt seg relativt høye da!?! Selv om de svinger litt er de jo betraktelig høyere enn tempene før EL. Satser på at dette går din vei....om ikke mange dagene venter jeg å se gledesmeldingen her icon_smile.gif

Fint å lese at mannebeinet også er interresert i det som skjer, tror de får mye mer igjen av både prøvingen og svangerskapet når de viser litt interesse.

Nå skal jeg oppdatere dagboken min, så sees vi sel snart her igjen!

Klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia....

Takk så mye for koselig hilsen i dagboka mi!!..alltid kjekt når noen har vært innom!!

Går det bra med tempinga din eller??..jeg er veeeeldig trøtt om morgenen..hadde det ikke vært for min kjære mann, hadde jeg aldri kunnet tempe så tidlig...han dulter borti meg, "nå må du tempe"..og er jeg altfor trøtt, så putter han tempen i munnen på meg...hihi...

Klarer ikke helt å tyde tempene mine ennå, men det blir vel lettere etterhvert...

I dag har vi nydelig vær her i Haugesund, sikkert det samme i Stavanger tenker jeg..å som jeg savner Finn`s iskrem som de har ved kulturhuset!!--mmmm, den er en drøm!...du vil ikke sende en opp til meg da??. icon_wink.gif

lykke til videre i tempinga og det som hører med!...

klemmer fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i dagboka mi Pia. Det var koselig.

Hvor er du i syklusen nå??? Jeg fikk mens i dag, så fra begynnelsen av mai og utover blir det iherdig sengehygge (igjen). Hvordan funker det egentlig å tempe??? Jeg har ikke vært inne på tanken om å begynne med det engang før nå, så hvis det ikke klaffer neste syklus begynner jeg også tror jeg.

LYKKE TIL i allefall!!!!

Stor klem fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia....

Hvordan går det med deg nå ? Noen symptomer som kan indikere en event. graviditet...??

Følger spent med deg - og håper det slår til for oss begge snart.....

_________________

*carpe diem*

vinke.gif@lfakrøll - på jakt etter to blå1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfakrøll den 2002-04-19 14:24 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...