Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3


Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pokker.... satt meg ned i dag for å få tid til å undersøke litt om morgengaven til kjære... men... på den så var det 4 UKER leveringstid... Hva pokker... søren og....

Hadde faktisk tenkt å gi mansjettknapper jeg da.. kanskje litt kjedelig, men han har ikke og så hadde jeg lyst på sånne graverte med initalene eller initialene som selve mansjettknappen.... søren og... :( vet liksom ikke annet jeg kan gi... han har jo så mye rart og.. vil jo gi noe som han har som et minne og verdi i... klokke... det bruker han ikke... og han er ekspert i å ødelegge ting...

Noen forslag... og jeg har jo bare 13 dager.. SHIT!!! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var tøff :ler:

Tøffere enn toget :nigo:

Sirkusshow!! Så vanvittig kult!! :ler:

Hehe!!! Ja pokker... ble ganske bra satt ut da jeg brått sto der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gi han noe som kansje han holder på med? Bilgreier f.eks? :) Hvis han er intressert i biler da ;)

I bryllupet jeg var i i helga, fikk mannen et par mansjett knapper som hadde vært brudens avdøde far sine, og to sett med dingser som han kunne bruke på kompressoren sin :Nikke: Ett sett med sånne ting for å bytte dekk på bilen, måle lufttrykk, fylle luft etc. og ett med lakksprøyte og masse annet rart, og han var storfornøyd :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er jo GAL etter alt med motor og lyd..... derfor det ikke eksisterer noen hvite klær i huset.. nesten i alle fall.... Han er ikke seint om å be om det er snakk om å skru på bil.. samme pokker hva han har på... så... hmmm..... ingen dum idé.. det er bare å få tak i de rette tinga da og i god tid... uten at han ser det. Reine juleaften på nytt det her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få se bilder..? :sjenert:

Høres ut som en artig dag! :fnise:

Var en knal dag :fnise::lol:

Klart du skal få se, skal sende deg en invite jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på bilgreier jeg også :Nikke:

Ælen har en sånn petter solberg subaru som han elsker neeeesten mer enn meg :fnise: Liker jeg å tro iallefall ;)

Så jeg tenkte på å kjøpe ny hekkspoiler eller frontmontert intercooler til han :Nikke:

Men jeg vet sannelig ikke... :sjenert: Det er jo en jungel av bildeler... Men de to tingene vet jeg at han ønsker seg :jepp:

Enten det eller noe andre guttegreier... PS3 fikk han i bursdagsgave så den er oppbrukt... :klø: Men han har lyst på Nintendo Wii vet jeg også er det ALLTIDS et eller annet verktøy sett han har lyst på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

De antrekkene du hadde på deg var sinnsyke, spesielt fatsuiten

:skratte:

Ser ut som om det ordner seg med morgengave for deg allikevel :jepp: Selv så kommer jeg også bare på sånne "kjedelige" ting som klokke etc...

:klem:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne se bilder. :sjenert:

Jeg sliter med å finne morgengave jeg også, hodet mitt er helt tomt.

Kjære liker egentlig bare fotball han, og så har han fått mansjettknapper til å bruke i bryllupet. (de var ikke i ekte gull eller sølv da, men vet ikke om det er nødvendig lissom)

Tenkte på ps3, så får se om det blir det til slutt alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt en invite til dere på FB og :lur:

gull og sølv er jo ikke nødvendig i mansjettknapper nei, det er bare det å finne noen stilige nok... fant faktisk et par som var et par dekk med felg i stål, de var litt kule :nigo:

Meeeeen.... jeg får gå litt inn i tenke boksen... han har så mye av verktøy og ting og.... hmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Så morsomt utdrikningslag. Med sirkus og greier. Gøy å få sett bilder også. :jepp: Du så jo smashing ut. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre, artige bilder! :ler:

Har du kommet noe lenger med morgengaveprosjektet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Så morsomt utdrikningslag. Med sirkus og greier. Gøy å få sett bilder også. :jepp: Du så jo smashing ut. ;)

Hehe..... løøøøøøvli ass alwaijs :nigo:;)

:fnise: takk for titten. :) Skikkelig gøy å se.

Ingen årsak vettu... må jo dele morsomhetene her :nigo:

Enig med de andre, artige bilder! :ler:

Har du kommet noe lenger med morgengaveprosjektet?

Hehe :ler:

Ja du.... har tenkt fram og tilbake og det blir nok klokke som jeg rett og slett får gravert inn et eller annet bak... men hva.... :) Noe rooooooomlemantisk da vettu :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Ja du.... har tenkt fram og tilbake og det blir nok klokke som jeg rett og slett får gravert inn et eller annet bak... men hva.... :) Noe rooooooomlemantisk da vettu :lur:

Eller noe skikkelig tøys som bare har mening for dere to! :jepp:

Minst like bra!

God helg Devilina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er klokken innkjøpt :) men litt hjelp av svigerfar og litt rabatter siden han har jobbet der :nigo: Det er ikke feil!!! Dessverre blir det dårlig med inngravering... fant ikke ei stilig klokke uten at det sto noe trykket bak... så blir uten. Men tror nok kjære blir utrolig glad for den :) Lurer på om det blir en liten ekstra ting ved siden av siden kjære ikke fikk noe til bursdagen sin.... Ja tenk.... ikke noe fra meg... :(

Var forresten innom en undertøysbutikk og kjøpte til den store dagen :lur: fikk gavekort av svigers til min bursdag i januar, så det kom godt med. Men dessverre hadde de ikke noe sånt som jeg ville ha... men fant da et som gikk an. Ingen andre som skal se det annet enn kjære.... og hvor lenge blir det på når natten kommer og vi tar kvelden :lur::lol:

Jeg begynner å bli NERVØS nå.... bare tanke på å stå utenfor kirkedøra med pappa og vente på at døra skal opp..... å herre...... blir svett av tanken... HATER å være mittpunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det kjæres tur til å bli drikki ut.... halv ti.... 15 mannfolk inn på det lille soverommet vårt med et H*******s brøl!!! Skal si han brå våknet og så ut som han hadde falt ned fra månen :lol:

Jeg må si jeg vart ganske så snaxy i mitt utdrikningslag i forhold til hva han må ha på seg :ler: hehe :lur:

Sølv nettingstrømper, grå parykk, bleie og baby body hvor det sto på magen med pil ned... "5 kr for en titt" og bak på rompa sto det "insert coin(s) 5kr. :ler: :ler: :fnise: hehe. DEILIG!!!!

Så blir spennende å se hvordan formen hans blir utover.... han er ikke kjent for å tåle så mye.... men HELDIGVIS ikke mitt ansvar i dag :lol:

Jeg skal ha jentedag med svigerinna mi og nesten nabo :)

Skrev for øvrig mail til div. lokal aviser i dag... ble hele 4 stk.... med annonsering av vårt bryllup... en for indre østfold.. og en for Sarpsborg, en for Grennlands området og en for vest-telmark, der bryllupet skal stå :)

Må si jeg har vært meget flittig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...