Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3


Devilina

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Gratulerer så mye som nygift Devilina!!!! :strix:

Håper dagen i går var helt fantastisk!! Gleder meg til å høre hvordan dere hadde det!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annemor30
:bolledeig::strix: :strix: :strix: Gratulerer så uendelig mye med dagen! :strix: :strix: :strix::bolledeig:

Tenk, nå er du KONE!! :bryllup: Håper dere får en fantastisk dag. :bolledeig: :bolledeig:

Dere er SÅ koselige som sender så nydelige hilsner!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du var som brud! :dåne: Helt nydelig :jepp:

Gleder meg til referat fra den store dagen, og flere bilder :popcorn:

:strix: Nå er du gift! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!!

JA tenk!! Nå er jeg KONE!! Det er helt utrolig :) Våknet med et smil om munnen i dag og en litt rar tanke.... jøss... jeg er kone...:nigo: litt rart å kalle kjære for mannen min.

Kom hjem i dag fra Telemark 1800 tiden, sliten og lykkelig.

tuuuuuusen takk for alle hilsner her inne, setter jeg stor pris på :hoppe::strix:

Referat kommer, nå kaller senga :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som nygift og kone :strix:

Dere var et helt fantastisk flott brudepar ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker...... hadde skrevet det lange referatet og så klikket dataen!!!!! :kjempesinna:

Men jeg prøver igjen... sikkert litt mindre skrevet denne gangen men.....

Vi reiste oppover til Kviteseid kommune i Telemark den 19 juni, plukket opp toasmasteren og forloveren min på veien, så dere kan tro det ble skravling i bilen... stakkars kjære :ler:

Bilturen tar ca 3,5 time, men vi brukte 5-6 timer.... havnet opp i en ulykke, ikke vi altså, men vi kom like etter at det hadde hent. Det gikk heldigvis bra, det var en motorsykkelvelt.

Vel framme på Morgedal hotell i Kviteseid kommune, slitne i rompa og litt sultne, gikk vi en siste gang over forberedelsene.....

Hotellet hadde gikk oss litt feil beskjeder ang. bord plassering så hele kartet jeg hadde laget måtte gjøres på nytt, men det gikk heldigvis fort.. etter en lettere irritasjonsgrimase hos meg. Frøken perfeksjonsist og organiserer... det er meg :lol:

Kjære kjørte meg til besta hvor jeg skulle sove for natten, det var første gang jeg og kjære sov alene faktisk, vi har bodd sammen siden vi ble sammen... så det var i grunn litt rart, men gikk greit. Tok en liten stund før jeg sovnet, lå og grublet litt på ting jeg måtte huske og om jeg hadde husket å gi beskjed her og der om ting...

Så kom dagen: 20 juni 2009!!!!

Jeg hadde satt klokken på 0700, men besta kom å vekket meg 0630.. var viktig å ha god tid og komme tidsnok til frisøren ja..... det var da måte på til tidlig og, hehe... men jeg kom meg da opp.

Svigerinna mi og forloveren min kom å hentet meg litt før 0800 og så dro vi av sted til frisøren. Vi skulle fikse oss alle tre hos samme frisør. Hu var utrolig flink!!!! Kjempe fornøyd var vi alle tre!

Klokken tikket og nærmet seg mer og mer 1300... og jeg hadde enda ikke nerver.. helt utrolig!!!! Men kjente at de kom snikende da jeg enda ikke hadde fått på meg kjolen og klokka var 1230.... :ler:

Fikk hjelp til kjolen og følte meg helt magisk da jeg så meg selv i speilet.... danka lett ut prinsesse Madeleine av Sverige :lol:

Brudebukette min kom på døra, og for en bukett!!! Den passe så bra med farger og var nyyyyyydelig!!! Fikk så my skryt av den. Det var ingen vanlig bukett. Det var en hvit ring med ståltråd netting heklet nedover og orkideer og noen andre hvite og lysrosa søte blomster flettet inni mellom her og der. Utrolig nydelig. Bare synd jeg ikke klarer å bevare den, ikke så lett mer orkideer dessverre.

Fikk satt meg i bilen og kjørte ned til kirken, som heldigvis bare var 300-400 meter unna frisørsalongen. Der gikk pappa og travet fram og tilbake.... vet ikke hvem som var mest stress og nervøs jeg, hehe :ler:

1305 gikk døren opp og Gabriels Obo strømmet ut i hele kirken, en fantastisk nydelig melodi! Jeg borret bare øynene i kjære, ellers så tror jeg at jeg aldri hadde klart å komme meg igjennom midtgangen og til stolen min. Han var så kjekk!!!! Jeg så at kjære slet litt der han sto, blunkt veldig og små ristet... stakkars

Han visket til meg senere på dagen at jeg var det nydeligste han noen gang hadde sett og det kom flere enn en tåre :strix:

Den ene søsteren til kjære sang og spilte en helt utrolig flott sang: kjärleken förde oss samman. Viste ikke at hun sang så nydelig. Fantastisk flott sang. Ble så varm inni meg.

Jeg enset i grunn ikke de som var i kirken, det var bare meg og kjære og så klart presten.

Jeg ønsket å ha med lystenning, til minne om mine 3 besteforeldre som var mine faddere. Skulle ønske de kunne opplevd dagen sammen med meg :hjerte: Besta var heldigvis der :)

Vi sa vårt JA klart og tydelig i kirken, ble velsignet og gikk ut til Purpose.

På trappen ble det kyssing og hobby papparatziene fikk sin del :lol: For en strålende dag!

Er ganske forundret over at mange har så slappe håndtrykk, ble en del hilsing kan du si :)

Svogeren til kjære var sjåfør og sto å ventet ved en Volvo duett som var pyntet med flagg, sløyfer, bokser og nygift skilt. Og ikk minst.. det viktigste, i følge kjære.... kromfelger, lav bil, ny overhalt motor med over 200 hester... det brommet bra kan du si.... kjære og biler altså.... går ikke an å skille :ler:

Vi dro ut til Kviteseid Bygdetun og tok en hel haug med bilder, blir spennende å se resultatet! Været skiftet hele tiden fra strålende til litt yr, men det siet jo at litt regn i sløret bringer lykke, så tror jeg fikk kvoten for minst 5 bruder :nigo:

På vei opp til hotellet haglet det, men var opphold da vi kom fram og steg ut. Kjempe mange sto og tok oss i mot.

Vi hadde fått så mye fint, det jeg rakk å få et glimt av. Mange flotte taler og fine sanger. NYDELIG middag, jeg og kjære kosa oss skikkelig og det tror jeg ikke at jeg var alene om :nigo:

Kvelden tok vi rundt 0100, da var vi så slitne og jeg bare måtte få av meg brudekjolen... den veide tross alt 5 kg og det merker man etter en liten stund kan man si. Og så skjønner jeg ikke det med bryllupsnatta, den er jo bar oppskryt :lur::ler: tror jeg og kjære sovnet før vi traff hodeputa, hehe. Det hadde vært en lang og velykket dag. Og så utrolig deilig det var å våkne opp som kone. Ordet smakte liksom bra når jeg sa det litt sånn halvhøyt for meg selv... hehe.. ja jeg gjorde faktisk det. :ler:

I morgegave fikk jeg en ring i hvitt gull med to små diamanter og en stor rød rubin i midten. Kjære hadde også en symbolikk på det som han fortalte da han ga meg ringen. Diamantene var meg og han og den røde rubienen var kjærligehten mellom oss to :hjerte: Det var så nydelig sagt :strix:

En slik fantastisk dag unner jeg enhver!!!!

Hadde dessverre en negativ opplevese og da... den må nevnes....

VI FIKK FEIL BRYLLUPSKAKE!!!!!!! jeg hadde jo spesialbestilt sjokoladekake uten pynt av nøtter og med lys skjokolade. Det var ca 10 stk i bryllupet som har intoleranse for melk blant annet og det vil si kjære også, så den skulle bakes med laktosefri melk.... men på bordet står det MARSJIPANKAKE!!!! og ikke var den noe fin heller!!! Og marsjipan er det verste jeg vet! Svarte altså... jeg så rødt og banna bra inni meg da, men tenkte at det ikke skulle få ødelegge dagen.... men den konditoren skal få høre ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søte søte deg!!

for en magisk dag det høres ut som dere hadde :rødme: det er en fantistisk dag som virkelig er full av inntrykk og følelser, og det høres helt fantastisk og magisk ut :strix: :strix: gratulerer så mye som nygift, nyt den deilige følelsen og tro meg når jeg sier at den sitter i lenge :rødme:

Må bare si at den melodien dere hadde til inngang er utrolig nydelig, den hadde vi også til inngangsmarsj :strix: det er en virkelig vakker melodi!!!!! :rødme:

:strix: Nå er dere gift :strix:

utrolig synd at konditoriet klarte å sende feil kake, sånt skal ikke skje på en dag som dette!! spesielt siden dere hadde bestilt en kake som var til hensyn for de med allergier! huff, ja der må du si fra!! sånt skal virkelig ikke skje, så der bør de få høre!! (oppdatring på hvordan det går!)

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et nydelig referat :strix: Jeg blr helt rørt :rødme:

Kjipt med den kaken, men det er bra du ikke lot den ødelegge dagen :klemmer: Tenk at du er kone!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Ååh, så herlig :hjerter_rundt:

Høres ut som en helt fantastisk dag!! Nå gleder jeg meg masse både på dine vegne, og i spenning på mine egne :strix:

For en nydelig morgengave fra din kjære!! :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et fint referat:) Høres ut som dere hadde en skikkelig fin dag. Trist å høre om kaken da...

Det med morgengaven var jo bare skikkelig søtt! Hva ga du til han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:rødme:

Høres ut som dere hadde det helt fantastisk!!!!

Jeg slenger meg på Ansjoni, og gleder meg også til det er min tur!!

Kos deg masse som kone Devilina! :strix:

PS! Fikk et glimt av noen bilder på FB, nydelige var dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miso: kjære ringte konditor og brukte bra kjeft... ho la seg bare langflat. Ho så selv nå at hun hadde tatt i mot rett beskjed, men på en eller annen måte skrevet et annet sted at det skulle være marsjipankake.... så vi skulle selvfølgelig slippe å betale og få igjen 500kr som var til depositum :)

Dinedama: gabriels obo ble spilt på orgel og jeg ble overasket over hvor vakker den var på orgel også :strix:

Ansjoni og twisted : Det er søren meg ikke lenge igjen nå ;):hoppe:

GLED DERE!!!! En herlig følelse!!!!

Jeg ga forresten et par mansjett knapper på morgenen selve dagen, jeg viste han trengte et ekstra par, da han måtte ha to sett med mansjetter på skjorta.... litt lang i arma kan man si ;)

Hoved gaven var en klokke, skikkelig solid en også, han skrur og mekker på det meste og trenger en som tåler litt :) Han ble så strålende fornøyd og glad for klokka, så traff spikeren på hodet der :lur:

Ja, har sett at det er noen bilder ute allerede, gleder meg til å se flere :) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For et fantastisk referat og for en fantastisk dag det må ha vært :rødme: Blir helt rørt her jeg sitter, sipper faktisk på jobb :fnise: Du var nydelig på den store dagen deres :strix:

Morgengaven din hørtes kjempefin ut, og det må ha vært ekstra spesielt og romantisk siden han hadde en sterk mening om steinene :strix:

Det skulle bare mangle at dere slipper å betale for bryllupskaken når det ble såpass feil :jepp: Godt at din kjære tok tak og fikk kjeftet litt!

Ha en strålende dag konemor :klemmer:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese om dagen deres!!! GRATULERER så masse, enda en gang!!!!!! :strix:

Dere så veldig fine ut på bildene fra FB!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk referat og for en fantastisk dag det må ha vært :rødme: Blir helt rørt her jeg sitter, sipper faktisk på jobb :fnise: Du var nydelig på den store dagen deres :strix:

Morgengaven din hørtes kjempefin ut, og det må ha vært ekstra spesielt og romantisk siden han hadde en sterk mening om steinene :strix:

Det skulle bare mangle at dere slipper å betale for bryllupskaken når det ble såpass feil :jepp: Godt at din kjære tok tak og fikk kjeftet litt!

Ha en strålende dag konemor :klemmer:

Ja var best kjære tok seg av den kakedelen og kjeftinga, jeg hadde nok høvla over dama ho sent kommer til å glemme... og i tillegg ende opp med telefonskrekk... Er det noe jeg har så er det temperament og verre kommentarer enn en hardbarka bryggesjauer. :ler:

gratis bryllupskake :nigo:

Det er jo ikke å forakte siden det ble feil :jepp:

Gratis er ikke FEIL!! :nigo: 2000 spart, sånt liker man!!!

Så herlig å lese om dagen deres!!! GRATULERER så masse, enda en gang!!!!!! :strix:

Dere så veldig fine ut på bildene fra FB!!! :jepp:

Tuuuusen takk!! :strix::hjerte:

Bildene på facebook er fra kusina mi, ho rakk ikke å ta så mange, så gleder meg til å se hva andre har fått knipset :):lur:

Sitter å ser over den overfylte stua vår... vi fikk så mye fint... men hvor søren skal jeg gjøre av alt på den 60 kvm stor (?) leiligehten vår.....? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...