Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3


Devilina

Anbefalte innlegg

Ah, med pågangsmot og jernvilje bør det gå lett som en plett!! :trene:

Det tror jeg også kommer til å gå kjempefint Devilina :kose:

:duskedame: Det går nok kjempefint! :duskedame:

Takk for all støtten jenter :nigo:

Ting begynner å gå bedre og bedre, stagnert litt, men tror jagu det er fordi jeg har fått muskler :lol:

For øvrig kastet jeg et blikk på kalenderen.... shit... er jo ikke lenge igjen :bryllup::hakeslepp:

Har i grunn tatt det med knusende ro faktisk, men kjenner nå at er mye smått her og der som må klaffe.... :sjenert: skal reise til Telemark til uka som kommer... himmelspretten. Skal ha prøvetime på håret fredag, så det gleder jeg meg til. Og så skal svigers være med og se lokalene etc. Og jeg skal møte ho som skal lage brudebuketten, ho har vist mange tanker og ider og komme med. Har satt seg ned og skisset mange, så dette blir moro :hoppe: :hoppe:

Snakket akkurat med forloveren min og, hun var så ivrig og skriver tale for harde livet. Så blir en OSLO tur på meg snart, var vist mange butikker jeg burde tatt en tur inn i for litt inspirasjon :) Ingen dum ide!!!!

Søren..... bør nesten tenke på å fikse morgen gave til kjære og, har jo utrolig lyst til å gi han bilde i gave, men vet brått ikke om jeg får tid :hakeslepp:

Uansett har jeg faktisk tenkt til å kjøpte mansjettknapper i gull med initialene hans på BLS og da S'en som i mitt etternavn. :nigo:

Å... memmo til meg selv... ringe presten og avtale møte når vi da likevel skal til telemark til uka.

Søren... enda ikke fått disse papirene jeg.... prøvelsesattesten... får huske å ringe de og, men ikke lett når de har kontortid lik min kontortid på jobb... og der nytter det lite å gjøre andre ting....

Jøss... skulle egentlig bare skrive et kort linnlegg her jeg, men hadde visst litt mer på hjertet. :)

Trent for øvrig 35 min. spinning for meg selv i dag :bolledeig:

Men nå er jeg veeeeeeldig klar for :veslejenta:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her går det unna ;) Høres ikke dumt ut å prøve å få unnagjort det meste nå da dere skal til telemark en tur :jepp:

Ha en fin dag videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt å få ordnet en del når dere skal oppover. :Nikke:

Det er ikke så altfor lenge igjen nå! :bolledeig:

Håpløst med samme kontortid, men håper du får ringt og etterlyst papirene da, eller enda bedre, at de dukker opp i postkassa deres en dag snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med papirmølla er visst i orden, ringte presten og de er der... så da regner jeg med at den er grei... trodde bare jeg skulle få en bekreftelse selv i posten. Presten eller en eller anne på kontoret der skal ringe i løpet av uka, slik at vi få vite hvilken person som skal vie oss, han som egentlig er sokneprest der er sykemeldt dessverre..... og da får vi avtalt et møte også :)

Vi reiser mest sannsylig opp torsdag etter svigermor er ferdig på jobb. Sånn er det å jobbe i helsevesenet....

Blir så deilig å få mye ut av verden denne først kommende helgen. Snakke med hotellet, kanskje endre litt på menyen, se hva de har av lysestaker, vaser etc. Tenkte litt dekorering etc....... JAAAAAAAA!!! liker at ting blir grønnere på lista :nigo:

Og ikke minst... prøvetimen hos frisør da... DET gleder jeg meg til.

Men over til noe annet. :hoppe:

GRATULERER MED VELL OVERSTÅTT 17. MAI FEIRING....... og ikke minst... grattis til NORGE I GP!!!!! :bolledeig::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at papirene er i orden :kose:

Vel overstått 17mai og Grand Prix feiring til deg også ;)

Forresten så var det veldig søt ticker du hadde fått deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja ikke sant... tenkte jeg måte slenge ut meg og kjære da vettu, er ikke av den sjenerte typen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag bærer det av sted til Telemark, en ca 3,5 times kjøretur. Med svigers på lasset :) Skal snakke med presten, ha prøvetime, snakke med hotellet og fikse blomster. Så dette gleder jeg meg til.

Blir en stille helg på meg da... fra KG i alle fall.. nett oppi der er det verre med, i alle fall der vi skal sove. (gamle huset til bestemor)

Så vidt man er heldig å få mobildekning... snakk om idyll :lol:

Da håper jeg virkelig alle får en knakendes flott helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i Telemark uten mobildekning! :fnise: Hørtes egentlig veldig deilig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: tusen takk jenter!!!

Har fått gjort så mye her... og tenk... DET ER DEKNING HER... i alla fall akkurat her på denne plassen jeg sitter i stua :lur:

Mange biter har falt så på plass... Har vært på sightseeing her og der.. må jo vise det vakre Norge og Telamark til svigers. Er stolt av å komme herifra :)

Har fått gjort en masse på hotellet, fikset litt på menyen. Har fått bort suppe som forett og tatt rekecoctail istedet. Noe jeg setter mye bedre pris på!!! :nigo:

Har fått vist litt rundt på hotellet, jeg har vært der før, men ikke svigers.

Prøve timen fikk jeg utrettet mye, Anne Mette, frisøren, er bare helt utrolig fantastisk!!! Gleder meg virkelig til dagen nå.

Vi var rundt å kjørte litt i dag og, dro til en gammel stavkirke like ved der vi er, Eidsborg Stavkirke, knipset litt bilder og brått var vi midt opp i et bryllup. Utrolig vakker brud. Masse bunadskledde gjester, tror de fikk en strålende dag kan di si. DET nydelig været også. :)

I morgen bærer det hjem igjen. Blir litt godt og, ingenting er som å ligge i sin egen seng. :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Dæven! Jeg fikk nerver da jeg våkna i dag og lå og tenkte litt og plutselig fant ut at det er 6 uker til det er min tur.... :redd:

:hoppe: og :danser: og :strix: og :rødme: for

4 UKER IGJEN TIL DU ER BRUD!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker?! :dåne:

Tenk på det da! :hoppe: :hoppe:

Ja det er helt utrolig!!!

Fikk litt sånn.... stress over meg.... masse små plukk som må fikset som jeg føler jeg aldri blir klar med.

Dæven! Jeg fikk nerver da jeg våkna i dag og lå og tenkte litt og plutselig fant ut at det er 6 uker til det er min tur.... :redd:

:hoppe: og :danser: og :strix: og :rødme: for

4 UKER IGJEN TIL DU ER BRUD!!!!

:strix: Jaaa!!!! :)

Nerver sider du.... føler meg deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker går fort :dåne:

Så deilig at frisøren er bra da :strix: Det er så deilig å slippe å bekymre seg om slike ting :Nikke:

For øyeblikket er jeg litt bekymret for min, men vi er venninner så jeg får mer enn bare en prøvetime slik at vi skal bli helt enige :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 uker går fort :dåne:

Så deilig at frisøren er bra da :strix: Det er så deilig å slippe å bekymre seg om slike ting :Nikke:

For øyeblikket er jeg litt bekymret for min, men vi er venninner så jeg får mer enn bare en prøvetime slik at vi skal bli helt enige :lur:

Ja ting går fort ja... merker det kan du si.

Venninner ja.. det er ikke alltid en fordel :P meeeeen... det er din dag og du skal få det akkurat som du vil... samme hva hun synser og mener om håret :lur:

:blomst:

Ringte organisten i dag da... men.... det var ikke hans oppgave den dagen... det var en vikar, han hadde ferie... Så da må vi ha en liten ringe runde igjen til prestekontoret for å få nr til rett person, er liksom en fordel om vikaren kan sangene da... i alle fall rekke å øve litt på forhånd ;)

Til torsdag er det ut med svigermor for å finne litt småtterier til bordkorta... har gått helt bort fra at vi skal ha glass til bordkort med malt navn på.... blir for mye utgifter her og der... så vi lager heller noen kort selv... eller en del blir del vel, men sånt er bare moro. Har laget noen prøve bordkort allerede og vi har stemt fram en vinner :strix:

Treninge i det siste har det vært så som så med... huff.....

så har brått lagt på meg igjen... irriterende det der... trenger ikke gjøre annet enn å spise en ekstra brødskive og så smeller det på med en ekstra bilring.... :rope: pokker!!

Men.... får trene enda mer da, sånn siste innspurt opplegg.... eller... kjære er jo glad i meg sånn jeg er, men så klart vil man se litt ekstra flott ut... og ikke minst.... kjekt å slippe å kjøpe nye klær igjen..... Det flesker seg her ja.....

Dagens lille utblåsning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig tur med masse ting som har blitt ordnet ;)

Bordkortene blir nok kjempefine kan jeg tenke meg :jepp: Har du noe bilde av vinneren da...? :sjenert: er ikke nysgjerrig, :fnise: Bare litt :gjeiper:

Og på bryllupsdagen din kommer du til å føle deg som en dronning, og ikke tenke på den ekstra bilringen som sikkert ikke er så stor uansett ;) Det er jo som du skriver selv - din kjære er jo fornøyd med deg akkurat sånn som du er :kose:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt i bedre humør nå ;) har rasa litt nedover igjen... å gå på do er kjekt:lol:

Skal ha bordkort dugnad på mandagen hos svigers, var med svigermor i butikken ista og kjøpte masse til kortene. Blir helt enkle kort, men litt div. farger på, men enkle er ofte det beste. Skal så klart legge ut bilde av et eksemplar vi lager..... men det får vente på seg :lur:

Ellers en knall dag i dag.

Til og med vært på jobb intervju i Fredrikstad hos en øyespesialist og tror det gikk bra faktisk... det gjenstår og se og ikke minst høre over tlf... så kryss alt som er :nigo:

Lekt litt frisør hjemme i stua igjen, søstern måtte klippe seg.... det ble kort :nigo: moro!!!! Har ikke glemt gamle kunster nei ;)

Tar ikke i når jeg sier jeg klippet av ca 40 cm, hehe. Men hun fikk det som hun ville og mye greiere i forbindelse med jobben hennes.

Har også betalt for brudesko... sant skal sies.. 2 par... fikk ikke bestemt meg og det kom ikke på så mye heller....

:strix: EBAY :strix:

Venter bare på at kaketopp budet mitt skal slå inn også... meeeeen... er flere enne bare oss her på KG som skal gifte seg ja... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av sko..? Bilde av bortkort..? Ja takk! :nigo:

Så gøy at vekta har gått rette veien igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...