Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er utrolig godt, ble introdusert for den av en kollega idag, og jeg er hekta :sikle: Man ber bare om en cappucino med sjokolade og kokos-sirup...helt fantastisk god!!!!!!

:sikle: Det har jeg lyst til å prøve!

Godt og høre at alt er vel med den lille gutten deres! Tenk som tiden flyr, du er snart 20 uker på vei jo :dåne:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: nammenam Bounty-cappucino......

Skeptisk.... liker ikke skjokoladen... så da bør jeg vel kanskje ikke prøve den... :klø:

Uansett.. fornøyd med latten min med karamell jeg :hjerte:

Ha en flott lørdag snuppa og ekornprinsen :hjerte:

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rødme: 20 + 1 :rødme:

Igår var vi på BabyShop og der var det 3 for 2 på alle klær, så da ble det 3 sparkebukser, de var supersøte :hjerte: og en ullbody fra joha, og 2 fine bodyer :jepp: Kjøpte i litt div str fra 56 til 62, så har vi litt fremover :)

Også har vi sett på stellebord og seng...og falt selvfølgelig for noe av det dyreste på BabyShop...typisk.. Begge deler fra BabyDan, og serien Scandinavia. Superfin!! Så nå må vi bare spare litt cash....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja, den er nok skikkelig igang nå, for jeg har ikke hørt noe fra henne siden kl 08.30 idag tidlig. Da hadde hun hatt rier hele natten, og vært hos jordmor og hun hadde begynt å få åpning. Så da bar det vel til sykehuset tenker jeg :) Og etter det så har verken jeg eller kjære hørt noe fra de....det er så sykt nervepirrende!! Det er min aller beste venninne, som også var min forlover i bryllupet vårt, så dette er veldig nært og spesielt for meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så koselig!! Håper det går bra da!!

Veldig hyggelig at du og din beste venninne får barn så tett, så kan dere ha litt permisjon sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååå dette er så nervepirrende.... Jeg har fortsatt ikke blitt "tante"...ting tar tid altså....

......vi fikk en supersøt body med Bamse,verdens sterkeste bjørn på igår med matchende sokker til :hjerte: Supersøt til lille Ekornprinsen vår :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...