Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3


Devilina

Anbefalte innlegg

Kort kommer... men sko kan jeg slenge inn vettu ;)

og disse

Blir spennede å se om de virkelig passer og tilsvarere bildene og ikke minst forventningene :)

Har såpass store bein så.... monster feets!!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til det med store føtter.. Jeg kjøpte først et par fra ebay, men endte med å selge de på finn.no. Burde ikke være noe problem for deg å få solgt dine heller hvis de ikke passer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du seriøst klippet av deg 40cm hår i dag?? :hakeslepp: :dåne: :sjokk::sjokkert:

ajja bajja :dåne: Har du noe igjen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du seriøst klippet av deg 40cm hår i dag?? :hakeslepp: :dåne: :sjokk::sjokkert:

ajja bajja :dåne: Har du noe igjen da??

ER DU GAL!!!! :sjokk: Håret mitt her hellig!!! Jeg klippet søstern :lur: begynte på frisør utdanning en gang i tiden skjønner du... så har da litt ferdigheter... men fikk eksem på hender da vettu, så måtte gi meg med det :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå :dåne:

Jeg ble jo vettskremt jo :ler:

Jeg holder også på å må gi meg... må omskoleres pga eksem på hendene :sjenert: Så nå er jeg ferdig med alle tester og sånt, så må jeg vel en tur til til legen også inn i NAV systemet...

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå :dåne:

Jeg ble jo vettskremt jo :ler:

Jeg holder også på å må gi meg... må omskoleres pga eksem på hendene :sjenert: Så nå er jeg ferdig med alle tester og sånt, så må jeg vel en tur til til legen også inn i NAV systemet...

Er så kjipt det greien der.... og omskolering er ikke bare bare heller... masse papirer og shit.. kurs man må på og så må man kartlegge hvorfor man vil ta akkurat den utdannelsen man tar osv... og så dekker bare nav studiepenger opp til 50.000... var i alle fall det når jeg gjorde dette (2003)

Valgte å bli medisinsk sekretær/helsesekretær jeg da... tok privatskole i oslo over et halvt år... og så jobbet meg oppover derifra :) Helt greit yrke :)

Trodde aldri jeg skulle være den som turte å ta blodprøver og sånt, men det går lett som en lek :lur:

Krysser fingeren for deg og håper alt går din vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk snups :klemmer:

Jeg håper det ordner seg :Nikke: Sånn som jeg har skjønt det betaler de losji hvis jeg er nødt til å flytte + så så mange % av den inntekten jeg hadde før jeg måtte slutte... :klø:

Men jeg vet ikke... Det var noen som hadde vært igjennom samme greia som sa det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60% av intekten får du... attføringspenger. Må sende meldekort etc... de dekker også transport til og fra skole :) Men det med flyttinga vet jeg ikke. Uansett så ordner det seg til slutt :)

Bare at en sånn papirmølle kan ta tid... spørs hvordan de er på dit NAV kontor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med omskolering da :(

Skoene var kjempefine :jepp: Håper de passer!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de andre skoene i dag :hoppe: kanskje litt trange.... dessverre.... MEN... nå hadde jeg vært ute i varmen og var litt små klam på bena... så satse på at skoa sitter bedre når jeg har på meg strømper i tillegg og ikke er klam :)

Huff... vi har enda ikke fått tak i den hersens vikar organisten vi da... han som egentliger det hadde et annet oppdrag et annet sted... HVA POKKER!!??? Jeg ringte og avklarte med kirken for et år siden... kan liksom ikke skjønne at man kan ta oppdrag andre steder når man skal ha bryllup der han egentlig jobber... jøsses altså... men men.... har skrevet mail nå... men kirkekontoret i bygda der vielsen er, er utrolig dårlig på å svare....

Hvordan er det med dere? Vi var i møte med presten og gikk igjennom ting... alt skulle gå etter boka.. så kjedelig.... han spurte ikke noe ut om oss eller noe... så upersonlig og kjedelig vielse... det føles i alle fall sånn :(

Bordkorta er ferdig!!! Ble bra... skal få lagt inn bilde av de senere i dag :nigo:

Huff.... har fått skikkelig eksem utbrudd over hele meg også... stesset så mye i det siste og det gir utslag med eksem over hele meg.. lite pent i brudekjole :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Takk for :troest: den trengtes nå :)

For de som har etterlyst bordkort bilde... her kommer det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) for ei flott side du har her.Mange flotte bilder=)

Jeg har følgt spent med på siden din i 2 mnd nå! Skal gifte meg 27 juni så har funnet litt små tips fra huske listen din :fnise:

Du må ha masse lykke til på den store dagen <3

Hilsen fra sunnmøre :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei=) for ei flott side du har her.Mange flotte bilder=)

Jeg har følgt spent med på siden din i 2 mnd nå! Skal gifte meg 27 juni så har funnet litt små tips fra huske listen din :fnise:

Du må ha masse lykke til på den store dagen <3

Hilsen fra sunnmøre :goodbye:

Jasså.. spionasje :fnise:

hehe, artig at du følger med :nigo:

Oj oj... nærmer seg for deg og da. Er alt på plass da?

Her er det små kaos enda... eller... mest sånn små plukk... men søren heller.. små ting kan fort bli store :lol:

Ellers kan jeg jo nevne for de som tar turen innom.... SALMER OG MARSJER ER GODKJENT OG I BOKS!!!!! :hoppe:

Tror for øvrig at til lørdag så skjer det.... UTDRIKNINGSLAG!!!! Er så bann sikker på det :lol: så skal rapportere om hva som skjer... har en så feeling på det... vet at kjære sitt for øvrig er den 13 :nigo:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte bordkort! :) Så gøy med alt som er i boks! :hoppe: Skulle bare mangle kanskje, med drøye to uker igjen til bryllupet.. ;) Blir spennende å se til helga, om det blir utdrikningslag på deg! Gleder meg til referat! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Referat kommer ja..... forloveren min er ikke akkurat den som ikke finner på sprell heller... så har litt hjerte i halsen.... meeeen... kommer meg da sikkert helskinnet igjennom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenkte det var på tide med lista igjen... må liksom se hva jeg har gjort ;):lol:

Grønn: Ferdig

Orange: under planlegging/jobber med saken

Rød: Usikkert om skal være med/ikke gjort

Brudgom

Brud

Dato

Kirke

Tidspunkt

Prest

Inngangsmarsj

Utgangsmarsj

Salmer

Soloinnslag

Gitarist/pianist

Bestemt pynt i kirken?? Dette blåser vi nok i, bruker heller penger på å pynte salen vi skal være i på hotellet :)

Lokalet

Kokk, følger med hotellet

Meny

Service

Kakeliste

Mottakelsen- Hva skjer

Mottakelsen- Hvem har ansvar

Brud:

Brudekjole

Underskjørt

Undertøy

Parfyme

Sko

Strømper

Strømpebånd

Smykker

Hårpynt

Brudgom:

Klær

Mansjettknapper

Undertøy

Parfyme

Sko

Våre hjelpere:

Forlovere

Ringbærer???

Brudepiker???

Fotograf

Toastmaster

Gaveåpnere

Servitører hotellet

Bordpynt:

Kubbelys

Løper

Duker hotellet står for dette.

Telys

Telys-holdere

Servietter m/monogram og navn

Gjesteliste

Tema

Fargevalg-hvit eller vanilje, gull og dyp rød.

Transport min kjære tar seg av dette

Bestemme ringer

Bestemme bordpynt

Bestemme bordkort

Bestemme bryllupskake sjokoladekake

Bestemme brudebukett

Bestemme frisyre

Bestemme frisør

Bestemme sminkør samme som frisør

Bestemme bryllupsreise?? 2010 kanskje?

Bestille frisør

Bestille sminkør

Bestille brudebukett

Bestille blomster til lokalet

Bestille bryllupskake

Bestille rom til bryllupsnatt inkl. i prisen på hotellet/festen

Bestille bryllupsreise

Skrive handleliste

Kjøpe bordpynt

Kjøpe inn til gaveåpning (nummerlapper, bok, teip osv)

Kjøpe inn til korger å ha på toalettene????

Kjøpe godlukt til toalettene????

Kjøpe gjestebok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige sko du har funnet :)

Er på skojakt selv. Har tatt sjansen på å bestille et par fra USA, håper bare de kommer tidsnok i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså.. spionasje :fnise:

hehe, artig at du følger med :nigo:

Oj oj... nærmer seg for deg og da. Er alt på plass da?

Her er det små kaos enda... eller... mest sånn små plukk... men søren heller.. små ting kan fort bli store :lol:

Ellers kan jeg jo nevne for de som tar turen innom.... SALMER OG MARSJER ER GODKJENT OG I BOKS!!!!! :hoppe:

Tror for øvrig at til lørdag så skjer det.... UTDRIKNINGSLAG!!!! Er så bann sikker på det :lol: så skal rapportere om hva som skjer... har en så feeling på det... vet at kjære sitt for øvrig er den 13 :nigo:

Nesten alt er i boks med oss :)

Men er litt usikker på endel ting enda :sukk: og litt små dill att her og der. Har hele antrekket klart til både meg og min kommende ektemann :yvonne: Antrekkene til barna er klare + barnevakt resten av dagen:) Siden de er så små enda(2 år og 1 år)skal de bare vere sammen med oss i kirken og på litt bilder. (får veldig dårlig samvittihet for akkuratt dette :sukk: )

All mat er i boks,lokale,veteranbilen,frisør ++

Så har fått unda masse på bare 2 mnd`s planleggingstid :ler:

Kan tro vi har stresset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...