Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3


Devilina

Anbefalte innlegg

Ja jeg sendte den av gårde... :forvirret: kanskje dumt det.. slengte bare alt med jeg.. men nå er jo de ofte litt trege på sånne etater vel og merke til tider.. så... skulle jeg få den ganske kjapt tilbake.. og prøveperioden går ut før bryllupet.. hva da? er det krise? Har jo ikke akkurat fått info om noe. Bare fikk beskjed om å fylle ut papirene og returnere de jeg... hmmm

Hurra for snø ja :kalle: :snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har også slike servietter :fnise:

Våre er brune med skrift i gull :jepp:

Så artig! :gjeiper: De er jo bare så stilige da. Greit minne og ta med seg det for gjester også. Hvilket motiv tok dere på serviettene da? Til middagen har vi to hjerter og navn/dato og til kaffe/kaker har vi mindre servietter med en brudgom som bærer en brud :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare til middag eller kaffe.. har ikke helt bestemt oss for hvor vi skal bruke de :fnise: Vi har med de to hjertene som ser litt sån tegnet ut :Nikke: Og navn og dato selvfølgelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg sendte den av gårde... :forvirret: kanskje dumt det.. slengte bare alt med jeg.. men nå er jo de ofte litt trege på sånne etater vel og merke til tider.. så... skulle jeg få den ganske kjapt tilbake.. og prøveperioden går ut før bryllupet.. hva da? er det krise? Har jo ikke akkurat fått info om noe. Bare fikk beskjed om å fylle ut papirene og returnere de jeg... hmmm

Hurra for snø ja :kalle: :snø:

Hvis prøveperioden går ut før bryllupet er det sikkert ikke noe mer krise enn at du må sende papirene på nytt tipper jeg... Og at det du nå sendte var bortkastet... :sjenert: Tror jeg da, uten at jeg har satt meg inn i dette i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis prøveperioden går ut før bryllupet er det sikkert ikke noe mer krise enn at du må sende papirene på nytt tipper jeg... Og at det du nå sendte var bortkastet... :sjenert: Tror jeg da, uten at jeg har satt meg inn i dette i det hele tatt!

Jeg tror det må være sånn, men vet ikke sikkert jeg heller. :vetikke:

Vi får satse på at de er veldig trege med behandlingen. :ler:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringte folkeregisteret her jeg bor... men det var for tidlig å høre om de hadde mottatt papirene mine enda... fikk beskjed om å ringe igjen om 14 dager.. ting tar tid i det offentlige ja... det skal være sikkert å vist :Gjesp: men som dama jeg snakket med sa... har du skrevet datoen på for bryllupet så blir det nok sendt tilbake... :biggrin:

Her prøver man å være tidlig ute med ting, hehe.... men det hjalp lite :lol:

Hadd en en liten utblåsnings mot min kjære i går og..... :haar: Føler at bare jeg driver og dirigerer, ordner, og styrer og ikke minst.. overstyrer han... men som han sa... han har lite peil på ordning av ting etc og stoler helt og fult på meg. Som han sa... skulle han ha ordnet og hjulpet til med fargevalg etc.. hadde det gått dritt.. sånt noe ligger ikke for han, hehe.... så han er fornøyd med å fikse bil til og fra kirken og klær til seg selv. Og så klart har han sin mening om ringene og maten.

Er det flere som har det sånn? Det er jo vår dag.... men føler at jeg tar helt av her :lol::plystre:

Mamma virker litt mer positiv til bryllupet og nå.... hun var ikke helt det i starten... fikk bare denne som kommentar når vi fortalte det, herregud, hva er vitsen med det. Har dere råd til dette da?

Det er seg sånn at min kjære er yngre enn meg, så er vel det hun tenker på... at han virkelig vil dette etc, men det er jo han som fridde, totalt overraskende på meg. Han har valgt dato og det er utrolig viktig for han å gifte seg :hjerte: Han kommer fra en veldig kristen familie....

Så alt i alt så begynner ting og gå seg til :hjerter: og tenk.... snart er det bare 6 mnd igjen :hakeslepp: tiden flyr... husker da det var 1år.. syndes det var så lenge og hadde så god tid.... hehe

memmo til meg selv.. husk å ringe frisør og avtale tid og pris :hoppe:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går bestilte jeg invitasjoner til de som komme til middagen og de som kommer til kaffe og kaker... :kaffekopp: sa jo at jeg skulle lage de selv :lol: meeeen... etter å ha prøvd forskjellige ting så fant jeg ut at like greit at jeg bestiller.. blir jo aldri fornøyd med noe jeg lager selv. Har jo kjøpt mye foskjellig til å lage disse inbydelsene, så kommer til å bruke noe av det til å lime på de bestilte inbydelsene. Optimalprint.no har mye bra til en billig penge synes jeg :Nikke:

Så da ble det litt forandring i planene der og gitt....

Jøss... snart bare 6 månder igjen :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi bruder er veldig vare på andres reaksjoner på bryllupsplanene og vi synes nok fort at den ene og den andre ikke engasjerer seg nok. Jeg kjenner samboer såpass godt at jeg vet når jeg skal inkludere han og ikke, og når jeg bør forvente et engasjement. Han er som de fleste andre gutter opptatt av transport til og fra kirke.:) En post som faktisk jeg er villig til å nedprioritere hvis budsjettet blir trangt siden vi faktisk bare har 150 meter fra kirke til festlokalet. Han skjønner selvsagt det han også. Mamma er ikke fullt så engasjert enda, men jeg vet at det må gå litt tid først. Hun kommer nok mer på bane når det nærmer seg. Vi har tross alt vært samboere i ti år og det er ikke noe stor overraskelse at vi skal gifte oss egentlig. Jeg tror mammaen din sin reaksjon bare var en måte å prøve å beskytte deg på slik som mammaer gjør. De er alltid skeptiske i starten før det motsatte er bevist.

Optimalprint hadde vi tenkt å ta i begynnelsen også, men når jeg satte meg ned å fikk til en hjemmelaget invitasjon jeg ble fornøyd med så gikk vi for det i stedet.

Jeg gleder meg til etter jul, for da kan vi liksom på alvor begynne å tenke på bryllupet og slippe å tenke på at det er til neste år vi skal gifte oss.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg på posten og hente serviettene våre, gleder meg til å se de. :duskedame:

Forloveren til Mr Devilina har også sagt ja til å synge.. han er visst helt rå, har faktisk ikke hørt ham selv, men han synger i gospel kor, så regner med at han bør klare å treffe noen toner :nigo:

I morgen skal jeg ringe frisøren også, det er ei venninne av kusina mi og hun fikset henne og forloveren hennes til bryllup, og det ble jo kjepe bra. Så går for henne så klart.

Mr Devilina har bestemt seg for sjakett og skal ut med søstra si og titte etter det.. det fikk jeg nemlig ikke lov til å være med på... skulle ikke han få se kjolen, så skulle ikke jeg få se dressen eller sjaketten.. hehe.. må le av han :jepp::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordner mye for tida du. Så flink du er! :)

Så søt Mr Devilina er som ikke vil at du skal se dressen da. :fnise: Men det er jo rettferdig det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dinedama :blomst: tusen takk for komplimentet!! *rødme*

muffin: hehe... du mener det ja, :eeeh: sleipt gjort synes nå jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...