Gå til innhold

Trulselinemor


Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Det har blitt kveld. Nå er det bare to netter igjen hjemme før vi må reise på sjukehuset. Jeg gruer meg. Klarer ikke å la være å tenke på det. Har fått litt stikking i bringa, men jeg tror det kommer av at jeg gruer meg til operasjonen.

Jeg håper alt går bra og at jeg er hjemme igjen på lørdag (kanskje fraedag sa legen). Jeg blir sykemeldt i allefall 14 dager etterpå.

Jeg synes det er godt å være tilbake hos dere. Jeg har savnet dere masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Da begynner det å nærme seg operasjonen. På torsdag blir jeg operert.

Jeg gruer meg veldig og håper det kommer til å gå bra.

Jeg vet ikke om jeg stikker innom for å skrive noe mer før jeg reiser, fordi jeg reiser i morgen tidlig.

Hadde vært hyggelig om noen stakk innom å skrev en liten hilsen mens jeg er borte.

Stikker innom når jeg er hjemme igjen.

Klem fra lille meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med fullført eksamen. og lykke til med operasjonen. håper du blir fort frisk. jeg skal tenke på deg i morra. klem fra nille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om du kanskje kommer hjem i dag, og i såfall vet jeg at du blir veldig glad for en hilsen, og da ligger boka di ganske høyt opp på dagboksiden også!! håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Trulselinemor! :D

Godt å ha deg tilbake! Jeg er også tilbake, etter å ha vært borte i flere uker...! :wink:

Håper operasjonen har gått bra, og at det går fint med deg....! :P:klem:

Klem fra Dina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Da er jeg tilbake.

Tusen takk til dere som har skrevet noen ord til meg, det ble jeg veldig glad for. :D

Jeg ble kjørt ned på operasjonssalen klokken 07.45 torsag morgen, hvor all forberedelser måtte gjøres før jeg ble lagt i narkose. En sykepleierstudent kom å spurte meg om han fikk være med under operasjonen, og det synes jeg var helt i orden.

Ca kl 08.30 sovnet jeg og våknet ca kl 12.30 på intensiven. Jeg forstod ikke hvor jeg var og hadde da veldig mye vondt. Fikk morfin to ganger rett etter hverandre og sov ett par timer.

Ca kl 16.30 ble jeg kjørt opp på avdelingen. Da gikk det ca en halv time så kom samboeren min på besøk. Legen kom med smerte stillende til meg men de kom opp igjen. Jeg hadde ikke spist siden 22.00 kvelden før så jeg var temmelig tom.

Jeg har et snitt langs hele øret, inn ved øreflippen og nedover halsen. Gikk med dren i to døgn for å ikke få hevelse på halsen.

Ble skrevet ut ved ti tiden i dag og da var det bare å reise rett hjem. 2 1/2 time i bilen så var jeg hjemme i eget hus igjen. Det var godt.

Jeg har hatt litt vondt, men nå er det mest sårt og ømt. Skal tilbake på fredag til kontroll og da se om noen av stingene kan tas. Jeg håper det ikke går så lang tid før jeg orker å gjøre noe. Akkurat nå er jeg pinnstiv.

Her var en liten oppdatering fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Trulselinemor! Er jo en skam at jeg ikke har vært her oftere når vi egentlig er to tette naboer... Nå har jeg vært og lest hele dagboken din. Måtte jo finne ut av hva som har skjedd, har sett litt diffuse antydninger andre steder i forumet og sånn.

Godt at operasjonen er overstått. Jeg husker da jeg var i narkose første gang - og andre gang - ikke moro. Men når det er over, så er det over - og du verden så deilig.

God bedring med deg - og fortsatt lykke til med skolen! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulselinemor

God morgen!

Det er ikke ofte jeg er oppe så tidlig på en søndag. Men jeg klarte ikke å ligge lenger. Jeg gikk å la meg ved 00.30 tiden og sov fram til 08.30. Blitt litt små forkjølet, så nå river det godt i såret hver gang jeg nyser.

Det var utrolig godt å komme hjem igjen. I går dullet min kjære med meg hele dagen. Skulle jeg ha noe så ga jeg bare beskjed, så fant han det til meg. Når jeg skulle legge meg så pakket han meg inn i dyna og ordnet putene for meg. Det er godt å få hjelp når en føler seg hjelpeløs.

Stikker innom senere i dag.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

Hei Trulselinemor!

Så bra at operasjonen gikk bra!

Har ikke helt fått med meg hva du opererte?

Arret høres akkurat ut som mitt nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trulselinemor

Her er jeg igjen.

Jeg lovet å komme innom igjen litt senere på søndag, men det ble aldri noe av. I går var jeg heller ikke innom.

Jeg har det etter forholdene bra. Jeg oppdaget den kulen for 2 år siden, men jeg brukte tid på å få overtalt legen min til å henvise meg videre. Hun påstod at det var en fettkul, men etter mye om og men ble jeg sendt til spesialist og det viste seg å være en godartet forandring i spyttkjertelen. Det er kreft i familien, så det var derfor jeg ikke ga meg. Jeg ville vite hva dette var. Spesialisten tok meg inn som haste pasient så lenge jeg hadde gått så lenge med kulen.

På fradag skal jeg på kontroll. Det blir spennede å høre hva legen har å si.

Spising gjør vondt. Jeg klarer ikke å åpne munnen så mye, så jeg må ta små biter. Blir fort sliten. Når jeg skal drikke, så drikker jeg med sugerør. Skal bli godt når stingene er tatt og jeg kan leve "normalt igjen".

I går fikk jeg blomster av foreldrene mine. Det var koselig. Slik varmer.

Samboeren er nedover å henter noe smertestillende til meg og handler litt mat. Har vondt av ham. Han er ikke 100% i form selv. Håper jeg blir fort bra, slik at jeg ikke trenger å ha hjelp til alt. Han er helt enestående mot meg.

Når jeg legger meg pakker han over meg og ser til at putene ligger sikkelig. Ingen ting kan klemme på såret, for da gjør det vondt.

Jeg gir meg her og håper jeg orker å stikke nesen innenfor KG senere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Da synes jeg det var på tide å stikke innom igjen.

Det ble ikke noe Haugesund tur på oss i går. Det var så dårlig føre at det var umulig å kjøre. Klink is med sørpe oppå.

På mandag må vi til Haugesund og da blir nok alle stingene tatt. Da har jeg gått i 11 dager. Ser fram til å få det overstått.

Jeg har begynt å klare litt mer selv nå, men samboeren duller fortsatt med meg. Det er godt.

I dag har jeg startet en dagbok under graviditet, så lenge vi er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg sitter oppe på data rommet og funderer på hva jeg skal skrive. Har lyst til å øke antall innlegg på listen min, slik at jeg kommer lengere opp på listen.

Samboeren sitter nede å spiller PS2. Jeg prøvde, men det ble for anspent for operasjonssåret. Så jeg valgte heller KG. Godt valg vil jeg si. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...