Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Så fin mage! Tenk, nå er det bare en måneds tid til han kommer ut til dere. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk alle søtinger :hug:

....jg er litt sløv her inne om dagen, men jeg er inne og oppdaterer meg hos dere altså, legger bare ikke alltid igjen noen spor.

Idag står jordmortime på planen :) Og foreldreforberedende kurs i kveld :) Og ikke minst: Idag kommer en veldig god venninne hjem fra sykehuset, de fikk en nydelig liten sønn på søndag :babygutt: Gleder emg sånn til å treffe de!!!

Ellers kan jeg fortelle at heklingen går strålende, og at lillegutt nå har en ankellang dåpskjole :) Så mor er godt igang :fnise:

Også må jeg bare si at jeg tenker masse på Miso om dagen, vi sender masse sms og jeg skjønner at hun har det tøft. Men det er utrolig godt å vite at hun får god hjelp. Fikk en ganske artig sms fra henne igår..hehe.. da klagde hun på maten der, de hadde nemlig fått kald og tørr fiskegrateng, og da skrev hun : "var man ikke spiseforstyrra før man kom hit, så blir man det! hehe "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så koselig med oppdatering fra deg! Det er jo snart under en måned igjen til lillegutt kanskje finner det for godt å hilse på dere! Blir veldig spennende å følge med, selv om det bare er elektronisk... :ler: Lykke til med jordmorbesøk og kurs i dag, kommer begge delene inn under koselige forberedelser kanskje?

Tenker også mye på Miso. Godt å høre at dere har hyppig kontakt, det er nok tøffe tak hun må gjennom nå. Og tørr, kald fiskegrateng kan vi vel streng tatt spare oss for alle sammen. Du må gjerne hilse henne fra meg! :jepp:

Ha en kjempefin dag LilleEkorn! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morgen!!!

Hihi, lenge siden jeg har vært våken på disse tider :fnise: Sover jo vanligvis leeeenge på morgenene nå, men idag var jeg lys våken kl 07.00 og da var det jo bare å stå opp!! Lillegutt var kjempeaktiv, og hele magen bølget istad, kjempemoro!!Gleder meg så innmari til å treffe han :rødme:

Hmmm, kanskje jeg bør pakke bagen jeg skal ha med på sykehuset idag :klø: Har jo lista klar, så er jo bare å finne en bag og sette igang.. Hmmm, tror jeg hekler litt mer på dåpskjolen i stedet jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også våken :goodbye:

Ikke for at jeg vil, men for at jeg måtte spise og ta medisin :fnise: Har store planer om å krype under dyna igjen tror jeg :)

Sykehus bagen er sikkert lurt å starte å pakke snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du snart skal få møte lillegutt! :rødme: :rødme: :rødme: Det står sikkert noe om det et sted, men: Har dere bestemt dere for navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også våken :goodbye:

Ikke for at jeg vil, men for at jeg måtte spise og ta medisin :fnise: Har store planer om å krype under dyna igjen tror jeg :)

Sykehus bagen er sikkert lurt å starte å pakke snart ;)

Hihi, ble plustselig en times tid med soving på sofaen her :) Hmm, tror ikke jeg pakker bag i dag, sparer det en dag til jeg...:fnise:

Kan liksom ikke tro at jeg vil trenge den ennå.. :gjeiper:

Tenk at du snart skal få møte lillegutt! :rødme: :rødme: :rødme: Det står sikkert noe om det et sted, men: Har dere bestemt dere for navn?

Ja, gleder meg så veldig veldig veldig!!!! :strix:

Og ja, navn er bestemt, men det står ikke noe sted her inne. Det får dere vite når lillegutt har kommet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Enda godt vi har bestemt oss, ellers kunne jeg jo falt for et av de nydelige forslagene her :fnise:

Han skal hete: ....... :hjerte: Fine lille gutten vår :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Spennende med navnet. :) Jeg syns det er så vanskelig med guttenavn. (Jada, tenker på det selv om vi ikke har babyplaner med det første :fnise:)

Håper alt står bra til. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, navn er ikke enkelt, men vi har snakket veldig mye om hvilke navn vi liker før vi i det hele tatt tenkte på å få våre egne barn.. Også er vi begge veldig enige om hvilke navn vi liker, og vi er begge glade i gamle slektsnavn :)

Alt er bra her, trooooor det begynner å modnes her uten at jeg vet sikkert. Mye stikninger og masse kynnere hele tiden. Begynner å bli veldig klar for å møte lille gutten vår nå altså :rødme: Jeg koser meg jo fortsatt veldig med magen, og har jo ikke så store plager, men ting begynner jo å bli litt småtungt.. F.eks å få klærne ut av vaskemaskinen, ta opp ting fra gulvet, ta på sokker, eller enda verre ta på sko... Men; jeg er helt sikker på at jeg kommer til å savne sparkene fra mageboeren vår :hjerte:

Og tilslutt så må jeg si; jeg liker IKKE det nye oppsettet på KG!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :popcorn: Kanskje ting skjer før du aner det :strix:

Jeg tenker også mye på at jeg kommer til å savne sparkene.. :rødme: Det er liksom noe helt egen som jeg og lisja har sammen bare vi :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...