Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3


Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ufattelig irriterende med den kaka, håper det ikke ødela for mye for dere! :kose:

Flott referat, får alltid tårer i øyekroken når jeg leser referat :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en fantastisk dag! :strix: Og dere var så nydelige. :)

AWWWWWW :strix: tusen takk!!!

Vi hadde det helt knall!

Ufattelig irriterende med den kaka, håper det ikke ødela for mye for dere! :kose:

Flott referat, får alltid tårer i øyekroken når jeg leser referat :rødme:

Ble litt paff og små forbanna i 10 min på grunn av kaka, men jeg sa til meg selv at det skal ikke få ødelegge, det var jo så mange andre gode og flotte kaker der :lur::)

Sitter for øvrig på jobben og har litt død tid... jeg har kanskje ikke fortalt det.. men begynt i ny jobb :hoppe:

Jobber på en ny starta praksis i Fredrikstad :nigo: så håper jeg får noe fast her etterhvert.. er gjennom et vikarbyrå nå.

Så derfor må jeg unne meg litt KG tid :lur: for å få tiden til å gå.

Må vel se til å lage en anne bok og... eller rett og slett bare fortsette på denne, men med nytt navn... noen meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sein jeg, men gratulerer så mye som nygifte! :strix: Nydelig referat, men så surt med den kaka da.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

OI beklager, men jeg har visst glemt å legge igjen noen ord etter at jeg leste referatet.

Unnskyld. :pls: :pls: :pls::rodme::sjenert:

Først vil jeg si at Du var utrolig nyyydelig som brud :dåne:

Og jeg elsker mange av bildene dere har lagt ut, håper vi får til slike gøyale bilder også.

Dagen deres hørtes perfekt ut, og bra at dere ikke lot kaka ødelegge. Det kan jo fort bli slik at en blir vippet av pinnen av sånne ting.

Riktig god helg til deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så tilgitt ;):nigo:

Ja man må jo lage litt show ut av bildene da og vi brukte ikke en profesjonell fotograf heller :)

Så sparte penger der :nigo: er kjempe fornøyd selv

Dagen var en drøm!!!!

Nei jeg bestemte meg at den kokende energien jeg fikk der og da over kaka, skulle jeg la gå utover ho konditoren... men kjære tok seg av å snakke med ho, hehe..... tror det var best :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...