Gå til innhold

Trulselinemor


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Jeg har aldri vært noe glad i å skrive dagbok, men fant ut at jeg vil prøve meg. :roll:

Jeg er bosatt på Vestlandet med verdens herligste samboer, som en dag blir min mann. Vi vet ikke når, men det kommer nok til å skje. Sammen med meg og samboeren så har vi to herlige katter, ingen barn foreløpig.

Jeg er utdannet omsorgsarbeider, men havnet på attføring, så nå er jeg student. :)

Jeg registrerte meg første gang under nicket Trulseline, men så mistet jeg passordet og hadde ikke den mail adressen lengre, så jeg fikk ikke orden på det. Så jeg tok kontakt med Gry som igjen overførte PM til Hege som da klarte å hjelpe meg. Så dersom dere av og til ser Trulseline og av og til Trulselinemor så er det den samme personen. :D

Skal prøve å være flittig til å skrive her inne.

Er det noe dere vil spørre om eller skrive inn så kan dere gjøre det. Det er bare hyggelig. PM er også veldig hyggelig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

VELKOMMEN SOM DAGBOKSKRIVER, TRULSELINEMOR!

Tok en titt innom dagboka di jeg - og håper det blir mye å se av deg her inne framover!

Det er gøy med dagbok, altså - et sted hvor man kan sette ned både tanker og følelser som tar overhånd! :wink:

Ha en fin dag! :D

Klem, Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har vi hatt jobbe dag ute i hagen. Vi har nesten et mål tomt så det er nok å gjøre. Samboeren min var innlagt på sykehuset i månedskifte april/mai, og måtte derfor holde seg i ro lenge etter på. Jeg har holdt på med eksamener og har derfor ikke hatt tid til å gjordt noe i hagen eller i huset.

Håper været holder seg slik at vi får fortsette i morgen.

Vi bor i en tomannsbolig, hvor naboen ikke gidder å gjøre noe som helst. Det er litt irriterende.

Det er veldig hyggelig når noen skriver innlegg i dagboka mi, slik som Kverula gjorde. Håper flere kommer til å gjøre det. :lol: