Lipstick Skrevet 23. oktober 2011 #701 Skrevet 23. oktober 2011 Stemmer i med hun over, og legger til River Island, Misselfridges, Jane Norman og Dorothy Perkins.
husfar Skrevet 26. oktober 2011 #702 Skrevet 26. oktober 2011 For billige overnattingssteder kan jeg anbefale å prøve disse kjedene: Thistle Premier Inn Ibis Tune Jeg har et sinnsykt kult hotell å anbefale som jeg booket på cityhotels.no, "The caesar hotel": Caesar Hotel Pga: - det er koselig hotell - det ligger sentralt i London, i Bayswater - det er ett av de nyeste såkalte "Boutique" hotellene i London, med smakfult design - det er billig og det er inkl. frokost - ligger nære Hyde Park - godt utgangspunkt for alle Londons attraksjoner og severdigheter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2011 #703 Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har hørt at det skal være en superbra BH-butikk i London. Noen som vet hva den heter? Der skal det ikke være noe problem for de som har nokså store bryster å finne seg BH-er som passer.
meja Skrevet 13. november 2011 #704 Skrevet 13. november 2011 Noen som har noen gode restuaranter å anbefale? Gjerne italienske, men alt av interesse egentlig. God service er viktig! Kan veldig godt anbefale Jamie`s Italian i Canary Wharf. 1
Samulita Skrevet 13. november 2011 #705 Skrevet 13. november 2011 Noen som har noen gode restuaranter å anbefale? Gjerne italienske, men alt av interesse egentlig. God service er viktig! Kan veldig godt anbefale Jamie`s Italian i Canary Wharf. Jeg henger meg på denne!
Lipstick Skrevet 13. november 2011 #706 Skrevet 13. november 2011 Jeg liker Vapiano bak Tate Modern, en moderne italiensk restaurant. Nandos serverer deg deilig kylling av alle slag. Gilamesh i Camden og Inamo i Wardourstreet for asiatisk mat. Yo Sushi om du liker sushi/japansk
Rosenrød Skrevet 13. november 2011 #707 Skrevet 13. november 2011 En thairestaurant som heter Pattara har fantastisk god mat! Denne har flere filialer i London, den ene ligger i en av sidegatene inn fra Regent street.
Nilma Skrevet 14. november 2011 #708 Skrevet 14. november 2011 Noen tips til restauranter i ulike kategorier: Fairuz - nydelig libanesisk mat, uformelt og ganske rimelig. Jeg har vært der flere ganger og vært veldig fornøyd hver gang. Carluccio's (Market Place) - kjederestaurant, men hyggelig, og med god italiensk mat. Arbutus - absolutt fantastisk mat og service. De har en Michelinstjerne, men det er hverken stivt eller spesielt dyrt. Anbefales! Quilon - beste indiske maten jeg har spist, og super service.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #709 Skrevet 14. november 2011 Den beste italienske jeg har vært på heter Sardo
Gjest Solsmil Skrevet 14. november 2011 #710 Skrevet 14. november 2011 Er det noen som har tips til gode hoteller i området begynnelsen av oxford street/new oxford street/ tottenham court road? Fra før har jeg bodd på st.giles (anbefales IKKE hvis du foretrekker litt standard), og raddison edwardian bloomsbeury street hotel (anbefales virkelig), men jeg liker å prøve andre hoteller også. Prisen burde ligge rundt 5000 for 4 netter, kan selvfølgelig være lavere pris også. (Og 4 stjerner er et minimumskrav). Jeg har bodd i andre områder av london før, blant annet i andre enden av oxford street, ved marble arch/hyde park, men jeg må si at jeg liker området rundt tottenham court road best, på grunn av avstanden til diverse ting jeg liker å gjøre. Og hvis det er noen som er glade i bøker her, så anbefaler jeg virkelig en bokhandel som heter Foyles. Den ligger ikke langt unna tottenham court road, i charing cross road. Jeg og moren min gikk forbi der en kveld rett før det stengte, og bestemte oss for å gå inn fordi det så ut som en koselig liten bokhandel. I ettertid har vi funnet ut at det er londons største (?) bokhandel. De har ALT mulig av bøker der!! Jeg ble så overasket, for den ser liten ut fra utsiden, og så går man bare inover og inover med masse bøker, og i tillegg er det mange etasjer. Så det anbefales. (ser at den i følge guinnes rekordbok er verdens største bokhandel, målt i antall titler og hylleplass).
marsy Skrevet 14. november 2011 Forfatter #711 Skrevet 14. november 2011 Clos Maggiore i Covent Garden er en favoritt. Nydelig sted med nydelig mat Noen som har noen gode restuaranter å anbefale? Gjerne italienske, men alt av interesse egentlig. God service er viktig! Kan veldig godt anbefale Jamie`s Italian i Canary Wharf.
meja Skrevet 17. november 2011 #712 Skrevet 17. november 2011 Tusen takk for mange tips! Nå er det en stund siden jeg var der sist (alt for lenge desverre). Gleder meg masse til ny tur. Nå er det sparing som gjelder!
Samulita Skrevet 17. november 2011 #713 Skrevet 17. november 2011 Jeg drar i morgen tidlig!!! Denne gangen er det kun kos som gjelder! Skal styre langt unna Oxford Street og bare ha det fett!
meja Skrevet 17. november 2011 #716 Skrevet 17. november 2011 Kom gjerne med tips om hotell/restaurant/andre ting når du kommer hjem igjen
Samulita Skrevet 17. november 2011 #717 Skrevet 17. november 2011 Kom gjerne med tips om hotell/restaurant/andre ting når du kommer hjem igjen Så klart! Sharing is caring.
MissStiles Skrevet 17. november 2011 #718 Skrevet 17. november 2011 Ikke vært i London på over 1 år. Tror jeg skal prøve å få til en tur på nyåret!
Celtic Heart Skrevet 19. november 2011 #719 Skrevet 19. november 2011 Vi drar av gårde om 2 uker, både små og store. Gleder oss stort.
Gjest Evans Skrevet 20. november 2011 #720 Skrevet 20. november 2011 Hei! Jeg har en uke i London i desember, helt for meg selv! Jeg har vært der et par ganger før alene, så er litt kjent, men skulle gjerne hatt noen tips til steder som ikke faller inn under vanlig turist-steder. Gjerne noen bortgjemte perler Både når det gjelder shopping og cafe liv. Det nærmer seg jo jul, så er det noe spesielt jeg bør få med meg i den forbindelse? Noen markeder som er veldig hyggelige? Jeg har også tenkt å reise litt ut av London. I Oxfordshire ligger det et outletsted jeg ønsker å besøke. http://www.bicestervillage.com/en/home/home Noen tips til andre outlet markeder som er verdt turen? Jeg har jo veldig god tid, så kan fint reise litt rundt Jeg var på burberry sin outlet i sommer, denne: http://www.victoriaparkvillage.com/burberry.html Den var relativt god, men ikke noe prøverom, og ikke så godt utvalg. Ellers tenkte jeg å drikke afternoon tea! Noen tips om hvor den bør inntas?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå