Gjest idakaroline Skrevet 8. april 2011 #581 Skrevet 8. april 2011 Ikke så ille pris på flybilletter! Bare se om jeg får fri fra jobb. Også er spørsmålet om jeg bare skal ta en dagstur eller bli der i 2 dager. Jeg var i London første helga i februar, og da betalte jeg ikke mer en ca 1000 kr for tur/retur billett med Norwegian. Var da fra torsdag til lørdag. Hadde jeg hatt mulighet, hadde jeg nok reist på flekken Dagstur til London, blir ikke det litt slitsomt?
MissStiles Skrevet 8. april 2011 #582 Skrevet 8. april 2011 Jeg var i London første helga i februar, og da betalte jeg ikke mer en ca 1000 kr for tur/retur billett med Norwegian. Var da fra torsdag til lørdag. Hadde jeg hatt mulighet, hadde jeg nok reist på flekken Dagstur til London, blir ikke det litt slitsomt? Ser ut som flybilletten kommer på ca under 700kr tur/retur. Så det er ikke mye som stopper meg der egentlig.. Jeg må bare sjekke om jeg virkelig har råd. Til både fly, hotel og SHOPPING!! Dagstur høres egentlig perfekt ut for meg. Fordi jeg vil dit mest fordi jeg vil shoppe!!
Kosemose Skrevet 8. april 2011 #583 Skrevet 8. april 2011 Ser ut som flybilletten kommer på ca under 700kr tur/retur. Så det er ikke mye som stopper meg der egentlig.. Jeg må bare sjekke om jeg virkelig har råd. Til både fly, hotel og SHOPPING!! Dagstur høres egentlig perfekt ut for meg. Fordi jeg vil dit mest fordi jeg vil shoppe!! Hva er dine beste London-shopping-tips? (med fare for at du allerede har skrevet dem ned i denne tråden. Men den er så laaang blitt... så orker ikke gå gjennom hele)
Fashionistaen Skrevet 9. april 2011 #584 Skrevet 9. april 2011 Hva er dine beste London-shopping-tips? (med fare for at du allerede har skrevet dem ned i denne tråden. Men den er så laaang blitt... så orker ikke gå gjennom hele) Hvis du orker, Primark! Utrolig mange folk, hele tiden der, men der kan man virkelig gjøre mange kupp. Ellers så anbefaler jeg eksklusiv shopping i Chelsea. Camden og Soho er også å anbefale. Oxford street er oppskrytt, men hvis du liker mainstream butikker med 1000 folk i hver butikk, liker du deg kanskje der... :gjeiper:
Gjest idakaroline Skrevet 9. april 2011 #585 Skrevet 9. april 2011 Hva er dine beste London-shopping-tips? (med fare for at du allerede har skrevet dem ned i denne tråden. Men den er så laaang blitt... så orker ikke gå gjennom hele) Jeg er veldig, veldig glad i Topshop! Sist jeg var i London brukte jeg flere timer på å komme meg igjennom butikken Jeg syns en tur til Oxford Street hører til hver gang man er i London, men det kan fort bli slitsomt siden det er såpass mye folk der. Har vært der til enkelte tidspunkt på enkelte dager hvor det har vært overraskende lite folk. Ellers så har jeg pleid å handle utenfor selve bykjernen. Har tatt toget til en annen bydel og handlet der istedenfor. Ikke like bra utvalg, men mye mindre folk. Ellers så er jeg veldig glad i Zara. Må også innom Urban Outfitters, Next, Primark, Office, Lush, Joy, Miss Selfridges, House of Fraiser og et par til som jeg ikke klarer å komme på i farten. Ellers er jeg glad i å bare ta ting som det kommer og gå innom butikker som jeg faller for. Har bla. gått veldig mye rundt undergrunnsstasjonen Angel, i Camden, Covent Garden osv. Det spørs jo også litt på hva du er interessert i da
Gjest idakaroline Skrevet 12. april 2011 #586 Skrevet 12. april 2011 Er det et sted jeg virkelig kunne tenkt meg å være nå, så er det London
MissStiles Skrevet 13. april 2011 #587 Skrevet 13. april 2011 Er det et sted jeg virkelig kunne tenkt meg å være nå, så er det London Jeg og!! Sitter fortsatt og ser på flybilletter!! Vet ikke om jeg skal ta meg råd altså... Hm...
Gjest Lyh Skrevet 14. april 2011 #588 Skrevet 14. april 2011 Jeg har sett den! Den er UTROLIG bra!!! Anbefales! =) Oh! Billetter bestilt, gleder meg :D
hoppetroll Skrevet 17. april 2011 #589 Skrevet 17. april 2011 Hva er dine beste London-shopping-tips? (med fare for at du allerede har skrevet dem ned i denne tråden. Men den er så laaang blitt... så orker ikke gå gjennom hele) De mest kjente kjedene er nevnt. Kensington High Street har de fleste - OG du slipper så mye folk. Hvis du liker markeder og/eller vintage er det også flere områder du burde sjekke ut - litt avhengig av hva du liker. Primark er et must (til tross for rot og sykt mye folk). Sist jeg var der shoppet jeg 5 kjoler, 1 par sko, 1 veske, 4 strømpebukser, 3 gensere, 1 cardigan : 500 kr! H&M type utvalg og kvalitet, men mesteparten av tingene koster £1-£15. Når jeg var der hadde de MASSE kjoler til £5 og £10.
Gjest yojo Skrevet 20. april 2011 #590 Skrevet 20. april 2011 Har primark mye vesker/sko/smykker/tilbehør også? Hvordan er utvalget og kvaliet?
Gjest idakaroline Skrevet 20. april 2011 #591 Skrevet 20. april 2011 Har primark mye vesker/sko/smykker/tilbehør også? Hvordan er utvalget og kvaliet? Nå har ikke jeg vært på den største Primark butikken i Oxford Street, men på den Primark butikken jeg har holdt til så har det ikke vært stort med vesker. Sko og smykker har det vært masse av, men tilbehør som skjerf og luer syns jeg det har vært dårlig med. I den butikken jeg har holdt meg til, har utvalget vært bra. Kvaliteten vil jeg si er så som så. Jeg har en kjole derifra som jeg har hatt i to år som er er like fin. Jeg har hamstret undertøy der, og jeg vil si at kvaliteten på det er bra. Når det gjelder undertøy kjøper jeg inn masse og kaster etterhvert som det blir slitt. Jeg har et par sko derifra, og vil si at det er god kvalitet på dem. Jeg har brukt dem en hel del og de er like fine, men det er ikke akkurat et par sko man går mye og lenge i. Tok de på meg og gikk en lang runde i London sentrum og det endte med gnagsår både her og der Uansett, det er spesielt en ting jeg har reagert litt på der og det er størrelsen. Pysjene jeg har derifra, er i str. 46-48 eller noe og de er som en str. 38-40 etter vask. Samme gjelder strømpebukser og sokker.
Kirby Skrevet 22. april 2011 #592 Skrevet 22. april 2011 Tenker å ta en tur til London i midten/slutten av mai, har noen vært der da og kan si noe om været? Det vil selvfølgelig variere, men ettersom man gjerne er mye ute er det kjipt om det er mye dårlig vær og om jeg da heller burde vente til juni.
Gjest Lyh Skrevet 23. april 2011 #593 Skrevet 23. april 2011 Jeg og noen venninner drar til London neste uke! MEN, da vi bestilte så visste vi ikke at det skulle være kongelig bryllup fredagen som kommer.. Noen som vet om butikkene er stengt eller ikke ?
Gjest idakaroline Skrevet 23. april 2011 #594 Skrevet 23. april 2011 Jeg og noen venninner drar til London neste uke! MEN, da vi bestilte så visste vi ikke at det skulle være kongelig bryllup fredagen som kommer.. Noen som vet om butikkene er stengt eller ikke ? Uten at jeg er 100% sikker, vil jeg tro at butikkene kanskje kan være stengt den tiden det er sermoni i Westminster Abbey og under kortesjen etterpå.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2011 #595 Skrevet 23. april 2011 Det er bank-holiday på fredag, så jeg vil anta at åpningstidene i beste fall er begrenset. Alle jeg kjenner har fri og drar fra byen, i hvert fall.
gard Skrevet 25. april 2011 #596 Skrevet 25. april 2011 Hei Jeg var i London i påsken og været var helt fantastisk - 26 grader og sol! Jeg har vært der noen ganger før men det er alltid koselig å traske rundt i byen - det er så mye og se og gjøre der. Men et tips dersom dere er aktive mobilbrukere er å kjøpe et lokalt sim kort til mobilen. Jeg kjøpte et T-mobile sim kort til min iPhone4 og dermed kunne jeg blogge, bruke kart funksjonen på mobilen, se på tube kart på telefonen, sjekke mail etc. T-mobile sim kortet kostet 17 GBP og hadde ubegrenset med datatrafikk i en måned.
Gjest idakaroline Skrevet 26. april 2011 #597 Skrevet 26. april 2011 Kjenner jeg blir helt dårlig av å se så mange bilder fra London om dagen! Jeg vil dit jeg også!! Satser på at jeg får tatt meg en tur etter at jeg er ferdig med eksamen
Gjest idakaroline Skrevet 30. april 2011 #598 Skrevet 30. april 2011 Er det noen her som var ute i Londons gater i går? :D
Kassiopeia Skrevet 30. april 2011 #599 Skrevet 30. april 2011 Tenker å ta en tur til London i midten/slutten av mai, har noen vært der da og kan si noe om været? Det vil selvfølgelig variere, men ettersom man gjerne er mye ute er det kjipt om det er mye dårlig vær og om jeg da heller burde vente til juni. Du burde ikke vente til juni, de har helt fantastisk vær på denne tiden av året! Skikkelig sommervær. De har hatt sol og blå himmel de siste to ukene nå, så alt lover godt framover. Når jeg var der i mars var det 20-25 grader hver dag. Husker at det regnet en del i juni/juli når jeg bodde i England, så ville heller satset på mai.
Gjest yojo Skrevet 3. mai 2011 #600 Skrevet 3. mai 2011 En liten uke igjen til jeg er i shopping-mekka! Love it
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå