Gå til innhold

Trulselinemor


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Uffda Trulselinemor, så kjedelig med de bussforbindelse og sånn! Det er jo "tortur" å måtte stå opp sååå tidlig, og komme hjem så seint hver dag! :-? Kan du ikke klage på dette da?

Ønsker ellers lykke til med valg av hus, sikkert gøy å kikke i kataloger, og ta en så viktig avgjørelse som hvordan ens fremtidige hus skal se ut!

Dina, som også har fått seg dagbok nå... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

Så kjedelig med praksisplassen din! Får håpe du får ekstra godt faglig utbytte av å være akkurat der. Kanskje du kan bruke all "dødtiden" til å lese?

Spennende å lese om husplaner også. Min drøm er å bygge hus, men som aleneforsørger må jeg nok vinne i lotto først...På den annen side, noen skal jo vinne der også - så hvorfor ikke meg? Har jo ikke hell i kjærlighet, og det heter da: Hell i spill, uhell i kjærlighet, gjør det ikke?

Lykke til - med både praksisplass og husplaner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk til PostIt og Dina69, det er veldig hyggelig at noen stikker innom å skriver.

I dag har jeg ikke gjort noe, ikke noe fornuftig iallefall.

Jeg og samboeren har snakket litt om det vi skal igjennom i morgen. I morgen skal vi levere en spermaprøve og i november skal vi tilbake til samtale.

Dette blir en spennende tid.

Ellers har jeg fått mail fra den kommunen vi har tenkt å bosette oss i. Hun hadde sendt brevet ang tomter i dag.

Jeg har ikke hørt noe i fra skolen ang praksisen.

Håper flere skriver her inne. Det er så koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest the imp

Heisann :)

Får håpe det ordner seg med tomt og praksis. Men med praksis er det vel sånn at de kan ikke ta hensyn til absolutt alle dessverre. Vel, får bare krysse fingra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har vi vært i Haugesund. Dette blir spennende.

Har ikke hørt noe angående praksisen enda og håper at jeg snart får noe svar.

Jeg kan bare ikke være der i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Trulselinemor!

Ville bare si at jeg håper du får orden på praksisplassen din så du slipper å dra så langt! :) Ha en riktig fin dag...

Hilsen en fersking i dagboken din, Sessa :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I går var jeg ikke opplagt til å skrive så mye, derfor ble det bare ett par linjer.

Vi var i Haugesund i går, og samboeren leverte en sperma prøve. Får svar på den om ca 14 dager. Skal inn til samtale i november.

Fikk brev fra sykehuset her i kommunen i dag. Skal inn å fjerne en kul bak øret i september. Jeg vet ikke hva det er. :-?

Venter på et brev i fra den kommunen vi vurderer å flytte til. Det ble sendt på tirsdag, så det må da være rett rundt hjørne.

I dag skulle jeg være flink å stå opp tidlig og gjøre skolearbeid helt i fra morgenen av. Jeg våknet først i ni tiden og fant ut at jeg ville sove en halvtime til. Den som sovnet veldig godt var meg. Når jeg da våknet, var klokken nesten et. :oops:

Så det ble ingen skolearbeid så tidlig om morgenen som jeg hadde planlagt. Derfor sitter jeg her nå. Rettere sagt, jeg skulle ikke inn på KG, men jeg klarte ikke å la være.

Har ikke fått beskjed ang praksisen enda. Håper det ordner seg.

Tusen takk til dere som stikker innom å skriver, det er veldig kjekt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Trulselinemor!

Jeg er minimalt på KG om dagen, og derfor blir det også minimalt med dagbok-besøk!

Ønsker deg lykke til med skolegangen i høst! :D

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trulselinemor! :P

"Svinger" innom deg jeg vet du! :D Hvordan har du det i dag da? Hvordan er formen til samboeren din, har tenkt litt på det....

Klem,

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har det vært en tung dag med dårlig vær. Samboeren måtte ut på sin tidligere arbeidsplass for å gi i fra seg noen papirer på at han er uføretrygdet.

Ellers er han veldig sliten fortiden. Vi skulle nedover å handle i ettermiddag. Han ble med nedover men orket ikke å bli med i butikken. Når vi kom hjem la han seg på sofaen og sovnet. Synes litt sdynd i den mannen.

I dag har jeg kun støvsuget golvene og laget middag. Noe mer har jeg ikke giddet.

Se om jeg gidder noe mer i morgen.

Koselig at dere stikker innom å ser om meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer på deg vet du, Trulselinemor!

God klem til deg fra meg! :kysse: Husk at bak skyene er himmelen ALLTID blå, helt sant!! :P

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. siden vi ikke var her inne samtidig, sender jeg en liten dagbokhilsen jeg også. god helg! du må ikke slite deg ut med å gjøre ting. støvsuging er vel mer enn bra nok!!?

hilsen nille-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sittet her og drukket morgenkaffe og lest i dagboken din, så jeg tenkte jeg måtte legge igjen en hilsen til deg.

Det er vanskelig når noen som står deg nær er syk, og du vet at de kommer til et kritisk punkt, men du vet ikke når.

Har en i nærmeste familie med et sykdomsbilde ikke så langt unna samboeren din sitt. Jeg vet at den dagen kommer når hun trenger et nytt organ, men vi vet jo ikke om det blir om et halvt år eller om fem år. Jeg prøver å forberede meg på det, men det er jammen ikke lett nei.

Takk for en hyggelig chattings da, Trulseline, det er alltid kjekt å snakke med noen "live".

Ha en fin lørdagskveld, klem fra Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for at dere stikker innom og skriver en liten hilsen. Jeg blir så glad når jeg ser at noen har vært innom. :hoppe:

:hoppe: I dag har vi fått brev med oversikt over tomter, fra den kommunen vi vurderer å bygge hus :hoppe:

Kommer tilbake litt senere å forteller. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har jeg gjort så å si ingenting. Jeg har bare ikke giddet.

Fikk en hyggelig telefon i fra ei i slekta til far og pratet veldig lenge med henne. Kjenner henne egentlig ikke så godt, har bare hilst på henne 3 eller 4 ganger. Hun ville bare ringe å høre hvordan det stod til.

Ellers har jeg snakket med far. Hadde bestemt meg på forhånd at jeg skulle fortelle om søstra mi, men jeg klarte ikke.

Jeg sitter med dårlig samvittighet og føler at det er min skyld. Men det er det jo ikke.

Ryddet litt i gamle, sendte mail i dag. Det var mail fra 3 år tilbake.

Ellers har vi tittet på tomter. Dette er spennede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...