Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3


Devilina

Anbefalte innlegg

Tiden flyr.. det nærmer seg mer og mer :yvonne: kommer en og en sommerfugle ekstra for hver måned som går.20 juni 09!! Gleder meg, men enda mye som ikke er i boks.... hva skal jeg ha av sanger/masj til min innkomst i kirken... brudens tale... HJELP... taleskrekk :sukk:

Har lest i mange bryllups dagbøker her inne.. og det virker som alle har alt på plass... er det bare jeg som er treg? hehe

Jeg og min kjære har ikke vært sammen så lenge før vi bestemt oss for å sette ring på fingeren og så finne en dato for den store dagen vår, men vi følte ting var og er riktig :klemmer:

Liste kommer lengre ned i dagboka her.....

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt masse forskjellig til å lage inbydelser med i dag :danse: personlig vri, da får jeg kortet akkurat som jeg vil :biggrin: Blir morro... bare ikke fantasien stoppere igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til bryllupsdagbøkene!

Du skal gifte deg samme dag som vi skal ha bryllupsfesten vår jo! :nigo: (Vi skal gifte oss i Roma, og feire hjemme med familie og venner litt senere.) Da kan vi jo følge hverandre med planleggingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro :danser:

Hvor skal dere ha festen da? :bryllup:

nå jukser du litt før meg da, med tanke på at vielsen er i Roma, men skal blir artig og følge med. Tar gjerne i mot tips om ting og tang etterhvert. Er jo grønn på dette her, men skulle da bare mangle. Aldri gjort det før og blir første og siste gangen :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenke jeg kanskje skulle skrive litt om hvor langt jeg har kommet med ting hittil.... :bryllup:

I orden:

kjole, leide til slutt, hadde lyst til å kjøpe, men fant ut at prisen kom til å bli så høy til slutt.

Lokaler, Morgedal Hotell.

Kirke, bestilte jeg over et år i forveien, vi skal jo gifte oss 20 juni og det blir jo st. hans helgen.

Har kjøpt inn masse til å lage inbydelser med, skal lage selv for et presonlig preg, men har ikke betemt meg for hvodan designen skal se ut enda.

Sang i kirken, søstrene til min kjære skal synge, vi må bare finne en sang vi vil ha først.

Fotograf, mulig i boks. Har så flaks at jeg har flere venner som int. seg for foto og to som er fotograf, så skal høre der

Det er vel det som er i boks hittil.... mye som gjenstår med andre ord.... ser på andres dagbøker her inne at mange er jo ferdig med planlegging alt, men er vel av den trege typen... har kanskje alltid vært det :legrine:

Jeg tenker januar, da skal vel det meste være i boks.

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro :danser:

Hvor skal dere ha festen da? :bryllup:

nå jukser du litt før meg da, med tanke på at vielsen er i Roma, men skal blir artig og følge med. Tar gjerne i mot tips om ting og tang etterhvert. Er jo grønn på dette her, men skulle da bare mangle. Aldri gjort det før og blir første og siste gangen :hjerter_rundt:

Vi skal ha festen i et lokale i hjembyen min, for vi flytter dit til våren. :) Det er et sted hvor vi kan ta med mat og drikke selv.

Er ganske grønn jeg også, men disse bryllupsdagbøkene er jo en fin hjelp. Her får man jo tips om alt! :Nikke:

Du har jo det viktigste på plass nå da. :) Har du bilde av kjolen eller? Når har du tenkt å sende ut innbydelser? Jeg tenkte ikke over at 20. juni var st.hans-helgen jeg. Jaja, da passer det med fest! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Ski storsenter i dag og bare tittet litt rundt... fant en undertøysbutikk da vettu... OMG!!!! :hakeslepp::hjerter: der var det mye flott.... og jeg fant det flotte settet til den store dagen, men kommer ikke til å kjøpe for nærmere.. litt kjipt om jeg har gått ned eller opp i størrelse på noen måneder.. man vet jo aldri.

Men tror nesten den er i boks og :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bryllup: tror jeg har totalt falt for den her til innmasjen

den er jo bare såååååå nydelig :strix::strix:

Men leter videre så klart, er jo så mange. Må jo finne ut om det er piano eller orgel der, personlig er jeg fan av piano, har aldri likt orgel.. synes det er så dystert og voldsomt liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bryllup: tror jeg har totalt falt for den her til innmasjen

den er jo bare såååååå nydelig :strix::strix:

Men leter videre så klart, er jo så mange. Må jo finne ut om det er piano eller orgel der, personlig er jeg fan av piano, har aldri likt orgel.. synes det er så dystert og voldsomt liksom

Åh! Nydelig!! :) Vi leter etter inngangsmarsj.. *notert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Nydelig!! :) Vi leter etter inngangsmarsj.. *notert*

JA har alltid likt den, aldri visst hva den het... men fant den til slutt. Har hørt den så mange ganger nå... får jo nesten tårer i øyet når jeg hører den... ser for meg min kjære står oppe og venter på meg.. og jeg som tulser oppover

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så koselig med en ny dagbok fra en 2009 sommerbrud her inne! Det haster jo ikke med saker og ting enda da, så jeg synes du har kommet langt jeg! :Nikke: Og forresten, det er jo ingen som sier at bruden holde tale! :lur: Har ikke helt bestemt meg selv enda for om jeg kommer til å gjøre det eller ikke! Har litt taleskrekk jeg og.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så koselig med en ny dagbok fra en 2009 sommerbrud her inne! Det haster jo ikke med saker og ting enda da, så jeg synes du har kommet langt jeg! :Nikke: Og forresten, det er jo ingen som sier at bruden holde tale! :lur: Har ikke helt bestemt meg selv enda for om jeg kommer til å gjøre det eller ikke! Har litt taleskrekk jeg og.. :sjenert:

:ler: takk takk :)

Nei sant.. det er jo ingen som sier at bruden må.. men føler jeg liksom må jeg da.. vi får se, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei sant.. det er jo ingen som sier at bruden må.. men føler jeg liksom må jeg da.. vi får se, hehe

Det er jo ganske vanlig at bruden skriver sang også. Den kan jo alle synge.. Og hvis du syns det er kjedelig, så kan du jo filme inn talen din på forrhånd.. Hvis du har litt taleskrekk så er det jo kjedelig å bruke store deler av dagen på å grue deg til talen.. Bryllupsdagen din skal du jo bare NYTE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske vanlig at bruden skriver sang også. Den kan jo alle synge.. Og hvis du syns det er kjedelig, så kan du jo filme inn talen din på forrhånd.. Hvis du har litt taleskrekk så er det jo kjedelig å bruke store deler av dagen på å grue deg til talen.. Bryllupsdagen din skal du jo bare NYTE :)

Det har jeg ikke tenkt på, takk takk TAKK!! genialt, da blir det synging i alle fall. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...