Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3


Devilina

Anbefalte innlegg

HIPP HURRA FOR MEG I DAG

:fnise:

Gratulerer med dagen som var :blåse:

Sikkert lurt med gavekort på undertøy :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Genailt spør du meg, men du kan si jeg ble litt satt ut, hehe :lol:

Forventet ikke akkurat det av svigers :hakeslepp:

I morgen får jeg hentet sløret mitt på posten og, håper virkelig det står til forventningene min :)

Er for øvrig dobbel planlegging på meg om dagen... eller det meste er jo i orden på bryllupet, så det er litt på vent... nå er det bursdagfest som er i gang. hehe

Skal ha den til lørdag. Håper bare alt klaffer og det blir knakende artig!! 50-60-talls tema. Så da har jeg kjøpt meg en kjole (BettyPaige) og bestilt time til styling i oslo hos ei som virkelig kan den stilen. Ho går sånn daglig. Meg og knall rød lebesift... hmmm.. litt i tvil angående den med, det hører jo med.

Så da blir det rai rai ja, hihi

For øvrig skjer det lite om dagen. Ble beordret sykemeldt av legen min i to uker nettopp... så har alt for mye fritid for øyeblikket.... men... da har jeg sjangs til å ta mange turer innom her og lete etter ting på nett som kan komme godt med til bryllupet. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult tema for bursdagsfesten da! Det blir nok veldig bra. :jepp: Håper du får det knallgøy! :hoppe: Kanskje du legger ut noen bilder på FB? ;)

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Div.ymse bilder er slengt ut på facer'n nå.. hehe... huff a meg... moro var det i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) tusen takk. Var veldig uvant stil for meg, men var faktisk ikke så verst i grunn.

Kjøpte for øvrig bryllups gjestebok på ebay i dag... vet faktisk ikke om jeg gjorde et kupp eller ikke... kostet jo litt å sende den fra USA også da... men alt i alt kom den på 222kr. Er det så ille da??

Ivory farge med strass stener på. Tenkte å la den ligge ved inngangen til lokalet så kan gjester skrive litt i den når de føler for... og så lime inn bilder og stasj fra dagen. :danse:

Har trålet etter bilder av bukett jeg vil ha og.. men er så mange fine... og så mye å velge mellom, men jeg vil ha en som henger litt. Eller kjære synes jeg skulle ha det. Han skal få viljen sin der, fra gammelt av så var det jo skikk at brudgommen kjøpte buketten til bruden. :blomst:

Lurer litt på denne her, kanskje med litt kvister eller et eller anet, men synes fargen var fin i grunn

Eller noe lignende den her kanskje.. litt usikker om det blir bare hvite eller noe med rødt/rosa etc... kjolen har jo røde/rosa/gammelrosa detaljer.

Skal uansett ha noen blomster som holder og som jeg kan tørke og de fortsatt ser fine ut i fargen. Har tenkt til å ramme inn buketten i glassmonument sånn etterhvert.. var i alle fall en tanke jeg fikk :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt litt på det med gjesteboka og ebay jeg også. Driver å tråler inne på www.ebay.co.uk i stedet om dagen jeg da. Pundet står jo rekordlavt om dagen og frakten er ofte billigere fra Storbritannia.

Synes det er kjempevanskelig med brudebuketten selv. Men jeg synes fargene i den du var funnet skulle matche kjolen din bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte buketter begge to ;) Jeg likte #1 best, og det er flott med buketter som henger litt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lurt litt på det med gjesteboka og ebay jeg også. Driver å tråler inne på www.ebay.co.uk i stedet om dagen jeg da. Pundet står jo rekordlavt om dagen og frakten er ofte billigere fra Storbritannia.

Synes det er kjempevanskelig med brudebuketten selv. Men jeg synes fargene i den du var funnet skulle matche kjolen din bra. ;)

Det har jeg ikke tenkt på... kanskje jeg skulle tatt en tur innom der og tittet også.

Du så kjempefin ut på de bildene!!

Og :flau: gratulerer med dagen veldig på etterskudd!!! :hoppe:

Hehe, bedre sent en aldri er det noe som heter ;) tusen takk!!!

Flotte buketter begge to ;) Jeg likte #1 best, og det er flott med buketter som henger litt :jepp:

Enig med bukett nr1 jeg også, håper bare hun som skal fikse den klarer å lage noe tilsvarende som jeg blir fornøyd med.

Det så ut som om du hadde en veldig morsom bursdagsfest. Enig i at du kledde det. :)

Hadde det rasende festlig!!! ;):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovet jo bilder av sløret.... ble ikke så bra, men får da slengt ut et par :)

Se bort ifra rotet og meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sløret var kjempefint ja :jepp:

Vi har samme tv-"bord" by the way.. :lur: Men vi bruker vår til å ha et akvarie på :Nikke: Også har vi tven på en sånn tv-benk :Nikke:

Og fliser i stua? :dåne: Jeg har bestandig hatt så lyst på det!! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint slør!! :jepp:

Har du hatt en fin dag? :)

Har hatt en helt grei dag.... forbausende lite jeg har gjort men... er sykemeldt for tiden og har aaaaalt for god tid da... men får ikke gjort noe da... kan liksom ta det i morgen ;)

Sløret var kjempefint ja :jepp:

Vi har samme tv-"bord" by the way.. :lur: Men vi bruker vår til å ha et akvarie på :Nikke: Også har vi tven på en sånn tv-benk :Nikke:

Og fliser i stua? :dåne: Jeg har bestandig hatt så lyst på det!! :hakeslepp:

Pur ren juks snuppa... dårlig med fliser her.. klikk og lim system :gjeiper: men det gjør jo nytten... hehe.

Jasså, har vi samme inventar, ikke dårlig... jysk er tingen.. i alle fall der jeg skaffet tv benken/hylla... eller hva man skal kalle det. Gjør nytta si enn så lenge. Lyst på noe annet, men får bli etter bryllup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott slør :strix: Nesten så jeg blir litt misunnelig på alle dere som skal ha slør :fnise:

Det skal ikke jeg ha nemlig... Løst hår og slør er ikke beste kombinasjonen tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...