Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3


Devilina

Anbefalte innlegg

:Hehe: Fikk et genialt tips av ei bekjent i dag... like borte her hvor jeg bor er det ei dame som har en lite sånn gave/hobby butikk hun driver. Og hun malte på glass.. vin glass og vanlig glass :vin: .... kostet rundt 20kr glasset... :danser: tenkte å bruke glasset som et slags bord kort, samtidig som at gjestene kan ta med disse hjem som et mine.. en slags gave til gjesten. Er jo mange som har slike gaver av ymse karakter.

Og da tar man jo heller ikke feil av glassene om de skulle stå litt her og der utover kvelden :danser::skaal:

Så da er nok bordkortene i orden også, synes i alle fall dette var en genial idé :hoppe::hoppe::hoppe:

Skrev også mail til forskjellige konditori og blomster butikker for å høre om prisforslag og om hva de lager og om det var mulighet for å se bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :vinke:

En ny bok jo!! :) Den inngangsmarsjen var superfin, lurer på om det går an å bruke den som utgangsmelodi også? Jeg må nok ha den gode gamle tradisjonelle marsjen når jeg skal gå inn.. Det er liksom den jeg forbinder med bryllup! :sjenert:

Morsom idé å bruke glassene som bordkort! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

En ny bok jo!! :) Den inngangsmarsjen var superfin, lurer på om det går an å bruke den som utgangsmelodi også? Jeg må nok ha den gode gamle tradisjonelle marsjen når jeg skal gå inn.. Det er liksom den jeg forbinder med bryllup! :sjenert:

Morsom idé å bruke glassene som bordkort! :jepp:

Den kan du nok bruke som utgangsmasjo og ja. Er jo deres bryllup og dere gjør jo deres vri :jepp:

Har alltid synes det sangen er flott jeg da og er vil ikke ha den som så mange andre har til innmasjen, men hvem vet.. kanskje jeg forandrer mening. Er jo så mange flotte å velge i mellom.

Ja jeg vet :enig: bordkort og gave i et

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Hehe: Fikk et genialt tips av ei bekjent i dag... like borte her hvor jeg bor er det ei dame som har en lite sånn gave/hobby butikk hun driver. Og hun malte på glass.. vin glass og vanlig glass :vin: .... kostet rundt 20kr glasset... :danser: tenkte å bruke glasset som et slags bord kort, samtidig som at gjestene kan ta med disse hjem som et mine.. en slags gave til gjesten. Er jo mange som har slike gaver av ymse karakter.

Og da tar man jo heller ikke feil av glassene om de skulle stå litt her og der utover kvelden :danser::skaal:

Så da er nok bordkortene i orden også, synes i alle fall dette var en genial idé :hoppe::hoppe::hoppe:

Skrev også mail til forskjellige konditori og blomster butikker for å høre om prisforslag og om hva de lager og om det var mulighet for å se bilder

Synes også det er en kjempegod idè! Det blir jo også "bordkort" som kommer til å bli husket! Haha.. Også blir det mindre oppvask! :fnise:

Men, jeg tør ikke gjøre det sånn.. Er for ustø på handa til å male på så mange glass :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er en kjempegod idè! Det blir jo også "bordkort" som kommer til å bli husket! Haha.. Også blir det mindre oppvask! :fnise:

Men, jeg tør ikke gjøre det sånn.. Er for ustø på handa til å male på så mange glass :(

Samme her, derfor er det jo så genialt at hun som driver butikken gjør det :gjeiper:

Men du kjenner vel noen som kunne hjulpet deg der... selvfølgelig, om det er aktuelt da. Finnes jo så mye annet rart man kan gjøre og :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, derfor er det jo så genialt at hun som driver butikken gjør det :gjeiper:

Men du kjenner vel noen som kunne hjulpet deg der... selvfølgelig, om det er aktuelt da. Finnes jo så mye annet rart man kan gjøre og :enig:

Hmmm... Tro om man kunne funnet ut om det er noen plass man kan få gjort sånt her.. Du bor i Sarpsborg? Blir jo langt å få det sendt hit, men faren min er mye der nede.. *tenketenke* For, det var jo billig :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og kjære har nå funnet ut at vi vil ha sjokoladekake :spise: NAM

Enda en ting til som er i boks... vel... gjenstår å bestille den da, men tenkte å prøvesmake hos baker først. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg vist ike vært innom før.. :klø:

*huket på mine innlegg*

hyggelig at du stakk innom :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndmalte glass blir nok fine bordkort. :Nikke:

Prøvesmaking av kaker høres ikke dumt ut, nei. :sikle: Når må kake og sånt bestilles egentlig? Jeg aner ikke når jeg må ordne det. :gjeiper:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndmalte glass blir nok fine bordkort. :Nikke:

Prøvesmaking av kaker høres ikke dumt ut, nei. :sikle: Når må kake og sånt bestilles egentlig? Jeg aner ikke når jeg må ordne det. :gjeiper:

Vettu.. jeg har ingen anelse.. men så klart i god tid forveien.. svigerinna mi fortalte at de bestilte 2 uker før og det gikk bra, men de giftet seg også i april da.... vi har jo bestemt juni og da er det nok mer å gjøre for konditoriene/bakerne.

Tror man har sikkret seg bra om man legger igjen en bestilling en måned før.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok vi skal prøve å bestille før det, for jeg liker å ha ting på plass i god tid. :) Men det er hvertfall ikke noe vi trenger å stresse med enda da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok vi skal prøve å bestille før det, for jeg liker å ha ting på plass i god tid. :) Men det er hvertfall ikke noe vi trenger å stresse med enda da. :fnise:

Sant sant :fnise:

Har jo..... 6 mnd og... noen uker igjen..... jøss tiden flyr i grunn... synes det nettopp var et år jeg :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom nettopp hjem fra senteret.... var der og tok en latte med ei venninne. Ble :bryllup: prat på meg og :babygutt: prat på henne, koselig vettu :hjerte:

Trasker litt her og der for å tittet litt på pynt til jul, julegave ideer.. ja.. for det er jeg i alle fall ikke ferdig med.. har klart å begynt.. men.. kun med to, hehe... er født for sent... ergo... treg med det meste :erter:

Var innom en hobby butikk og fant så mye fint... masse til bryllup...så tok litt av der da.. med konfetti til bordet... litt mere ting jeg trenger for å lage invitasjonene etc... nå gjenstår det bare å sette i gang med alt da, hehe... tror jeg får meg noen kreative måneder framover.... :ler::nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Hei!

De bordkortglassene var jo genialt!! :jepp:

Hvis du vil ha litt inspirasjon til kaker er det veldig mye fint på festkaker . Jeg har aldri laget bryllupskake før, men syntes det er veldig gøy å titte på dem :ler:

Har dere funnet ringer enda da? Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal velge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

De bordkortglassene var jo genialt!!

Hvis du vil ha litt inspirasjon til kaker er det veldig mye fint på festkaker . Jeg har aldri laget bryllupskake før, men syntes det er veldig gøy å titte på dem

Har dere funnet ringer enda da? Jeg er veldig i tvil om hva jeg skal velge....

Ja ikke sant :Nikke: gir jo noe som kan brukes igjen og igjen til gjestene pluss et minne.

Har ikke tittet på ringer enda, tar det litt nærmere dagen.... eller... tar det i jan/feb... vi er i alle fall enige om at forlovelses ringen ikke skal brukes på samme hand... Mr.devilina har tenkt til å henge sin i kjedet rundt halsen og kun bruke gifteringen på handa. Men fikk et bra tips her inne på ringer... chanti tror jeg siden het.

Mine innlegg!

Takk for besøk hos meg, nå er jeg fast leser hos deg også

Hyggelig hyggelig :kul::smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte ringer på Chanti. Kan anbefale dem. :Nikke: Ringene våre er kjempefine, gleder oss til å sette dem på. :rødme:

Kos deg med kreativiteten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det :)

Ja jeg tok en snartitt på de sidene, mange flotte ringer og ikke minst... reduserte priser. Men kostet det mye å få de tilsendt? For dette er vel bar en nettbutikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det :)

Ja jeg tok en snartitt på de sidene, mange flotte ringer og ikke minst... reduserte priser. Men kostet det mye å få de tilsendt? For dette er vel bar en nettbutikk?

Ja, det er bare nettbutikk. Men det koster ingenting å få de tilsendt, det er med i prisen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...