Lipstick Skrevet 9. oktober 2011 #681 Skrevet 9. oktober 2011 Bra uteliv i Shoreditch, ja:) Jeg synes derimot ikke det er særlig rolig der. Natt til søndag yrer det av folk!
Gjest Solmåne Skrevet 9. oktober 2011 #682 Skrevet 9. oktober 2011 Noen som vet om noen litt bortgjemte, sjarmerende steder man bør være innom i sentrum? Butikker f.eks eller noe annet Reiser om 3 uker!
miss85 Skrevet 16. oktober 2011 #683 Skrevet 16. oktober 2011 Skal til London om ca 1 måned, for første gang. Vil i hvertfall se en musikal, ser det er mange som blir anbefalt her. Men hvor er det best å sitte, stalls eller circle?
Lipstick Skrevet 16. oktober 2011 #684 Skrevet 16. oktober 2011 Stalls!!! Der har du definitivt best utsikt. Skal du sitte på circle, sørg for at du sitter på dress circle, som er over stalls. Upper circle eller grand circle er forebeholdt de med litt høyde
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #685 Skrevet 17. oktober 2011 Er på let etter et helt ok hotell i london, helst under 4000 for 4 netter tenker å reise i mars. helst sentralt noen som har noen gode anbefalinger? har lest litt om st.giles, men har også lest mye negativt.. hva synes dere?
Lumos Skrevet 17. oktober 2011 #686 Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Har bodd på Copthorne Tara i Kensington to ganger, over flere netter, og har betalt under 4000 begge gangene. Rommene har vært rene, de som arbeider der er veldig hyggelige og hjelpsomme, frokosten er ikke god, og den er dyr, så jeg anbefaler og droppe å betale for frokost inkludert. Det blir skiftet håndklær, ryddet, redd opp osv., hver dag om man ønsker det. Det ligger busstopp og tube et par minutter unna hotellet. Området er rolig, Hyde Park ligger like ved og der er en okei handlegate i gaten ovenfor hotellet. Har forresten booket hotellet på www.hotels.com begge gangene Kjenner mange som har bodd på St. Giles forresten, de fleste har vært veldig fornøyde. Men rommene er små. Endret 17. oktober 2011 av Lumos
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #687 Skrevet 17. oktober 2011 Takk for svar skal sjekke hotellet ut! Vi skal jo ikke oppholde oss noe særlig på rommet, utenom om natten selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #688 Skrevet 17. oktober 2011 Ser forresten at prisen for 4 netter i mars er 4667,- på Copthorne Tara. Tror dere det blir billigere enn det?
Lumos Skrevet 17. oktober 2011 #689 Skrevet 17. oktober 2011 Hvis du er villig til å være i London utenom helgen, er det ofte billigere, både med fly og hotell. Ellers kan det jo være at det blir kampanjer på akkurat det hotellet, men det er vanskelig å vite.
Snop Skrevet 17. oktober 2011 #690 Skrevet 17. oktober 2011 Er på let etter et helt ok hotell i london, helst under 4000 for 4 netter tenker å reise i mars. helst sentralt noen som har noen gode anbefalinger? har lest litt om st.giles, men har også lest mye negativt.. hva synes dere? Jeg er VELDIG kresen på hoteller, men kan anbefale Base2Stay Kensington på det varmeste. 3 min å gå til tubestasjonen (og direkte buss til blant annet oxford street om man ikke er glad i tuben) og konseptet på hotellet er at gjestene skal få luksus uten å betale "luksuspris". Med andre ord får du veldig god seng, svær god dusj, utrolig rent og fantastisk bra service. Du merker godt at de gjør sitt beste på alle områder for at du skal være 100% fornøyd og ikke bare 80%. Alle møbler, tepper, gardiner etc er også av god kvalitet og det føles ikke billig. Området er også veldig koselig, med blomster og puber og sjarmerende gater, og godt utvalg i restauranter - i tillegg til at det er minikjøkken på rommet så du kan handle mat på matbutikken som er like ved. Jeg betalte 4200, men jeg var veldig sent ute med å bestille så jeg vet at det blir betydelig billigere enn det.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #691 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg er VELDIG kresen på hoteller, men kan anbefale Base2Stay Kensington på det varmeste. 3 min å gå til tubestasjonen (og direkte buss til blant annet oxford street om man ikke er glad i tuben) og konseptet på hotellet er at gjestene skal få luksus uten å betale "luksuspris". Med andre ord får du veldig god seng, svær god dusj, utrolig rent og fantastisk bra service. Du merker godt at de gjør sitt beste på alle områder for at du skal være 100% fornøyd og ikke bare 80%. Alle møbler, tepper, gardiner etc er også av god kvalitet og det føles ikke billig. Området er også veldig koselig, med blomster og puber og sjarmerende gater, og godt utvalg i restauranter - i tillegg til at det er minikjøkken på rommet så du kan handle mat på matbutikken som er like ved. Jeg betalte 4200, men jeg var veldig sent ute med å bestille så jeg vet at det blir betydelig billigere enn det. OI, så fint det var der ! skal virkelig vurdere å bestille dette hotellet! tuusen hjertelig takk! 4300 er vel ikke gale for 4 netter?
Snop Skrevet 17. oktober 2011 #692 Skrevet 17. oktober 2011 OI, så fint det var der ! skal virkelig vurdere å bestille dette hotellet! tuusen hjertelig takk! 4300 er vel ikke gale for 4 netter? Absolutt ikke med tanke på hva du får igjen for pengene! Jeg betalte jo litt mer enn det, og det var for et enmannsrom så hvis dere i tillegg er 2 stk, er det helt knall. Men selv for én er det en fin pris. London er en av de dyreste byene i verden når det kommer til hoteller, har jeg hørt. Hotellet er også på 26. plass av 1066 hoteller i London på Tripadvisor, det sier også litt om hvor fornøyde gjestene her er Dere sparer i tillegg en del penger ved å bruke kjøkkenet til frokoster, jeg kjøpte friske salater og sandwicher kvelden før på Starbucks og dagligvarebutikkene (Det var en rett ved hotellet som het Simply Food og solgte veldig mye friske og kreative salater og frukt, og også litt usunne greier om dere er mer glad i det, hehe). Jeg bruker i hvert fall ofte en del penger om jeg går på restaurant hver dag for å spise frokost
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #693 Skrevet 17. oktober 2011 Absolutt ikke med tanke på hva du får igjen for pengene! Jeg betalte jo litt mer enn det, og det var for et enmannsrom så hvis dere i tillegg er 2 stk, er det helt knall. Men selv for én er det en fin pris. London er en av de dyreste byene i verden når det kommer til hoteller, har jeg hørt. Hotellet er også på 26. plass av 1066 hoteller i London på Tripadvisor, det sier også litt om hvor fornøyde gjestene her er Dere sparer i tillegg en del penger ved å bruke kjøkkenet til frokoster, jeg kjøpte friske salater og sandwicher kvelden før på Starbucks og dagligvarebutikkene (Det var en rett ved hotellet som het Simply Food og solgte veldig mye friske og kreative salater og frukt, og også litt usunne greier om dere er mer glad i det, hehe). Jeg bruker i hvert fall ofte en del penger om jeg går på restaurant hver dag for å spise frokost jeey :D ja, skal virkelig bestille et rom på dette hotellet! så er det så greit med undergrunnen hvor mn kommer seg kjapt hvor som helst
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #694 Skrevet 17. oktober 2011 noen som forresten vet når beløpet vil bli trukket fra kontoen når man har bestilt et hotellrom 5 måneder frem i tid? litt kjipt å ha 4000 på konro hele tiden som er "reservert"..
Lipstick Skrevet 17. oktober 2011 #695 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg har inntrykk av at det enten trekkes med det samme, eller dagen før du kommer til hotellet. Noen med andre erfaringer?
Snop Skrevet 17. oktober 2011 #696 Skrevet 17. oktober 2011 Det kommer helt an på hotellet, og hvilken nettside dere bruker til å booke Hotels.com trekker feks ofte beløpet ved bestilling, booking.com gjør som regel ikke - men disse nettsidene opplyser om det under bestillingen. Selv foretrekker jeg å booke gjennom hotellet (dette har i alle tilfellene mine vært like billig eller like billigere og jeg foretrekker å slippe noe mellomledd) og da betaler jeg alltid dagen jeg sjekker ut av hotellet, med unntak av nå sist på Base2Stay faktisk, hvor beløpet ble reservert dagen jeg sjekket inn og trukket fra når jeg sjekket ut. Det hender jo også at det er forhåndskjøp-tilbud, altså at det er mye billigere hvis dere betaler for hele oppholdet ved bestilling. Man kan spare en del hundrelapper eller tusenlapper på dette, men det er veldig kjipt om noe oppstår og man ikke kan reise, og ikke får pengene tilbake - eller forsåvidt om man ankommer og finner ut at hotellet er skikkelig kjipt. Kort oppsummert: Det er veldig forskjellig praksis, men man får alltid dette opplyst ved den enkelte nettsiden! (PS! de fleste booking-sider og hoteller krever at man oppgir kredittkortnummer ved bestilling, det betyr IKKE at de trekker eller reserverer noe)
Gjest Linaria Skrevet 19. oktober 2011 #697 Skrevet 19. oktober 2011 Joda, men er det ikke litt kjedelig å bevisst oppsøke kun nordmenn/skandinavere når man er på ferie? Jeg forstår hvorfor nordmenn som bor i utlandet lett finner hverandre pga felles bakgrunn, hjemlengsel osv, men ferie ? Hehe, jeg vet ikke. Jeg var i London en gang i måneden før(Ryanair, bodde hos venner) og da syntes jeg det var veldig hyggelig å gjøre dette. Synes nordmenn er hyggeligere i utlandet enn i Norge.
marsy Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #698 Skrevet 20. oktober 2011 For billige overnattingssteder kan jeg anbefale å prøve disse kjedene: Thistle Premier Inn Ibis Tune 2
Gjest Solmåne Skrevet 23. oktober 2011 #699 Skrevet 23. oktober 2011 Hvilke butikker bør jeg være innom på shoppingrunden min neste helg?
Banan Skrevet 23. oktober 2011 #700 Skrevet 23. oktober 2011 Hvilke butikker bør jeg være innom på shoppingrunden min neste helg? Nå skriver du ingenting om alderen din eller hva slags klær du liker, men jeg likte i alle fall Primark, New Look, Topshop og Forever 21 aller best. Hvis du er sportsinteressert må du også innom LillyWhites, en diger sportsbutikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå