Gå til innhold

VI HÅPER OG LYKKES SNART!!!!


pia

Anbefalte innlegg

Ville bare ønske deg GOD TUR TIL SYDEN !! koffert ja.....men der er det vel ikke plass - selv om jeg skviser meg sammen :blunke:

Kos deg med mannen, sol og varme, høy faktor og babylaging.....selv om kanskje det løpet er over i denne syklusen.... :roll:

Sikker på at du klarer å holde deg unna KG og oss andre jentene i 14 hele dager... !!

Tror nok at du kommer til å lokalisere en internett-cafe rimelig kjapt.... :hoho::hoho::hoho:

Gleder meg til å høre fra deg igjen Pia....du er en sjarmerende solstråle her inne på KG som sprer mye varme rundt deg.... Gla' i deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

:briller::briller: AMIGOS

Heisann jentene mine, godt og være tilbake igjen et var så ikke langt unna før jeg hadde sent dere en hilsen fra spania :hoho::hoho: .

Vi har hatt late dager med bassenget,stranden, puber o.s.v

Har att det helt strålande kunne fint vært en uke til :briller::briller:

ÅÅååååå tenkt og hatt en paraplydrink nede i varmen nå da snadder.

kjekt og se det har blitt så mange nye dagbøkskriver :oops: klarer nesten ikke følge med lenger.

Gikk på tab for og utsette mensen så jeg vet ikke om jeg er gravid, men tror ikke vi har lykkes denne mnd heller...dagene før jeg starta med tab følte jeg den kom og det gjorde jeg mer eller mindre hele ferien.

Orker ikke skrive noen hilsner i dag har vært oppe siden 05.30 så eg e dautrøtt.....tar det igjen en annen dag. Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia

Takk for koselig hilsen i dagboken min. Har fulgt med litt på din også :rodme: ! Det har nok vært deilig å være i syden i den perioden som har vært nå. Her hjemme har det ikke akkurat vært mye å skryte av.

Ønsker deg masse lykke til i jakten på de to blå. Håper virkelig dere lykkes snart dere også.

I helgen blir det fint vær. Det blir kos. :briller:

Klemmer fra

Lille nurket 4+1 og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ :cry: :cry: :cry:

Så kom tante selvfølgelig denne mnd og har måte ta til tårene denne gangen for NÅ begynner jeg virkelig og bli fortivila.

Mannen min tar alt med ro. men skal til legen 5 aug og få sjekke soldatene, men hva om de er ok da hvorfor skjer det ingen ting---legen min sa at alt så flott ut hos meg....

Nei i dag er jeg nede har aldri vært så langt nede før i denne prøveperioden......

Har jo følt at mensen var på vei, men alikevel har jeg alltid et lite håp.

Nå skal jeg regne hvor mange altive mnd vi har prøvd sept, okt, nov, des ,jan åsså hadde vi en liten pause hvis jeg ikke husker helt feil...april,mai, juni,juli altså det blir 7 mnd prøving, men alikevel føler jeg vi har prøvd lenger siden vi starta i septt uff for ei tid dette skal liksom vært den gode tiden som nygift, men det har vært mye tanker og planlegging...

Dette ble jo et klage innlegg, men det er vel sånn dagen man får besøk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du trenger en liten oppmunting i dag. Det blir nok deres tur snart også skal du se. Man må bare ta tiden til hjelp og prøve å slappe av litt istedet for å stresse med å bli gravid. Vet det er enkelt for meg å si siden det var full klaff på første forsøk. Men når jeg var hos legen på onsdag så sa jeg til han at jeg/vi ble så overrasket at det gikk på første forsøk. Da sa legen at det var antagelig derfor det gikk også. Han sa at mange kvinner blir så oppsatt og stresset på at de skal bli gravide at de slutter å produsere nok sekret til at sædcellene skal komme seg frem den lange veien til egget. Det er ganske sykt at kroppen fungerer slik at vil man noe for mye så vil ikke kroppen henge med.

Håper du skjønner at dette bare er ment som et godt råd. Selvom du sikkert vet dette fra før. Prøv å slapp av så godt du kan. Kos deg med kjæresten uten å tenke på at det skal bli barn ut av det. Så skal du se at det om ikke altfor lenge vil komme en liten i magen din også.

Ønsker dere masse lykke til!

Bilder som ikke er hentet fra kvinneguidens server slettet. Hege (mod.)

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=9056

Mange klemmer fra

lille nurket 4+2 og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du lille venn!

Mist ikke motet! Når du minst venter det så sitter du der med to herlige blå! Vet ikke om det er noen trøst, men her kommer noen tanker fra meg.

Jeg er selv 24 år, og ble gravid i en fei. Det hele gikk så fort at jeg var vel egentlig ikke helt forberedt. Det jeg var forberedt på var litt tørrtrening, og så kanskje at jeg ble gravid etter noen måneder. Slik gikk det ikke og jeg ble tatt skikkelig på sengen. Har nesten ikke kommet meg etter sjokket enda, og jeg klarer ikke å glede meg så mye som jeg føler at jeg burde. Klart at det blir fint å bli mamma, men tanken på å bli mamma rakk aldri å bli helt moden før jeg ble gravid.

Selv om du kanskje er litt fortvilet og langt nede nå, så tenk på hvor glad du kommer til å bli den dagen du endelig blir gravid? Da kommer du sikkert til å gråte av glede og være yr av lykke! Akkurat den gleden man får når man har ventet lenge på noe, den er helt spesiell. Og den fikk aldri jeg oppleve. Jeg skulle faktisk ønske at det tok litt lenger tid slik at det ble ekstra spesielt når jeg først ble gravid. Jeg vet at jeg er kjempeheldig som ble gravid så fort, men likevel er jeg litt misunnelig på den lykkefølelsen som mange opplver når de har ventet lenge.

Håper dette var litt oppmuntrende ihvertfall.

Gled deg over at du har en flott mann og nyt livet, så kommer nok barna av seg selv! :blunke: :blunke: :blunke:

Lykke til videre!

Klem fra Helene Harefrøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia!

Hvordan går det med deg om dagen?? Er du ved godt mot? Det tar nok ikke så lang tid før du kan skrive at du har testet 2 blå. Jeg krysser i alle fall fingrene for at den sitter snart. :P:P:P:P:P:P:P:P:P

Nå er vel snart tanta borte for denne gang, så da er det bare å hoppe i halmen om en ukes tid eller noe.

Ønsker dere masse lykke til Pia!

Klemmer fra

Lille nurket 5+2 og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Pia!

Går det bedre med deg nå? Føler virkelig med deg, det er aldri gøy når man får mensen når alt man ønsker seg er en baby! Hadde virkelig vondt av deg når vi snakket sammen sist (da du nettopp hadde fått mensen). Skulle ønske jeg kunne vært der og gitt deg en god varm klem.

Jeg skjønner at du begynner å bli lei, men PR Ø V å se fremover, foran deg ligger en ny, uprøvd og urørt syklus. Den er bare deres, gjør det beste ut av det!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siddisen!!! :lol::lol:

:rodme: uff, det er visst en stund siden jeg sist skrev til deg! :oops:

*tar meg hardt i nakken, og viser pekefingeren til meg selv* :wink:

meeen, lille Piavennen, du er jo heller ikke så flink til å oppdatere heller da, du har vel ikke gitt helt opp håpet???????hvordan går det med deg egentlig????

Her i Hgsd, holder jeg på med pakking, pakking, og atter pakking! i DET fine sommerværet!!!!! :( vil jo heller være ute og sole og bade meg, meeeen, nei, Angel må pakke hun!!! :wink: jaja, skal bli kjekt å flytte da..

Du, spis en Finns is for meg da!!! (Guuuud hvor jeg elsker den isen!!!!!)

Take care!!!!...klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEISANN HER KOMMER DET EN LITEN OPPDATERING(fornøyd Angel)

Er nå på dag 12 det hadde vært kos.

Mannen min hadde planer om og teste kvaliteten på soldatene på mandag.

Hadde bestillit tid og manna seg skikkelig opp til dette stakkar :oops: .

For legen sa det var for tidlig me måtte ha prøvd i 2 år før de gjorde noe.

For 50% måtte ha hjelp etter to år.

Så me må bare smøre oss me tolmodighet ser det ut som :cry: .

Men føler nå at jeg ikke har hastverk, men blir nok skuffet hvis mensen kommer når den skal .

Her er det nydelig vær heilt herlig, men litt varmt på jobb da,men kan jo ikke klage endelig kom varmen me har ventet p i heila sommer.

NYT SOMMERVARMEN JENTER OG KOS DERE MASSE ME GUBBEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pia!

Godt å se at Angels lille pekefinger virket :ler:

Takk for hilsningen i dagboka mi :D

Koselig å se at du er tilbake fra en hyggelig ferietur!

Så dumt at dere legen mener at dere må ha prøvd i minst 2 år før han kan teste soldatene!!! Er det vanlig praksis tro? Syns det var enormt lenge jeg...trodde det var 1 års prøving som liksom var "grensa" før legen setter igang tiltak :-?

Hvor lenge har dere prøvd Pia?

(Det står sikkert i dagboka di, men jeg har en tendens til å overse ting for øyeblikket.... :oops: ....)

Lykke til denne syklusen! Nå vil jeg se både deg, Angel, @lfakrøll og Qlio inne på SM så fort som mulig!!! (og andre prøvere som jeg ikke "kjenner" :lol: )

Masse klemmer fra Zafir 12+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhh.... hva med å få en annen lege? Privat klinikk??? Eks. Volvat eller no sånt.....

Må være lov å spørre????

Hilsen Qlio

- ivrig! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

DAG 1!!!!!!!!!

Så var jeg på dag 1 igjen da, litt trist, men hadde jo forventet det så ingen sure miner.

Er jo i ny syklus me ny mulighet JIPPI

Så planen er............... vi skal prøve ut året og skjer det ingen ting til da bestiller jeg time!!

Men nå tar jeg det litt me ro tror jeg da, føler ikke jeg tenker så mye på det er faktisk ikke inne hver dag, men annenhver dag så selfølgelig tenker jeg på det.

Så nå gleder jeg meg til å bli ferdig med tante så vi kan kose oss masse.

Det er jo så nydelig,men så været skulle snu nå så vi får bare nyte det mens vi kan.

Ha en fantastisk fin helg da jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

uff Piavennen min!!! :( Lyktes dere ikke denne gangen heller.....at det skal være så vanskelig da!!! :evil:

Men bra at du tenker positivt, og som du sier, ny syklus nye muligheter!!!

Men nå håper jeg at det snart er din tur!!!! Men stå på vennen, og IKKE gi opp, det skal bli din/deres tur snart, tro på det!!!!

Siddiser gir seg ikke så lett, gjør de vel??? :hoho:

Tenker masse på deg!!

Goklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann Pia! :)

Takk for praten her om dagen og takk for hilsen i dagboka mi. Det er så koselig at noen tar turen innom.

Nå syntes jeg virkelig at det er deres tur til å lykkes her. Håper så veldig på å få deg og Qlio over på SM(Og Angel om et år) !!

Krysser alle fingrene for at EL'en kommer og at dere treffer blink!!!

Snakkes snart igjen.

Klem fra Lille Håp(18+4) og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI EL TID :lol: :lol::lol:

Har nå testet to positive eltester dag 11 og 12( er på dag 12 i dag).

Det er jo helt supert har bekrefte at jeg har el...For de er vel sikre??

Jeg ble kjempeglad kunne nesten tro jeg hadde testet positivt på graviditetstest får håpe det blir neste.

Håper dere sender meg mange tanker håper dette blir vår lykke syklus!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...