Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Den salvannssprayen med menthol funker faktisk :jepp: Jeg får heller ikke vanlig saltvannsspray til å funke, men denna funker bedre enn ingenting :)

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den salvannssprayen med menthol funker faktisk :jepp: Jeg får heller ikke vanlig saltvannsspray til å funke, men denna funker bedre enn ingenting :)

Takk for tips, skal kjøpe den neste gang om jeg trenger det :) Håper jeg slipper det.. Begynner heldigvis å lette litt i nesa nå, og godt er det! Hjalp med 2 skikkelige netter med dyyyyyp søvn og masse avslapning på sofaen, og med masse godis :nigo:

Det er syyyyyykt kaldt her nå -26 grader :overrasket::fryser::sjokk:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hører rykter om at dere har det kaldt sørpå :fnise::ler:

Det har dere bare godt av :tunge1:

Så kaldt pleier vi også å ha det på vinteren, men i dag er det bare -5 her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hører rykter om at dere har det kaldt sørpå :fnise::ler:

Det har dere bare godt av :tunge1:

Så kaldt pleier vi også å ha det på vinteren, men i dag er det bare -5 her :)

Ja, dere der nord synes jo det er så rasende festlig når det er kaldt her sør :fnise: Vel, jeg holder meg inne jeg, og setter på gasspeisen og koser meg jeg :nigo: Koselig med skikkelig vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Håper dere har hatt en koselig julefeiring, selvom du er blitt syk :troest: Håper formen har kommet seg nå :kose:

Ønsker deg og dine ett riktig så godt nytt år, med håp om at 2010 blir ett kjempefint år, spesielt når den lille kommer :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er litt rasende festlig når det er slik sørpå, for på TV fremstilles søringer som noen skikkelige sutrepeiser når det kommer til været.. :sjenert: Med en gang det har snødd 20cm blir det kalt en snøstorm liksom :rolleyes: Men det er det jo alldeles ikke :fnise:

Så derfor syns vi det er litt morsomt å se noen snøfiller eller regn skape kaos i trafikken og på strømnettet :fnise:

Rett og slett litt festlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Men det er litt rasende festlig når det er slik sørpå, for på TV fremstilles søringer som noen skikkelige sutrepeiser når det kommer til været.. :sjenert: Med en gang det har snødd 20cm blir det kalt en snøstorm liksom :rolleyes: Men det er det jo alldeles ikke :fnise:

Så derfor syns vi det er litt morsomt å se noen snøfiller eller regn skape kaos i trafikken og på strømnettet :fnise:

Rett og slett litt festlig :ler:

Det er sant! Og like håpløst er det hvert år, skulle tro både bilistene og kollektivtrafikken har glemt at vinteren finnes fra et år til det neste... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er rart at den kommer gang på gang :fnise: De trodde vel de var ferdige med vinteren den første gangen? :ler:

Men disse trafikkgreiene kan jeg egentlig skjønne litt siden det er sånn piggdekkavgift og alle kjører piggfritt.. I nysnø og blankis har man jo null sjangs å ha kontroll på bilen!! :dåne:

Nei jeg takker meg til piggdekk :Nikke: Det er en trygg investering :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg :nigo:

Tiden strekker bare ikke til om dagen... I tillegg så har vi flyttet til nye kontorer på jobben, og jeg fikk plass rett bak sjefen.. :sinna: Ikke så lett å snike seg til masse kosetid på KG da. Og; når jeg kommer hjem fra jobb, er jeg så sliten og vil bare kose med sofaen.. :natti:

Ja, tenk at det er 26+2 allerede!! Tiden går kjempefort, og nå er lillegutt ca 30 cm lang, og veier litt i underkant av en kilo :rødme:

....nå har jeg våknet litt fra dvalen min, og skal svinse innom noen dagbøker før jeg kvelder igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh.... dvale :hjerter_rundt:

Jeg liker dvale :Nikke: Vi har dvalet på sofaen i noen timer vi også :fnise:

Ælen skal se på et program om monsterørret resten av kvelden så her blir det masse kg tid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh.... dvale :hjerter_rundt:

Jeg liker dvale :Nikke: Vi har dvalet på sofaen i noen timer vi også :fnise:

Ælen skal se på et program om monsterørret resten av kvelden så her blir det masse kg tid :fnise:

Dvale er deilig.... Skal straks gå inn i dvale igjen nå, er helt slått ut.. Tror kanskje jeg må vurdere om jeg orker å jobbe fullt fremover, ryggen har begynt å slå seg vrang og bekkenet krangler litt. Ikke så ille at jeg ikke kan gå eller noe sånt, men jeg kjenner at det begynner å bli tyngre. Synes jo det kan være greit å fungere etter jobb også liksom.. :sjenert: At livet ikke bare består av jobb og soving...

Jasså, monsterørret på TV, da kommer nok ikke kjære og legger seg med det første, den sportsfiskeren som han er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Monsterfiskene skal vare til klokka tre i natt dem.. Så Ælen er ivrig på opptaksknappen :ler:

Kansje du bør vurdere å trappe litt ned på jobben ja :Nikke: Er jo grei å bli sykemeldt noen prosenter iallefall :Nikke: Må ikke slite deg ut nå.. du må jo være i form etter fødselen også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monsterfiskene skal vare til klokka tre i natt dem.. Så Ælen er ivrig på opptaksknappen :ler:

Kansje du bør vurdere å trappe litt ned på jobben ja :Nikke: Er jo grei å bli sykemeldt noen prosenter iallefall :Nikke: Må ikke slite deg ut nå.. du må jo være i form etter fødselen også :klem:

Hmmm, jeg tror våre kjære ville trivdes i hverandres selskap :fnise: Her er det også satt på opptak til langt utpå natta :fnise:

Ja, skal til jordmor neste uke, så får ta en prat med henne om det. Jeg har ikke legetime før 27.01, men kan jo bare ringe han om jeg kjenner det blir for mye..

Vi har forresten bestilt 3d UL 20.01!!!! Jeg gleder meg :hoppe:

hmmm, skal vi se om jeg kan finne et magebilde å legge ut :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...