Gjest Neferet Skrevet 27. januar 2010 #1201 Del Skrevet 27. januar 2010 :rødme: Så utrolig koselig med bilde!!! Tenker det blir stas å møte ham om noen uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. januar 2010 #1202 Del Skrevet 27. januar 2010 Vorr ær Ekorne?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 28. januar 2010 Forfatter #1203 Del Skrevet 28. januar 2010 Her er jeg Vet jeg har vært lite her inne i det siste, men grunnen er at jobben min har flyttet, og min nye plass er rett bak sjefen Kjedelig altså.... det blir mye mindre tid til kos på KG og facebook... MEN; den "gode" nyheten er at dere kan regne med å se meg mer her inne fra nå av, for jeg var hos legen igår og ble 50% sykmeldt, pga småplager med rygg og bekken og som legen sa : rett og slett for å ha et liv utenom jobben. For det har ejg ikke hatt i det siste. Ellers var alle blod og utrinprøver bra, og lillegutt ligger med hodet ned. Håper han holder seg der hihi, ellers er det godt å se at dere har holdt liv i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. januar 2010 #1204 Del Skrevet 28. januar 2010 Det var på tide du ble sykemeldt Er nok veldig sant det legen sier Tro hvordan det hadde blitt om man skulle slite seg ut før fødselen?? Da hadde det blitt tungt når ungen kom ut :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 29. januar 2010 #1205 Del Skrevet 29. januar 2010 på et eller annet vis har du falt ut av mine innlegg. *putte deg på plass igjen* Bra du er sykmeldt, men ikke bra at du har vondter. Håper det går bra ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2010 #1206 Del Skrevet 29. januar 2010 Innom for å ønske deg en god helg LilleEkorn! Nyt tida du får til overs og samle opp energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. januar 2010 #1207 Del Skrevet 29. januar 2010 Det er en ting jeg har tenkt på en stund, som jeg kom på igjen nå.. Det kan da umulig være særlig behagelig for de småtrolla inni gravidmagene å henge opp ned i over to måneder?? :klø: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 30. januar 2010 #1208 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er en ting jeg har tenkt på en stund, som jeg kom på igjen nå.. Det kan da umulig være særlig behagelig for de småtrolla inni gravidmagene å henge opp ned i over to måneder?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. februar 2010 #1209 Del Skrevet 1. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 1. februar 2010 #1210 Del Skrevet 1. februar 2010 Gått av banen!!!! Du er på det magiske 30 tallet!! fy som tiden flyr unna. godt at legen din sykmeldte deg litt, nå må man passe på og slappe av vettu Har dere alt klart til lillegutt da? Forresten? funnet noe navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1211 Del Skrevet 1. februar 2010 Det var på tide du ble sykemeldt Er nok veldig sant det legen sier Tro hvordan det hadde blitt om man skulle slite seg ut før fødselen?? Da hadde det blitt tungt når ungen kom ut :dåne: Ja, det var godt det nå, deilig å ha litt mer overskudd. Eller...hehe, overskudd er feil ord.for det er det dårlig med for tiden Men, jeg har mer ork til andre ting enn bare å jobbe og sove. på et eller annet vis har du falt ut av mine innlegg. *putte deg på plass igjen* Bra du er sykmeldt, men ikke bra at du har vondter. Håper det går bra ellers? Velkommen tilbake Alt bra ellers Man må jo bare regne med litt småplager, og ejg kan ikke klage Innom for å ønske deg en god helg LilleEkorn! Nyt tida du får til overs og samle opp energi! Tusen takk kjære neferet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1212 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er en ting jeg har tenkt på en stund, som jeg kom på igjen nå.. Det kan da umulig være særlig behagelig for de småtrolla inni gravidmagene å henge opp ned i over to måneder?? :klø: God helg! Dere er herlig altså!!!!! Gått av banen!!!! Du er på det magiske 30 tallet!! fy som tiden flyr unna. godt at legen din sykmeldte deg litt, nå må man passe på og slappe av vettu Har dere alt klart til lillegutt da? Forresten? funnet noe navn? JA, tenk det!! idag er jeg 30+2 Tiden går jo kjempefort!! Her er nesten alt klart til lillegutt kommer, må bare rydde litt på rommet hans, og vente på garderoben som er bestilt og har 3 ukers leveringstid. Han skal jo ikke bo på rommet sitt i begynnelsen, men det er deilig å ha det klart og godt å ha et rom å sette alle babytingene på Ellers er alt kjøpt inn, nog står og venter på lillegutten vår Jepp, navnet er klart Meeeen; har planer om å holde det hemmelig til han har kommet til verden Ellers kan jeg fortelle at han er svært så aktiv om dagen, og vi har begynt å synge for han hver kveld For da kjenner han igjen den sangen når han kommer ut I morgen skal jeg være hjemme!!! Deilig deilig!! Får besøk av ei venninne med lille sønnen sin, det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 2. februar 2010 #1213 Del Skrevet 2. februar 2010 Jøss, over 30 uker allerede, kjære vene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 2. februar 2010 #1214 Del Skrevet 2. februar 2010 hjelp! du har da nettopp blitt gravid. vi satt jo nettopp og telte dager til du var 12 uker på vei.. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. februar 2010 #1215 Del Skrevet 2. februar 2010 Tida har gått så fort. Koselig at han er en livlig krabat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. februar 2010 #1216 Del Skrevet 4. februar 2010 Ååååh jeg gleder meg sånn til Nøtteliten kommer :strix: For da er det bare ca 10 uker igjen til det blir min tur og jeg blir ferdig med elendigheten Også gleder jeg meg til å se bilde av Nøttebarnet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1217 Del Skrevet 9. februar 2010 Tusle: Ja, tiden bare flyr avgårde!!! På lørdag bikket jeg uke 31 Og det er bare ca 9 uker til vi får treffe lille gutten vår :rødme: Store My: Tenk det...12 uker.. nå er magen stooor og lillegutt sparker masse. Det er helt herlig Muffin: Bedre følelse enn å kjenne at lillegutt sparker finnes ikke nå om dagen :rødme: Kan jo få tårer i øynene av mindre.... Dinedama: Ja, tenk på det!! Når vår lille prins kommer, så har du bare 10 uker igjen!! Tiden flyr synes jeg..men nå har jo jeg vært utrolig heldig med formen også da..så jeg skjønner deg utrolig godt, at du gleder derg til eledigheten er over .................................. Igår ble jeg 100% sykmeldt..uvant å bare være hjemme ja.. Men utrolig deilig!!! Var nok på tide å roe ned litt Ryggen har kranglet, bekkenet vært en smule ustablit og jeg har vært utslitt etter lang dag på jobb... Nå skal jeg bare nyte dagene fremover og fylle de med koselige ting!!! Har begynt å strikke et Pompon-teppe til lillegutt Jeg var hos tannlegen igår også, NULL HULL Greit å få sjekket, siden hormonforandringer og sånn kan slite på tennene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2010 #1218 Del Skrevet 9. februar 2010 Så deilig Nå har du ni uker med bare redebygging og kos foran deg Hvordan ser et slikt teppe ut? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1219 Del Skrevet 9. februar 2010 Så deilig Nå har du ni uker med bare redebygging og kos foran deg Hvordan ser et slikt teppe ut? :klø: Hmm, var ikke så lety å finne bilde, men se her http://berit.mystore.no/ds_product_info.php?products_id=1215 Jeg stikker det i lyseblått og hvitt da Det blir skikkelig mykt og godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2010 #1220 Del Skrevet 9. februar 2010 Oooh.. Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå