Gå til innhold

Trulselinemor


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Er ikke så mye inne på KG nå som jeg var en liten tid tilbake siden. Det er ikke fordi jeg synes det er kjedelig, men det er fordi jeg har vært litt oppslukt i tv.

Jeg har det ikke så bra med meg selv. Sliter med søvnen og våkner våt av svette.

Ikke trives jeg her jeg bor så godt. Vi håper vi en dag flytter herifra. Jeg vil flytte til en plass hvor ingen kjenner oss, og vi kan begynne på nytt sammen.

Her vi bor nå, så er det mange som kobler samboeren opp til broren pga han er en kjent mann i kommunen.

Der jeg kommer i fra så er det søskene mine folk knytter meg opp til. Og det er ikke bare positive ting.

Derfor vil vi vekk herifra.

Kanskje lottoen går inn i morgen. Jeg håper på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Jeg skrev ingenting her i går. Jeg kjøpte PS2 til samboeren i vinter, så vi satt å koste oss med det i går.

Lottoen gikk ikke inn. Fader også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kjempesinna:

I dag har v i også spilt PS2, det får meg til å tenke på andre ting. Har ikke hatt mareritt i natt. Heldigvis.

Nå skal jeg ned å lage litt kveldsmat, så titter jeg innom senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Fikk bare så lyst til å sende deg en liten hilsen. Leste i tråden om "singel, gift osv." på samliv og der skrev du noe som jeg syns var så vakkert:

JEG ER VELDIG LYKKELIG

Så flott! Og så flott at du kan si det! Det gjorde meg faktisk i godt humør, og det trenger jeg nå som jeg endelig har tatt til fornuften og latt elskeren min seile sin egen sjø siden han ikke ville ha meg på heltid....

Håper snart den dagen kommer at jeg sier: Jeg er veldig lykkelig... Du viser meg at det går an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Synes disse dagene er litt tunge. Jeg sliter med angst etter at far ble syk i vinter. Sliter med mareritt om natten pga ødelagt søskenforhold. Jeg har ikke kontakt med noen av søskene mine. Jeg er yngst av 4. Jeg føler jeg ikke vet helt hvor jeg har foreldrene mine heller. Jeg vet ikke om det er avstanden som gjør det eller om det er søskene som prøver å ødelegge for meg.

Uten samboeren hadde jeg ikke klart å kommet meg igjennom det. Jeg knakk sammen senest i dag.

Samboeren vil også vekk herifra, men vi må ha litt is i magen. Vi har ikke mulighet til å ta opp noe mer lån, så lenge jeg er på attføring og det går mot uføretrygd mot han. Jeg får mer og mer problemer med fjellene rundt meg.

På fredag fyller jeg år og, jeg og samboeren har vært forlovet i 3 år. Er litt redd for at det ikke kommer noen gratulasjoner hjemmefra. Om det gjør det så er det kun foreldrene. Tviler jeg hører noe i fra mine søsken pga kontakten er borte.

Jeg har sagt at jeg ønsker dagen stille og rolig og kun oss to. Han er enig.

I slutten av august begynner skolen igjen, og da må jeg reise i fra han en uke i ny og ne.(Samlinger) Det hater jeg.

Hvis vi flytter så blir det mest sannsynlig Telemark vi flytter til.

Håper dere andre her inne på KG har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!!

Dette blir en meget kort hilsen, da jeg bare "cruiser" kjapt innom (svisj...). Ønsker deg en nyyydelig dag både her på KG og ute i den virkelige verden!

Klem fra LD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Enda en dag hvor jeg kun har slappet av. Samboeren har klippet plen, vi har hatt fint vær i dag og det er første gangen på mange dager.

Jeg har begynt å skrive et brev til far, hvor jeg skal prøve å forklare hvordan jeg har det i forhold til min søster. Det er ikke lett, men jeg føler at jeg må gjøre det.

Jeg tviler på at jeg får noe særlig med hilsen på dagen min hjemmefra. Regenr med at det kun er mamma, far og bestemor. Dagen skal feires stille og rolig i lag med samboeren. Vi skal være alene. Fredagen er kun vår.

Ellers kan jeg vel si at det går litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann !

Takker for koselig hilsen i dagboka mi.

Håper du får en fin dag på fredag, og at du og samboeren din koooooser dere veldig.

Natt i natt fra Cita :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Hei på deg!

En liten godmorgenhilsen fra sørlandet til vestlandet. Er glad for å høre at det går litt bedre med deg. Det er ikke alltid alt er så enkelt, men vet du hva? Tror du kommer til å klare deg helt fint! Ta vare på deg selv, samboeren og kjærligheten - ha en fin dag til fredag! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Det går bedre og bedre med meg. Og vet dere hvorfor? Jeg får så god støtte av dere her inne at jeg nesten glemmer alt det andre. Dere alle betyr enormt mye for meg. Jeg tenker ofte på dere når jeg ikke er inne på KG. I slutten av august skal jeg på min første samling på høgskolen, og heldigvis har jeg tilgang til internett og jeg tar med meg bærbar pc. Så kommer til å titte innom her da også.

Det nærmer seg dagen min, og jeg har en ekkel følelse at det ikke blir så mange gratulasjoner hjemmen fra. Men det viktigste for meg, er at jeg har min herlige, fantastiske samboer i nærhet.

Jeg kommer til å sitte på KG litt nå, så sant ikke hodepinen utvikler seg til migrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei på deg!

Tusen takk for at du skrev i dagboka mi. Tenkte jeg kunne legge igjen noen ord hos deg også.

Leit å lese at du har det vanskelig om dagen, ikke minst med all familietrøbbelet.

Håper det går bra med deg, og at du får en god natts søvn!

klemmer fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for hilsningen.

Det går bedre med meg, og nattesøvnen har også blitt bedre.

Det hjelper å lufte tankene her inne. Her er det så mye enestående mennesker som hjelper en ut av situasjoner.

Tusen takk alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Hvis det hadde vært mulig med tidsforsinkelse her påKG så kunne du fått bursdagshilsen i morgen - nå får jeg nøye meg med å sende en liten en her - "spares til i morgen" - GRATULERER!

Klem fra PostIt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre at du har så tunge dager innimellom. Men min erfaring er at som regel så kommer løsningen helt plutselig uten at du har planlagt det. Håper dette vil gjelde deg også.

Jeg ønsker også å gratulere deg så masse :bursdag: med dagen i morgen og også med 3 års forlovelsesdag.

Dersom dine søsken ikke vil gratulere deg på dagen din så er de utrolig egoistiske. Uansett hvilken grunn de måtte si å ha...

Stooooor klem fra Wit 26+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Atter en dag som jeg ikke har gjort noen ting. Trodde egentlig at det skulle komme ei pakke i fra bokhandelen på høgskolen i dag, men det gjorde det ikke. Håper den kommer i morgen. Det er bøker som skal brukes som pensum dette kommende skoleåret.

Jeg og samboeren satt så lenge på dataen i natt, at vi sov til langt på dag. Jeg våknet rundt 12.30 tiden. Det er lenge siden jeg har sovet så lenge og godt.

Jeg har tenkt veldig mye på det brevet jeg holder på å skrive til han. Jeg får ikke bestemt meg om jeg skal sende det. Jeg spurte samboeren hva han mente, og han anbefalte meg å skrive brevet og la det ligge litt, finne det fram igjen etter en liten stund, lese det og bestemme meg da for hva jeg skal gjøre.

Jeg har prøvd å snakke med far mange ganger, men føler at det ikke hjelper. Han lytter og sier seg enig, så forandrer han seg litt men så er han tilbake til det gamle seg.

Jeg vil takke dere alle for at dere skriv i dagboka mi. Det varmer godt. Dere er alle enestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Ja da har jeg blitt et år eldre. Det tok litt tid før samboeren oppdaget hva klokken var. Det er faktisk noen her inne som rakk å gratulere meg før han.

Dagen blir feiret stille og rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tenkte bare jeg skulle gratulere deg med dagen din, og deres 3-års dag!

Ha en finfin dag :D (ehh, natt.. :wink: )

:bursdag::bursdag:

Klem fra jamie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trulselinemor

Da er dagen min snart over. Jeg brå våknet klokken 11.05 og fikk litt sjokk når jeg så på klokken. Jeg hadde satt vekkeklokken på 10.00, men den har jeg ikke hørt.

Jeg stod opp, ordnet meg og gikk ned for å sette på kaffen. Så at det blinket ei rød lampe på hustelefonen. Jeg kikket etter og så at bestemor hadde ringt meg klokken 9.18, jeg kan ikke akkurat påstå at jeg har hørt den telefonen og ikke samboeren heller. Så tok jeg å sjekket mobilen, der lå det 5 tekstmeldinger. 2 i fra min mamma, en i fra mammas samboer, en i fra et søskenbarn og en i fra ei jeg er tante til. Gaver fikk jeg da vi var hjemme på ferie. Men jeg fikk gave av hun jeg er tante til, hun gav meg et ring kontant kort på telefonen min. Det synes jeg var en fin gave. Hun er bare 18 år og akkurat flyttet for seg selv.

Noe gave fra samboeren har jeg ikke fått enda, jeg får den senere.

Mamma ringte så fort jeg hadde svart på meldingen. Hun vet at jeg kan sove litt lenge om morgenen. Derfor ringer hun aldri før hun har tekstet.

Rett etter jeg stod opp, så stod samboeren opp. Vi spiste frokost og satt å slappet av med avisene i fra hver vår hjemplass. Det ble stille med tekstmeldinger og telefoner.

Litt ut på dagen/ettermiddagen bestilte vi pizza på peppes. Vi reiste selv ned å hente den, fordi vi måtte på butikken allikevel og da kunne vi gjøre to fluer i en smekk. Så reiste vi hjem for å spise. Akkurat i det jeg skulle låse opp døren, så ringte telefonen. Det var min far. Jeg trodde han hadde glemte. Han bruker å bytte om på meg og sønn til en kamerat av han. Han har i morgen. Så jeg er vant med at jeg ikke får hilsen før dagen etter.

Etter vi hadde spist, så sovnet vi på sofaen. Vi var helt skutt begge to.

Vi sov i nesten to timer. Det var den natten.

I kveld mottokk jeg tekstmelding av to venninner. Ellers har det vært stille. Ikke et ord i fra søskene mine. Men jeg har funnet ut en ting. Hva skal man med søsken? Det er jo bare uvennskap av det. Jeg trenger ikke søsken så lenge jeg har dere. Dere er 10 ganger bedre en mine søsken.

Jeg er så glad for at jeg fant dere. Dette er en fantastisk plass å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...