Gå til innhold

Trulselinemor


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

hei. tenkte at det nærmet seg tiden du skulle reise. husket at det var noen-og-tjuende. håper uka går fort-fort-fort!! ...og da er det en stund til neste gang, sant? lykke til. håper du får jobba litt og tenkt på andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Sitter nå på hybelen. Savnet etter samboeren er stort. Har fått sovet ca 5 timer i natt. Det er ikke mye, men litt iallefall. Vanligvis så sover jeg ikke mer en 3 timer når jeg er vekke i fra han. Jeg var veldig sliten i går.

Om ca 20 minutter skal jeg møte de andre på hybelhuset, vi skal gå i følge ned til skolen.

Det blir en lang dag. Jeg tror ikke jeg er hjemme før rundt 16.00. Da skal jeg ha i meg litt middag og slappe av, før jeg beynner med å lese på fagene.

Nå skal jeg sende en god morgen mail til min kjære. Han bruker å få det, når jeg er så langt borte.

Stikker innom i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Hei på deg, morgenfugl! :D

Trøst deg med at jeg ikke har sovet i det hele tatt i natt.

Ha en fin dag på skolen.

Tusen takk for hilsen Lea, det var en trøst.

I dag var det første skoledag. Det var litt kjekt å begynne igjen. Jeg tror det blir et spennende år. Mye pensum.

Samboeren ringte. Det var så godt å få snakket med han. Jeg savner han enormt mye. Gleder meg til fredag. Det skal bli godt å komme hjem igjen til han.

Jeg lovet han isted at jeg skulle legge meg, så ente jeg opp her inne. Fy meg.

Jeg ier god natt så stikker jeg innom i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I natt har jeg ikke sovet. Jeg var på toalettet rundt klokken 03.20 og da hadde jeg ikke hatt søvn på øyet enda. Jeg lå våken lenge etter det toalett besøket også. Tipper jeg sovnet rundt 04.00 og klokken ringte 06.30. Lite nødvendig å si at jeg har vært trøtt i dag. :Gjesp:

Ellers gikk dagen fort. Hadde drama i dag og det virket veldig kjekt.

Savnet etter samboeren ganske stort. Jeg lengter så etter han at jeg håper de siste 3 dagene får fort. Jeg har aldri savnet noen så mye som jeg savner han.

Vi skal klare dette sammen har han sagt og det har jeg tro på. Han er den beste støtten jeg kan ha.

Jeg gir meg nå, for jeg skal snart prate med min kjære. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har det vært ganske bra dag på skolen, var ferdig tidlig og det var egentlig veldig godt.

Natten til i dag var bedre enn natten til i går. Jeg sov litt mer.

I dag fikk jeg vite at den skolen som de skulle sende meg til, plutselig hadde sagt nei og at de ikke hadde kapasitet. Jeg ble egentlig veldig glad.

Fikk høre at jeg skal være på ungdomsskolen. Det er jo noe jeg må igjennom, så synes det er greit å bli ferdig med den biten.

Ungdomsskolen er nesten naboen min, så jeg kan vel ikke klage på avstanden.

Heldigvis ordnet det seg til slutt.

Jeg får snart telefon i fra min kjære. Titter innom litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brunhilde

Så flott at det ordnet seg med praksisplass! Og nå er over halve uka gått, så nå er du snart på vei hjem igjen!

Det er vel to gode ting, vel?

Heksehilsen fra Brunhilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Ja på fredag sitter jeg på bussen hjem. Det skal bli godt å komme hjem. Skal lese i 14 dager før jeg begynner i praksis. Praksisplassen ligger 10 minutter gange i fra der jeg bor. Det er jo helt topp.

Jeg gleder meg til å se samboeren igjen. Jeg savner han veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I morgen reiser jeg hjem til samboeren. Det skal bli så godt å komme hjem.

Jeg har sovet så dårlig denne uken, som jeg aldri har gjort før.

Jeg gir meg her. Må pakke og ordne det som kan ordnes i kveld.

Stikker innom i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Hei Trulselinemor!

Er du hjemme igjen hos din kjære?

Så bra at du fikk praksisplass så nært ved der du bor.

Da slipper du å være vekke fra samboeren din!

Ha en fortryllende helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Hei Trulselinemor!

Er du hjemme igjen hos din kjære?

Så bra at du fikk praksisplass så nært ved der du bor.

Da slipper du å være vekke fra samboeren din!

Ha en fortryllende helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trulselinemor!

Takk for hilsen i boka mi, koselig! :P

Så flott at det ordnet seg med praksisplassen, glad på dine vegne!

Ville bare stikke innom og si god helg til deg! Jeg har det hektisk for tiden, og rekker ikke å være så mye på KG som tidligere....! :roll:

Bare 4 dager igjen til operasjonen min... jeg er nervøs, så du må tenke litt på meg på tirsdag...! :-? Gleder meg også da! :D

Klem,

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Jeg har ikke vært inne å skrevet på KG på ei uke. Det er et par ganger jeg har tittet innom, men har ikke orket å skrive.

Jeg kom hjem fredag den 29 august og har vært utrolig sliten etter den uken på hybelen. Jeg sov nesten ikke og klarte ikke å slappe av. Det var utrolig godt å komme hjem.

Jeg er så glad for at det ordnet seg med praksisen. Det skal bli godt å bli ferdig med den.

På fredag var jeg på sykehuset for å fjerne en kul bak øret, men de ville ikke ta den så jeg blir sendt til spesialist. Jeg har egentlig ikke tid til noe sykehus tur nå, men jeg vil ha den vekk.

Stikker innom å skriver mer senere. Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dagboknabo!

Leste litt på de siste sidene her. Tøfft av deg å reise på hybel. Jeg er helt dårlig hvis DenEnesteEne er bortreist. Enda værre ville det være hvis det var meg.

Håper det ordner seg med kulen.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trulselinemor!

Hvordan går det med deg? *bekymret*...!

Jeg har det fint! Strålende fornøyd med mine nye pupper! :sjarmor:

Håper du får en fin helg!

Klem,

Dina! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Trulselinemor

Her er jeg. Jeg har ikke glemt dere.

Jeg har nesten ikke tid til å være på pc i det siste. Er nå i praksis og har det kjempe flott. Underviser i 9 klasse og det er bedre en jeg hadde trodd.

Det er ikke så mye nytt å fortelle. Vi var på visning på et hus, men måtte slå det i fra oss. Det ble for dyrt. Bedre lykke neste gang.

Jeg har dessverre ikke tid til å skrive mer nå, må legge meg. Liker å være våken og opplagt når jeg kommer på skolen om morgenen.

Skal prøve å stikke innom til helgen.

Håper mange stikker innom å skriver noen ord i mellomtiden.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Da stikker jeg hode innom for å si HEI!

Jeg har det bra. Er sliten etter disse to praksisukene. Er kommet halvveis nå, så det går sikkert fort de siste ukene. Det er kjempekjekt å være i ungdomsskolen. Jeg trodde det skulle være pyton.

Jeg må snart på samling igjen også, det har jeg ikke mye lyst til. Hater å reise i fra samboen min.

Stakk først innom for å lese på private meldinger, der hadde jeg blitt etterlyst av Barbie. Jeg trodde ingen hadde lagt merke til at jeg var borte.

Masse klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trulselinemor! :D

Jeg har også savnet deg, men regnet med at du hadde det travelt..! :wink:

Flott å høre at du har det bra, og at praksisen går fint!!!

Sender deg en lørdagsklem!

Dina :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...