pia1006 Skrevet 16. august 2003 #121 Del Skrevet 16. august 2003 Nå har lest gjennom HELE dagboken din Uff ser ikke ut som du har det så lett, må ikke være lett med saå mange konflikter i familien og itllegg ha en syk mann. Håper det ordner sg med huskjøp LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 16. august 2003 #122 Del Skrevet 16. august 2003 Stor lørdagsklem til Trulselinemor fra Dina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. august 2003 #123 Del Skrevet 17. august 2003 Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Jeg snakket med far i går og fikk vite at han og samboeren reiser på ferie på fredag. Han skal være der ei uke. Jeg spurte hvor han skal og han svarte. Jeg sa at jeg skulle og nedover der for å være på samling på høgskolen. Han svarte; å ja. Jeg så etter på kartet litt senere og vi er bare 8 mil fra hverandre. Tror dere jeg hører i fra han??? Nei , det tviler jeg på. Akkurat i det vi hadde avsluttet samtalen hørte jeg han sier til samboeren sin; 25 min, hun hadde god tid i dag. Det såret meg. Han bruker ikke å prate så lenge når han ringer. Hvorfor føler jeg meg så mislykket? Kommer tilbake å skriver mer senere, dersom jeg har fått oppigjen humøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. august 2003 #124 Del Skrevet 17. august 2003 Tittei. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 17. august 2003 #125 Del Skrevet 17. august 2003 Hei Trulselinemor! Er humøret ditt bedre? Tusen takk for hilsen i dagboka mi, det var koselig! Mannen din er heldig som har deg, det skal være sikkert. Hvor har dere søkt etter tomt? Skal dere til Østlandet kanskje? En stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. august 2003 #126 Del Skrevet 17. august 2003 Det er sen på kveld og jeg har ikke så mye å fortelle. Bestemor og mamma har ringt i dag. Jeg har ikke fortalt dem noen ting. Det er østlandet vi skalbo, men ikke oppland. Det orker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 17. august 2003 #127 Del Skrevet 17. august 2003 Ville bare inn og gi deg en god kveld. Håper livet ditt blir litt lysere enn det er akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nille-s Skrevet 17. august 2003 #128 Del Skrevet 17. august 2003 kjære Trulselinemor. skjønner godt at du blir såra og lei deg, men du er IKKE mislykka. husk på det, da. håper det går bedre. god natt. klem fra nille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. august 2003 #129 Del Skrevet 17. august 2003 Tusen takk for at dere gidder å stikke innom dagboka mi. Jeg blir veldig glad når jeg ser at noen har vært innom. Jeg håper ting blir bedre snart jeg også. Jeg vet vel egentlig at jeg ikke er mislykket, men det bare føles slik. Dere alle har vært til god støtte for meg. Jeg reiser neste søndag på samling ang høgskolen. Og jeg HATER det. Jeg liker ikke å reise i fra samboeren. Så uke 35 kan det kanskje bli en del klaging i fra meg. Ville bare advare dere. God natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 18. august 2003 #130 Del Skrevet 18. august 2003 Bare klag så mye du vil du :blunke: det er jo defor vi har dagbøkere og siden den er på nett kan du få litt støtte fra oss andre. Lykke til med seminar!!! stå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. august 2003 #131 Del Skrevet 18. august 2003 I dag har jeg vært litt flink. Fått gjort litt husarbeid og bakt brød. Har også fått gjort litt æren nede i byen. Prøver å snu om igjen døgnet. Neste uke er det opp tidlig. Det blir litt sene kvelder når vi har mulighet til å være på nettet samtidig. Tusen takk for at dere stikker innom dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 21. august 2003 #132 Del Skrevet 21. august 2003 Hei vennen! jeg har hatt det kjempetravelt de siste dagene, og har nesten ikke rukket innom KG...! Tenkte jeg måtte stikke innom dagboken din, og se hvordan det sto til! Sender deg en klem! :kysse: Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 21. august 2003 #133 Del Skrevet 21. august 2003 Svipper innom og gir deg en klem jeg Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. august 2003 #134 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har ikke skrevet i dagboken siden tirsdag. Jeg har nesten ikke vært på nettet. Jeg har jobbet med skolearbeid. Så at Dina69 og Usikker har vært innom og det ble jeg veldig glad for. Jeg føler meg bedre nå. Har ikke snakket med noen i familien siden helgen. Far reiste på ferie i dag og jeg regner med at han snart er framme. Spennende å se om det kommer en tekstmelding i løpet av kvelden. På søndag reiser jeg på samling og jeg gleder meg ikke å reise i fra samboeren. Men må man så må man. Har ikke fått noe svar ang praksisen. Synes det er dårlig at de ikke svarer på mail de får. De kunne iallefall ha bekrefte at de har fått den. Stikker innom litt senere. Måtte bare innom for å gi lyd i fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skarv Skrevet 22. august 2003 #135 Del Skrevet 22. august 2003 Lister meg stille inn for å si hei,Føler meg som en tomat ennu. Ha ei fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. august 2003 #136 Del Skrevet 22. august 2003 Tusen takk for PM og hilsen i dagboka Skarv. Far ringte å sa de var framme på hytta. Jeg ble ganske så overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. august 2003 #137 Del Skrevet 23. august 2003 Reiser på samling om noen timer. Har pakket og styrt på i hele kveld. Så nå skal alt være klart. Jeg hater å reise i fra samboeren, men jeg har ikke noe valg. Skriver mer når jeg kommer fram, må legge meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. august 2003 #138 Del Skrevet 24. august 2003 Nå sitter jeg på hybelen min. Mange mil i fra min elskling. Jeg savner han så utrolig mye. Vi merker nå hvor knyttet vi er til hverandre. Håper det går fort til fredag. Jeg er trøtt, men jeg vil ikke legge meg enda. Samboeren lovde å ringe i kveld. Jeg må høre stemmen hans før jeg legger meg. Skriver mer senere. Har ikke så mye å fortelle. Utenom at jeg savner samboeren veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 24. august 2003 #139 Del Skrevet 24. august 2003 kjenner til det der med å savne samboer ja Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. august 2003 #140 Del Skrevet 24. august 2003 Har nettopp hatt en lang samtale med han. Det var så godt å høre stemmen hans. Har sier så mye fint. Jeg blir helt rørt. Nå skal jeg legge meg. Er stuptrøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå