Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3


Devilina

Anbefalte innlegg

Har forresten en liten god nyhet til....

Jeg og kjære må jo igennom prøverør og den derre pakka der hvis vi skal klare å bli gravide. Har dessverre PCOS... men..... første forsøke blir enten juni/juli eller august.... så kanskje vi er heldig og treffer på første forsøk!!! :fnise::hoppe: så da blir det kanskje en :babysmokk: etterhvert.

Spennende!! Dette vil jeg gjerne høre mer om når den tid kommer! Det kan jo godt hende jeg blir nødt til å gå gjennom det samme selv... Møkka-dritt PCOS... :sinna:

Lykke til i hvert fall!!!!

Og GOD PÅSKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God påske til deg og! Lykke til med prøvesmakinga! :sikle:

God påske ja :) Hadde en koslig og flott påske... dessverre dårlig med prøvesmaking. Ho som er konditor på det lokale bakeriet var dessverre ikke der, men fikk nr hennes og skal ringe og avtale nærmer om hvordan vi gjør tin :)

:sikle: Prøvesmaking høres ikke dumt ut nei

Så spennende med forsøk på en liten :babysmokk: Får håpe at det klaffer ganske fort for dere :jepp: Da kommer vi vel til å se deg i en prøver dagbok etterhvert da eller?

:klem:

Ja jeg må jo prøve å fikse en prøvedagbok også, eller så blir det rett og slett en vanlig dagbok med alt mulig rart i :) kanskje likegreit det.

75 dager igjen :hoppe:

God påske, og kos dere med prøvesmaking! :sikle:

JAAAAAAA!!!!! Det nærmer seg mer og mer nå :hoppe:

Spennende!! Dette vil jeg gjerne høre mer om når den tid kommer! Det kan jo godt hende jeg blir nødt til å gå gjennom det samme selv... Møkka-dritt PCOS... :sinna:

Lykke til i hvert fall!!!!

Og GOD PÅSKE!!!

PCOS f***skap ja... men men... kroppen er nå sånn. Var en lang prossess kan du si.... kriteriene er jo at man må ha bodd sammen i minst 2 år eller vært gift i 1 år, men siden vi skulle gifte oss til sommeren og je har hatt diagnosen såpass lenge, så så de igjennom fingra :hoppe:

Men det koster... masse medisiner og sånt man må bruke iforveien før egguthenting etc, men.... er spent og det er verdt det!

Så stay tuned

God påske!!! :hug:

:hug: right back at ya! Og ikke minst, en vel god overstått påske til deg og.

Spennende med :babysmokk:-planer da. :jepp:

God påske! :klem:

Ja det er det, håper vi er litt heldig og klarer det på første da :hoppe:

God påske...overstått en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et liste innslag med noen små endringer på, men det må med ;):)

Har brukt tykk skrift og understreket skrift på de andre listene mine, men fant ut at farge er best.... ser så pent ut når man ser hva som gjort. så hermer etter så mange andre her ;)

Grønn: Ferdig!!! :)

orange: under planlegging

Rødt: ikke gjort/skal kanskje ikke ha med.

Dato

Kirke

Tidspunkt

Prest

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Salmer

Soloinnslag

Gitarist/pianist

Bestemt pynt i kirken??Tror vi dropper dette og sparer litt penger

Lokalet

Kokk, følger med hotellet

Meny

Service

Kakeliste

Mottakelsen- Hva skjer

Mottakelsen- Hvem har ansvar

Brud:

Brudekjole

Underskjørt

Undertøy vil ikke kjøpe før nærmere, kan jo hende ting har blitt mindre eller større.......

Parfyme

Sko

Strømper

Strømpebånd

Smykker, mulig jeg dropper dette, er liksom så mye detaljer på kjolen i seg selv.

Hårpynt

Brudgom:

Klær ENDELIG!!!!!!!!!!!!! fått ut fingeren! :hoppe:

Mansjettknapper

Undertøy

Parfyme

Sko

Våre hjelpere:

Forlovere jeg måtte jo brått skaffe meg ny.... har ikke bestemt meg enda..... huff

Ringbærer??? Ikke bruk for

Brudepiker??? dette blåser vi i.

Fotograf Det er så mange gode hobbyfotografer i familien, så vi lar de ta bilde. Sparer penger der og ;)

Toastmaster En god venninne!

Gaveåpnere Svigerinnene mine... hele 4 stk

Servitører, hotellet

Bordpynt:

Kubbelys

Løper???

Duker hotellet står for dette.

Telys???

Telys-holdere???

Servietter m/monogram og navn

GjestelisteTema Ikke noe spesielt tema i grunn, går i sommer og fargene vi har valgt. Og ja.... to hjerter så klart :)

Fargevalg-hvit eller vanilje, gull og dyp rød.

Transport min kjære tar seg av dette

Bestemme ringer, litt usikker om vi skal ta oss råd til nye. Mulig vi bruker de vi har fra før :)

Bestemme bordpynt

Bestemme bordkort

Bestemme bryllupskake sjokoladekake

Bestemme brudebukett gjennstår og ha et møte med ho som skal lage den, svigerinna til kusina mi. Tar det i mai.

Bestemme frisyre dette gjøres 22 mai! :)

Bestemme frisør

Bestemme sminkør samme som frisør

Bestemme bryllupsreise?? 2010 kanskje?

Bestille frisør

Bestille sminkør

Bestille brudebukett

Bestille blomster til lokalet

Bestille bryllupskake... endelig fått gjort dette!! :hoppe:

Bestille rom til bryllupsnatt inkl. i prisen på hotellet/festen

Bestille bryllupsreise???? 2010 som sagt....

Skrive handleliste

Kjøpe bordpynt

Kjøpe inn til gaveåpning (nummerlapper, bok, teip osv) Dette tar svigerinnene mine seg av.

Kjøpe inn til korger å ha på toalettene????

Kjøpe godlukt til toalettene????

Kjøpe gjestebok

Mangler jeg noe da mon tro?

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å funderer litt på kaka for tiden.... :lur: og da toppen på kaka.. spørs jo hvordan man ser det, mange har jo flere kaker i sånn stativ :)

men har litt lyst på en artig kake topp. noe som denne

eller denne, siden kjære er bilgal

Høre med kjære når han kommer hjem fra jobb :lol:

er jo så kjedelig med sånn stivpynta dame og mann rett-opp-og-ned figur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei Devilina :vinke:

Må jo følge med her inne også, har smuglest innimellom, men nå får jeg legge igjen et spor så jeg har deg på mine innlegg!

Ser at dere også skal bli prøvere!! Så spennende!! Det er vi....er i PP8 nå..så det er ikke såå enkelt her heller..

Ha en superfin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Ordne de offisielle papirene står ikke på lista di!! :opplyser:

De er ordnet for leeeeenge siden.. til og med litt for tidlig, men de ble bare holdt tilbake før de ble sendt ut, slik at det ble rett prøveperiode :)

Men.... er det ikke sånn at man skal motta noen papirer tilbake? Når skjer dette?

Hei Hei Devilina :vinke:

Må jo følge med her inne også, har smuglest innimellom, men nå får jeg legge igjen et spor så jeg har deg på mine innlegg!

Ser at dere også skal bli prøvere!! Så spennende!! Det er vi....er i PP8 nå..så det er ikke såå enkelt her heller..

Ha en superfin dag :klem:

Hyggelig at du legger igjenn noen spor også :hoppe:

Ja vi er prøvere, det kom litt brått på oss, regnet med at det tok en stund før vi kom igang, men jo før jo bedre... sånt noe kan jo ta sin tid...

Så det blir vel en prøve dagbok etterhvert og :)

:klem: til begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilige kaketopper! Jeg likte spesielt den siste! :fnise: Hvor har du funnet de? Ebay eller? :lur:

Finnes masse forskjellige der jeg fant de.... la meg se... *tenke*

her fant jeg siden igjen :)http://www.kreativtbryllup.no/index.php?ma...=20a&page=1

Leter man godt nok på ebay så finner man sånt noe helt sikkert :nigo:

:hoppe: for nesten helt grønn liste. Dagen nærmer seg nå. :strix:

Ja jeg vet. Så UTROLIG deilig! :jepp:

Nå er offisielt bryllups kaka bestilt og, hun hadde dessverre ikke et sånt kake stativ som vi ønsket, men det blir i alle fall en sjokoladekake i 3 etasjer :hoppe: hun fikk frie tøyler når det gjaldt å pynte. Hun gledet seg veldig til oppgaven :hoppe:

Prisen ble ca 1800 og da var det 500kr i depositum for stativet.. ikke så galt det vel?

Er for øvrig i hard trening selv nå... til bryllupet og sommeren... nåla på vekta nærmet seg et kritisk punkt og da fikk jeg hetta.... så må nok føye meg inn i slankestyret jeg og.

Å få valker på ryggen fordi brudekjolen ble for stram.:rope: NEI TAKK.

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er ordnet for leeeeenge siden.. til og med litt for tidlig, men de ble bare holdt tilbake før de ble sendt ut, slik at det ble rett prøveperiode :)

Men.... er det ikke sånn at man skal motta noen papirer tilbake? Når skjer dette?

Ehh... jo man skal vel få noe tilbake?? Jeg kom på nå at vi ikke har fått det selv, og kjente jeg ble riiiimelig stresset av det nå... Crap... Det var mannen som sendte inn våre, og jeg kjenner at jeg ikke heeelt stoler på at han sendte dem riktig sted.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal sendes inn til folkeregistret/ligningskontoret i den kommunen man bor i, så blir det videre sendt til prest etc derifra :)

meeeeen.... ingen papirer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TUSEN TAKK LilleEkorn :hoppe: gjett om jeg ble glad :nigo:

For øvrig... lagt ut flere kjole bilder på FB i dag.. med meg inni :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du var i kjolen din :strix:

Det kan ta litt tid med papirere, men vi fikk våre i retur nøyaktig 2uker etter at vi sendte de avgårde. Ring og hør om det drøyer noe voldsomt tror jeg :jepp:

Forresten så er jo lista veldig grønn og fin :klappe: Flinkingen!

Ønsker deg en finhelg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuuuusen takk :nigo:

Ja, men jeg sendte inn papirere for tidlig jeg da..... så de skulle holde på papirene til det var tid for å sende de... og den tiden var jo for nesten 2 mnd siden... så... tror jeg må ta en tlf og høre ja... sånne etater og kontorer er helt rå bra på å rote bort ting. Men jeg vet at navnbyttet mitt ble innvilget, men thats it også.

Grønt er skjønt!!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...