Gå til innhold

Trulselinemor


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!

Nå er det veldig lenge siden jeg har skrevet i dagboken min og det er jeg ganske flau over.

Jeg reiste før hjem fra forrige samling, jeg orket ikke å være der. Jeg hadde for mye vondt.

Jeg har vært til ct med kulen og skal inn å operere snart. Jeg gruer meg. Jeg har aldri ligget i narkose før og hadde gjerne sett at jeg slapp. Kulen bak øret er en godartet forandring i spyttkjertelen, så noe av spyttkjertelen blir fjernet.

I slutten av uken skal jeg ha hjemme eksamen. Det gruer jeg meg sikkelig til. Håper det går bra.

Håper noen stikker innom å skriver i dagboka mi snart. Det er så hyggelig.

Skriver snart igjen, Håper jeg.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Hei igjen!

I natt har det kommet 30 cm med snø. Så vi har nettopp vært ute å måkt.

Flytteplaner har vi fortsatt, men ikke dit vi tenkte i utgangspunkte. Vi har forandret planene der. En graviditet håper jeg skjer i løpet av året, da vi nå skal sette igang snart. ( se under prøvere og ufrivillig barneløshet - Nå er vi snart i gang). Dette blir spennende.

Samboeren sier vi skal prøve å få bryllup og barndåp i lag, så lenge vi likevel skal samle slekten og noen har lang reise vei.

Dette var en liten hilsen i fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Trulselinemor.

Det var koseligt at du skrev noen ord igjen.

Håper det går bra med opperasj.du skal ha,å

at alt dere planlegger slår til.Å bli mamma er det største på jord.

Ha det bra,klem fra Skarv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for at du skrev i dagboka mi Skarv.

Jeg var til samtale på mandag ang operasjonen, så nå vet jeg litt mer. Skal opereres neste torsdag og blir liggend et til to døgn på sykehus. Jeg gruer meg.

Jeg har problemer med å sove. Samboeren har lagt seg men jeg sitter oppe og orker ingenting. Jeg prøver å konsentrere meg om KG.

Jeg tror jeg prøver å legge meg igjen. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg er sliten og føler meg ikke opplagt til noen ting. Skal ha hjemme eksamen i morgen og 48 timer fram i tid. Lurer på hvordan det går. Håper jeg ikke blir for avhengig av dere at jeg glemmer hele eksamen. Jeg kommer til å stikke innom dere når jeg trenger en pause, men det må ikke bli for ofte.

Håper noen vil skrive noen ord til meg, jeg trenger det nå. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Sitter nå med hjemme eksamen og har behov for en liten pause. Har sittet siden 09.00. Gleder meg til å bli ferdig.

Har mest lyst til å gjøre alt annet enn å jobbe med eksamen.

Samboeren min kommer med brus, kaffe og mat til meg så jeg trenger ikke å hente noe. Jeg bare roper så er han her med engang. Det er godt å få litt hjelp når en sitter å jobber emd en slik eksamen.

Stikker innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Nå har jeg sittet i 13 timer, noen små pauser inni mellom ( ca 10 min i slengen). Jeg sliter med rygg og hofter så jeg må bevege litt på meg. Prøvde å gå en tur, men det var så speilblankt å gå, så jeg snudde å gikk inn igjen.

Gleder meg til å bli ferdig. Føler av og til at jeg ikke kommer noen vei, men så plutselig løsner det litt.

Jeg får vel gå tilbake til eksamen. Stikker innom senere. Vi sees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei og god morgen!

Jeg gav meg etter 16 timers jobbing. La meg etter en halv timers tid og skulle sove til kl 08.00. Men jeg våknet 04.40 og har nesten ikke sovet etterpå. Nå er det bare et døgn igjen til den må leveres.HJELP!!!!!!

Stikker innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Nå er jeg lei, jeg er dritt lei, møkka lei.

Maskinen min har låst seg tre ganger siden jeg begynte i dag.

Akkurat da var samboeren nedover å handle. Å så irriterende.

Jeg får vel gå tilbake til den J****** eksamen. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsningen Ragnhild.

Jeg er ferdig. Fikk lagt den inn på classfronter for en liten stund siden. Hadde jeg ikke blitt ferdig i kveld, så hadde jeg måtte sittet i natt til jeg var ferdig. Skal leveres i morgen tidlig. Jeg kan legge meg med god samvittighet i kveld. JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er trøtt og vil snart legge meg. Stikker innom i morgen, håper jeg.

Klem og god natt fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt at du er vel ferdig med eksamen. Det er et pes mens det står på.

Så nå kan du hvile litt på dine laubær (eller på noe annet om du vil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Denne helgen har jeg bare slappet av. Hjemmeeksamen tok virkelig på.

I går så ringte jeg til mine foreldre, min kommende svigermor og en god slektning av meg. Ingen av de viste at jeg skal igjennom en operasjon denne uken. Jeg gruer meg. Fytti rakkern :(

Min kjære blir med og legger seg inn på hotell mens jeg ligger på sykehuset. Han orket ikke å gå hjemme, mens jeg er 15 mil unna.

Denne uken skulle jeg egentlig ha vært på samling, men pga operasjonen så blir jeg hjemme til jeg blir innlagt. Det blir så stress ellers.

Skal prøve å få brukt litt tid på dere nå. Det fortjener dere.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare stikke innom for å takke for private meldinger.

Jeg satte veldig pris på dem, og du gjorde dagen min litt lysere.

Det er koselig med litt positiv respons av og til.

Tusen takk.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trulselinemor

God morgen alle sammen!

Jeg er tidlig oppe i dag, skal til frisøren om en times tid.

Satt på KG til 02.00 og la meg ca en halv time etterpå. Stod opp kl 07.30, men jeg sovnet ikke før etter 04.00, så det har ikke blitt mye søvn på meg.

Jeg la inn en tråd med spørsmål om jeg skulle klippe meg kort i dag og fikk svar av Barbie at det burde jeg gjøre. Så vi får se.

Jeg må gi meg nå, skriver mer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med den nye frisyren eller??

Ville bare inn og ønske deg lykke til med operasjonen håper det går bra :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Da var det gjort. Hadde time kl 09.30 og var ferdig etter 45 min. Kom inn til frisørdamen, ei veldig hyggelig dame, så sa jeg at i dag skal det vekk. Hun spurte meg flere ganger om jeg var sikker, og det var jeg. Jeg hadde tenkt på det siden før jul. Når hun begynte å klippe så så hun hvor tørt og slitt det var og synes det var et fornuftig valg av meg. Betalte 250 kr og fikk time igjen i mars. Det ble kort, helt kort. Jeg har kommune farget hår med litt grå striper ( gratis striper). Jeg begynner å bli gammel. :-?

Stikker innom senere. Ha det bra så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...