Gå til innhold

Trulselinemor


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Tusen takk for helsingen Usikker

I dag har jeg vært hos ny lege, han var fantastisk. Det tør jeg å si etter et legebesøk, han ble nesten sint for det som har skjedd med meg. Jeg fikk forklart meg og han lyttet og spurte om ting han var usikker på ang meg. Han hadde ikke fått sett igjennom hele journalen, så han skulle gjøre det til neste gang.

I dag har jeg begynt virkelig å tenke på ferien. Har funnet fram kofferten og begynt å finne fram klær. Det er noe jeg måtte vaske opp igjen.

Har snakket med kattepensjonatet også for å være sikker på at alt er i orden og fikk veibeskrivelsen.

Nå må jeg få laget litt middag, er litt treg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg få laget litt middag, er litt treg i dag.

Du vet vel det at alle "fine folk" spiser middag sent :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Du vet vel det at alle "fine folk" spiser middag sent :sjarmor:

Ja det har du nå helt rett i. Men jeg vil ikke beskrive oss som fine, men men....

Spiste sen middag i dag og, men det var pga vi var nedover å handlet.

Ellers gidder jeg ingenting for tiden. Det er så mye jeg ville ha gjort før vi reiste på ferie, men jeg har ikke fått gjort noe enda. Samboeren holder på ute, mens jeg skal så smått begynne å pakke. Men jeg er grodd fast på KG. Kommer ikke til å være her neste uke (mandag til lørdag), kanskje jeg titter innom på lørdag når vi kommer hjem igjen.

Det skal bli deilig å komme seg vekk litt. Ser fram til det nå. Er dritt lei høye fjell.

Skriver mer senere i dag eller i morgen. Jeg titter iallefall innom før vi reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Ja det er et kjempe hyggelig strøk.

Og det er kjempe hyggelig at noen gidder å skrive noen ord til ei som vil til Østlandet igjen. Jeg ser så fram til en tur i neste uke.

Har vurdert å flytte ditt jeg kommer i fra, men har nå begynt å tenke på en annen plass. Midt i mellom her og der jeg kommer i fra. Slik at vi får like lang reisevei (sånn ca) samme hvor vi skal. Altså om vi skal besøke mine eller hans slekt. Har ikke sett foreldrene mine på 1 år (utenom sist uka da far plutselig stod på døra), og har ikke sett søsken, tantebarn og bestemor på 2 1/2 år. Er det noe rart jeg vil hjem igjen???? :cry:

Håper det alltid blir like hyggelig her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Da var det blitt fredag igjen. Tiden går. Jeg skjønner egentlig ikke hvor den blir av. Nå blir det snart stille i fra meg her inne. Det blir sikkert godt å bli kvitt meg noen dager. Jeg kan være ganske så slitsom.

Håper alle har det bra. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsom :o

DU :roll:

Slutt å tull nå da - bare kos å ha deg her skjønner du! :sjarmor:

Og du - ha en god ferie a :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Takk for det. Jeg titter innom en tur på lørdag og søndag også. Men så ser dere meg ikke før neste lørdag, eller søndag. Kommer ann på hvor sliten jeg er. Det er 36 mil å kjøre. Må innom å hente kattene våre også. De er vant til å være i nærheten av oss hele tiden, fordi de er inne katter.

Hyggelig med mange hilsner. Håper på mange hilsner mens jeg er på ferie.

Godt at jeg ikke er slitsom slik som jeg trodde da. Var litt redd for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jammen fikk jeg gjort litt husarbeid før jeg reiser på ferie. Jeg har vasket hele huset i dag, og samboeren har vasket bilen.

I morgen blir dagen gå med på å pakke og gjøre det meste i stand til avreise. Ser fram til en tur nå.

Snakket med min mor i dag, hun fikk litt av en start på ferien sin. Fikk telefon fra sykehuset der hun bor på fredag. Min bror hadde tatt overdose, så han var innlagt på sykehuset. Kona hans også,og hun måtte de pumpe. De ble utskrevet i dag. Jeg er ikke noe særlig stolt av å kalle han en bror. Har ikke sett eller snakket med han på 3 år, og flere år blir det. Jeg kommer ikke til å ta kontakt med han, før han kvitter seg med det kvinne mennesket.

Nå er det snakrt leggetid. God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kikket innom dagboka di, og det er et trivelig sted.

Trist med broren din! Har et søskenbarn og også ei gammel venninne som

stressa seg gjennom dopproblemer. det er så forferdelig j*vlig av og til. og det er avogtil så plutselig mange folk som gjør slike ting som de aldri burde begynt med i førsten.

håper inderlig det går bra!

søndagshilsen fra CeNedra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Dette har vært en stressende dag. Så mye som må ordnes før en reiser på ferie. Reiser i morgen tidlig og blir borte til lørdag. Det skal bli godt å komme seg vekk litt, men jeg kommer til å savne KG.

Har ikke tid til å skrive mer, vi er nødt til å få lagt oss. Klokken ringer 07.00.

Håper mange skriver hilsen mens jeg er borte.

God sommer og god ferie til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du vel sikkert reist på ferie, men vil lkevel ønske deg en fin ferie og fortsatt god sommer!

Kos deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

Ja da var jeg tilbake. Det har vært en fin ferie. Det var utrolig godt å komme seg vekk litt. Vi har innmari lyst til å reise tilbake dit med en gang.

Var i 2 bursdager. Så det har vært mye godt å spise.

Det var en negativ ting med ferien. Søstra mi brøt kontakten med meg. Hun ville ikke vite av meg så lenge jeg var sammen med min samboer. Jeg gjør det ikke slutt med han fordi søstra mi ikke vil ha kontakt.

Jeg og hun har egentlig aldri godt noe særlig overens. Vi har vært som dag og natt. Jeg har kun vært godtatt når hun å trengt hjelp til noe. Ellers har jeg måtte tålt spydigheter og slengbemerkninger. Hun har en ekkel latter, som jeg får frysninger på ryggen av.

Hun prøvde å gjøre slutt på livet da jeg gikk i 5 klasse, jeg klarte å forhindre det i siste liten. Hva er takket??

Jeg bryr meg ikke om hun vil ha kontakt eller ikke, det er opp til henne. Det blir ikke noe savn iallefall. Vi har aldri hatt noe særlig kontakt, så jeg tror ikke jeg kommer til å merke noe særlig forskjell.

Men det viktigste er at jeg og samboeren har hatt en fin ferie. Og vi synes det var veldig godt å komme bort lite grann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

I dag har jeg ikke gjort noe særlig mye. Har ikke orket.

Jeg har sittet å tenkt på min tankeløse søster og håper hun får det bra med seg selv en gang. Meg har hun mistet for alltid.

Jeg er et veldig følelses messig menneske så det skal lite til før tårene kommer. Av den grunn så har jeg hatt det litt tøft de siste dagene. Som dere sikkert vet her inne alle sammen så har jeg en syk samboer, men søstra mi kalte han psykopat. Det ble jeg irritert. Jeg synes det var tankeløst av henne.

Jeg tror det ligger litt misunnelse bak det hele. Jeg har funnet meg en kjempe snill samboer som har eget hus, gått nedbetalt huslån, nesten ny bil og vi har det kjempe flott i lag. Jeg kan ikke huske hun har vært i noe forhold som har vart lenge, hun har aldri eiet et hus og hun kjører rundt i en gammel bil, og hun har rotet til økonomien slik at hun får ikke oppfylt drømmen om hus kjøp.

Jeg håper at jeg ikke blir som hun. Da vet jeg ikke hva jeg gjør.

Men at jeg har det flott i lag med samboeren, det er sikkert og hvist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det stort sett har vært fint på ferie da. familiemedlemmer som truer med og bryte kontakten pga hvem man er sammen med er ikke så mye og spare på er det vel. helt greit og bekymre seg for, og kanskje mene at noen ikke er bra nok, men man setter ikke om ultimatumer da. det er jo bare dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest the imp

Huff, så trist da. Men bra ferien var fin ellers og at dere kom dere bort fra hverdagen litt :) *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Tankene mine surrer i hodet mitt fortiden. Hun har bedt meg om å holde meg unna henne og det kommer jeg til å gjøre. Hun er ikke noe savn. Det er barna hennes jeg tenker på, de har "mistet" en tante. Jeg får ikke treffe de heller.

Jeg holder på å skrive et brev til far hvor jeg skal forklare situasjonen. Foreldrene mine er skilt, og jeg føler det er lettest å ta opp slike ting med han. Jeg skriver brev istedenfor å ta det per telefon fordi jeg ikke er så flink til å ta opp slike ting muntlig. (jeg gråter veldig lett).

Jeg har ikke likt alle kjærestene hennes, men jeg har aldri gjort noe slik. Det kunne ikke falle meg inn.

Klokken er mye, jeg går å legger meg. Har hatt mareritt de siste nettene pga dette. Jeg vet at om noen år så er det et arveoppgjør i familien og det blir et h......! Hun er eldst og da bestemmer hun, sier hun. Jeg synes det ikke er helt rett da men... Jeg har som oftest ikke noe å si.

Jeg stikker innom igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Ny dag med nye muligheter.

I dag har det godt litt bedre med meg. Jeg har bursdag i neste uke, og fikk litt penge gaver da jeg var hjemme.

Fikk lyst til å skaffe meg en ny mobil, så jeg kjøpte en nokia 3510i i dag. Det må stå å lade til i morgen. Gleder meg til jeg kan begynne å utforske den.

Jeg har ikke gjort noe annet i dag. Bare slappet av. Sitter å venter på noen penger i fra Aetat så jeg kan bestille bøkene for neste år. Håper de snart kommer.

Snakket med Aetat damen på mandag ang det brevet hun glemte å sende før hun tok ferie. Hun beklaget på det sterkeste og var glad for at jeg hadde fikset det selv.

Jeg får gi meg, jeg har prøvd å snudd døgnet mitt tilbake. Om en mnd så starter jeg på skolen igjen og før den tid må jeg ha gjort litt skolearbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg gjør vist ingenting for tiden. Bare sitter å slapper av og ser på ALT som skulle ha vært gjort. Jeg gidder ikke.

Heldigvis er samboerenmin like late som meg så jeg får ikke dårlig samvittighet av å se på at han gjør noe.

Han har sovnet på sofaen, så jeg får gå ned å vekke ham slik at han får lagt deg i senga. Det er mye bedre når en har dårlig rygg.

Titter innom i morgen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...