Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3


Devilina

Anbefalte innlegg

:hjerte::strix::hjerte:

I dag er det bare 2 måneder igjen til den store dagen deres!

:bryllup:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!!!!!! :strix: :strix: krysser av på kalenderen dag for dag :nigo:

Og ikke minst.... Har endelig fått meg ny forlover!!!! Hun takket ja og gledet seg utrolig til oppgaven, ho startet med en gang og planlegge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :strix:

Nå ble JEG letta :ler: Dagen gikk jo bare fortere og fortere og du sto uten forlover.. kan bli stressa av mindre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :strix:

Nå ble JEG letta :ler: Dagen gikk jo bare fortere og fortere og du sto uten forlover.. kan bli stressa av mindre :lol:

Åh, så bra! :strix:

Er vel i full gang med å planlegge utdrikningslag hun nå da. :lur:

Gratulerer med ny forlover! :nigo:

:strix: :strix: JAAAAAA!! :strix: :strix: Tusen takk.

Alt er i boks... eller, nesten... bare småplukk igjen.. blomster :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud.... jeg har så treeeeeg familie.... :scorpis: svarfristen er 5 mai... den nærmer seg jo med stormskritt.... :blink: men kun fått svar fra to tanter og en onkel på mamma sin side, ingen på pappa sin.. men alle hos kjære har svart.... føler liksom at: jøss... så entusiastisk man var da.... :filer:

For øvrig må jeg rose meg selv i dag... har vært ute å dissa flesk... (les: jogget) hehe :lol:

har begynt å ta en liten runde 3 ganger i uka, må jo få vekk rompesprekken jeg fikk på ryggen etter brudekjoleprøvingen.... (sjekk bilder på fb :lol: )

Målet er 75 kg til bryllupet... det er passe ideal vekt for meg, er jo høy med en tung benbygning.

Og DET skal jeg klare :Nikke: Har ikke smakt annet en vann siden 4 april, bare DET er jo en stor prestasjon.... er jo helt gal etter cafe latte og pepsi max. Ikke spist et eneste flak med potetgull, weeee :bolledeig:

Er skryte seg selv opp i skyene dag i dag :nigo:

-carpe diem- i alle fall det som er igjen av den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, bare vann?! :dåne: Så flink du er!! :tommelopp: Fortsetter du sånn er nok "rumpesprekken" borte på null komma niks! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, bare vann?! :dåne: Så flink du er!! :tommelopp: Fortsetter du sånn er nok "rumpesprekken" borte på null komma niks! :jepp:

Vært flink vettu :) Ikke har jeg lyst på noe søtt å drikk en gang :nigo:

JA dette skal jeg klare

Så flink du er :tommelopp:

Tusen takk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er som trener og spiser sunt :duskedame: Er ingen sak å bli kvitt "rumpesprekken" da tenker jeg ;)

Nå er det under 2 måneder igjen, og hvert øyeblikk svarfrist :strix: Er det flere som har svart nå da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei! :vinke:

Av en eller annen mystisk grunn tror jeg ikke jeg har vært inne hos deg før?? Hmm...

Men nå er jeg her! :jepp: Det er ikke bare du som har trege slektninger, svarfristen vår går ut i morgen, og det mangler fortsatt folk i hopetall... :rolleyes: De kommer vel luskende etterhvert tenker jeg!

Og så flink du er som holder deg bare til vann! Hvor mye må du ned sånn ca før bryllupsdagen? Jeg prøver så godt jeg kan å stramme opp litt om dagen, men er altfor viljesvak når det kommer til det jeg putter inn i munnen... Tror noen burde låst alle skapene her... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk svarfristen ut i går.. og tro det eller ei.. alle har rukket å svare.. fikk siste tlf i går kveld av den ene av mine mangel onkler ;) så alt i alt er det bare 6 stk som har meldt av bud. Det vil si.. sånn ca grovt regnet.. vi blir 70 tenker jeg. :)

Har faktisk vært nervepirrende og litt småstressende og vente på at folk skulle svare, i alle fall den siste tiden... liker liksom at folk er konkrete og svarer raskt jeg da, hehe

Systematisk.. systematisk.. systematisk....... :lol:

Bryllupstwisted, tror kanskje du har vært innom en gang før.. sånn helt i starten.. litt usikker. Men :velkommen: skal du være :hoppe:

Skal ned til 75kg, det er min trivsel vekt :) og jeg har noen kilo igjen kan du si... har kraftig beinbygning, så hjelper jo på det og... veier vel i skrivende stund ca 81kg... sånn går det når man går fra et aktivt liv til å sitte på ræva i 2 år..... huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, med pågangsmot og jernvilje bør det gå lett som en plett!! :trene:

Det tror jeg også kommer til å gå kjempefint Devilina :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, med pågangsmot og jernvilje bør det gå lett som en plett!! :trene:

Jepp, så absolutt!! :Nikke:

:hoppe::trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...