Gå til innhold

Den store dagen! 20 juni 2009 <3

Devilina

Anbefalte innlegg

:vinke:

Da har jeg lest dagboka di, å det er nok første gangen jeg er innom også :rodme:

Angående blomstene så svarte jeg deg i dagboka mi, å det er ikke vanskelig i det hele tatt, det er faktisk veldig morsomt og enkelt :Nikke:

De første bordkortene som du tenkte på, navn på glass - har jeg laget mange ganger selv, til mine søskens konfirmasjoner :jepp: Finnes ikke vanskelig det heller, det jeg gjorde var at jeg fant en fin skrifttype i word som jeg forstørret til det ble fint på glasset, skrev ned alle navnene klippet de ut og tapet fast på innsiden av glasset og malte med glassmaling :jepp: Enkelt og kjempefint..

Gleder meg til å se bilder på FB av deg som brud, du kommer til å bli kjempefin :jepp: Kjolen din er så lekker :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten helt grønn liste! :strix: Så fine sko og søte bordkort. :jepp:

Bare 15 dager igjen nå! :bolledeig:

Håper du får en fin helg. Morsomt om det blir utdrikningslag da! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke

Da har jeg lest dagboka di, å det er nok første gangen jeg er innom også :rodme:

Angående blomstene så svarte jeg deg i dagboka mi, å det er ikke vanskelig i det hele tatt, det er faktisk veldig morsomt og enkelt :Nikke:

De første bordkortene som du tenkte på, navn på glass - har jeg laget mange ganger selv, til mine søskens konfirmasjoner :jepp: Finnes ikke vanskelig det heller, det jeg gjorde var at jeg fant en fin skrifttype i word som jeg forstørret til det ble fint på glasset, skrev ned alle navnene klippet de ut og tapet fast på innsiden av glasset og malte med glassmaling :jepp: Enkelt og kjempefint..

Gleder meg til å se bilder på FB av deg som brud, du kommer til å bli kjempefin :jepp: Kjolen din er så lekker :hoppe:

Har du ikke vært innom? :sjokk: hehe... nei da. Er jo så mange bøker her så.

Men :velkommen::nigo:

Tuuuuusen takk for komplimentet på kjolen... føler meg som den prinsessa, så håper virkelig alt klaffer med frisyre og sminke den store dagen ;) Har jo vært på prøvetime... men litt vanskelig å se det for meg uten kjole og alt på.

Nesten helt grønn liste! :strix: Så fine sko og søte bordkort. :jepp:

Bare 15 dager igjen nå! :bolledeig

Håper du får en fin helg. Morsomt om det blir utdrikningslag da! :hoppe:

:klem

:hoppe: :hoppe: grønn liste!!!!! :hoppe: hoppe:

Tenk... 15 DAGER... det er helt sykt å tenke på :nigo: grugleder meg nå....

Og jeg VET det blir utdrikkningslag i morgen :lur: kjære forsnakket seg litt... men vet ikke hva som skjer... annet enn at jeg blir hentet med minibuss og det skal være i Askim der jeg har hatt store deler av oppveksten min :)

Ellers.. en god helg til dere som er innen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det referatets time.... :lur:

I og med at jeg så og si var ganske skråsikker på at dagen skulle komme den 6 juni, så sov jeg lite den natten... Tror jeg våknet hver time jeg..... da klokka ble 0900, måtte jeg opp... følte at jeg måtte fikse meg litt i alle fall... sånn ha ting klart og bare røske med meg :lur:

Etter at vi flyttet i mars er det heller ingen som vet hvor jeg bor enda, bortsett fra svigerinna mi og søstra mi da. Men hjelper lite når svigerinna mi er nesten nabo og ble plukket opp her og søstra mi har en stedsans som ikke ligner grisen :fnise: hehe

Satt meg på dataen og ordna litt med bryllupshjemmesiden vår... da ringte det brått på ja. Svatt gjorde jeg og.... selv om man vet folk kommer, så ble jeg så sjelven og var helt gele i beina. Der sto det 6 stk sprekkferdige jenter med et gigantisk :nigo: og ikke minst.... lekte papparazi til den store gullmedalje!! Fikk 1 minutt på å ta med meg litt klær og nødvendige ting. Tror jeg aldri har pakket så fort noen gang, hehe :fnise:

Fikk et glass med sjampis og bøtta nedpå et glass før det var inn i minibussen og av gårde.

Tror han stakkars sjåføren (Jan) fikk seg litt av et show... siftings i bussen ja... det var av med klær og tre på seg en gul topp og en gul thigts, og jeg :rope: HATER gult. Så fikk jeg på meg et fargeritkt bask-skjørt... sånn strå-skjørt ting, hawaii blomster i håret og rundt halsen og toppen av kransekaka... kokkosnøtt BH. NICE!!! :sminkedokke:

Så bærte det av gårde mot Askim... en ca 50 minutters kjøre tur med en god del svinger her og der.a

Der ventet en hawaii inspirert og pyntet terrasse :) frokost/lunsj sto for tur. Nyyyyydelig mat og kom som bestilt, kan ikke si jeg hadde fått mye i magen før vi dro fra meg.

Etter at den ble fortært ble det inn i bussen igjen og mot Moss og Våler..... jeg kunne ikke skjønne hva i granskauen kunne skje der borte.. Min største frykt var noen strikkhopping eller noe..... :sjokk: heldigvis var det ikke noe sånt som ventet meg.

Vi svingte inn på en gård og der var det paintball, bueskytting, boksing med gigangt hansker, rodep og sumobryting for å nevnte noe.

Vi skulle ha sumobryting. Fikk på en enorm drakt og så var det i gang. 3 kamper mot hverandre. Jeg vant!!! så klart :lur: ble ikke kaldt for slegga uten grunn en gang i tiden :lol::fnise:

Etter endt kamp var boksing på neste program..... men da skal det nevnes at det var oppå en stokk i tillegg... her skulle man ha balansen i behold ja... (les: 3-4 bokser cider innabords på en kort tid ;) ) :vin:

Det ikke gikk ikke så værst... 2 plass :nigo:

Sånn til info... vi var IKKE alene på den gården.... var nok av folk og faktisk ei til som hadde utdrikkningslag, jeg kondolerte... for hun så ikke ut :lol:

Da gikk turen opp til låven... RODEO TIME!!!! Lett match... :cowboy: eller... NEI. Var så skråsikker på at jeg skulle klare å sitte lenge... føltes ut som en evighet.. 6 sekunder!!! hehe... søstern vant overlegent med 13 sek..... noen som har trent lårmuskla??

Forloveren min, Sandra, tittet på klokken i et kjør... her var visst ting organisert og tilrettelagt ja. Da var det å jogge inn i bussen igjen.... og av gårde bar det mot nye påfunn....

X-antall stopp på veien her og der og.... tissepause... for det meste for min del... rart det der :lol: Det beste var jo da vi stoppen i en busslomme, jeg bak busskuret og sant lettere henslengt mot veggen og tisset det jeg kunne, satt og kryssa fingra for at det ikke kom en buss..... og søstern ut og ta bilder... TAKK SKAL DU HA MARIA!!!!! Hevnen er søt!

Så ble jeg blindfoldet!! Skjønte ikke bære... hvor og hva skal jeg nå.... kjørte til en plass... en stor plass med mye gruss, så jo i etterkant hva det var.... grusbane.... der ble jeg kledd på et eller annet.... kjentets ut som en gigantisk klovnedrakt. Så ble jeg geleidet avgårde... og inn i et eller annet... og jo da.. riktig... Der sto jeg... MITT I ET SIRKUS!!!!!!!!!! Var en del av showet jeg... Jeg og klovnene... og så tar jeg en titt nedover meg selv... det var IKKE klovne drakt... men en svær Naken dame med kun bikinitruse på seg.. HAHA.. er det styggeste...

Vi satt oss ned og jeg lurte fælt på hva jeg skulle gjøre... heldigvi viste det seg at vi var litt sent ute.. så det nr jeg skulle være med på hadde gått alt... men... jeg slapp ikke unna. Måtte av med kostymet, og inn i manesjen for det. En klovn dro meg opp.... måtte danse litt, snurre en ball på fingeren.... og så legge meg ned på en matte. Han ene klovnen gikk på henda over meg og ga meg et kyss i panna. Så skulle jeg takke for meg og da måtte jeg kysse han på kinnet.... smalt mitt på munn det gikk for han snudde seg... grøss.. klovnesminke, svette og ekkel mann... nei takk. hehe

Så var det mot Askim igjen... Var reine Østfold rundt kjentes det ut som. Da var det til terrassen som var så pent pyntet og så var det loff og reke tid. Nydelig! flott vær og gode venner :)

Men det kom sannelig noen drypp etterhvert og vi fortsatte festlighetene inne med nøtt eller sannhet og andre drikke leker. Fikk så en personlig gave av hver. Må si folk traff bra. :nigo:

Så ut på byen... hadde da skiftet til litt mer presentabelt antrekk... men nei... måtte fortstatt ha på meg blomstene og det stråskjørtet... følte meg så deilig!!! Heldigvis var det ikke så mange på byen som det pleier å være!!! JA!!! Er så mange jeg kunne klart meg uten å se, hehe.

Men alt i alt en fantastisk flott dag med mye moro og artigheter. Kan ikke klage, hadde trodd jeg skulle bli så driti ut, men tror det var en viss mr Devilina som advarte på forhånd at sånt noe takler ikke jeg og liker jeg ikke... Har skrekk for store folkemengder og sånn sentrert mittpunkt opplegg... Vel... bryllupet har jeg ikke noe valg, men da kjenner jeg jo tross alt folk, så det går bra.

Nå kjenner jeg at skrivekrampa har nesten tatt meg. Så får vel avslutte her...

Håper det er mulig å få sånn ca innblikk i hvordan dagen min var.

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det hørtes jo bare utrolig morsomt ut, og godt planlagt av din forlover!!! Synes jeg ser deg med bastskjørt og kokosnøttbikini :fnise:

Våler kick-offsenter er bare utrolig bra!! Der var vi også i det utdrikningslaget jeg planla for "min" brud. Vi hadde paintball og sumobryting, holdt på å tisse på meg under sumobrytinga, fantastisk moro å se alle i de draktene..og det er jo umulig å komme seg opp igjen! :skratte: :skratte:

...var vel ikke på sirkuset i spydeberg vel? Kjenner noen som var der, og kan høre om de var fornøyde med din innsats :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Så gøy å lese om laget ditt, og at du koste deg så masse :strix:

Håper det blir noen bilder å se på FB etterhvert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et knall utdrikningslag :hoppe: Skulle likt å sett den sirkus forestillingen :fnise:

Jeg satser også på at vi får se bilder på Fb etterhvert :nigo:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirkus opptredenen ble filmet... og jeg har blitt knipset en god del bilder av når jeg hadde på meg den svære dame drakta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Håper det kommer bilder på FB ;)

Høres ut som en super dag, med masse morsomheter, og ikke minst gode venner :jepp:

Edit: :skratte: jeg så de på FB nå :skratte: Virker som du har hatt en super dag :jepp:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Håper det kommer bilder på FB ;)

Høres ut som en super dag, med masse morsomheter, og ikke minst gode venner :jepp:

Bilder og film... dessverre er ute på facebook. Ligger i en hemmelig gruppe. Har invitert de få jeg kan huske jeg har på vennelista mi fra KG... så nå håper jeg noen får smilet fram... kjente jeg ble små flau når jeg var inne å tittet, men sånt er bare moro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...