Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjempefin! :strix: Blir spennende med 3D-ultralyd, og det er jo ikke lenge til engang! Tenk at dere skal få se lille ekornprinsen! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:rødme: Så koselig med magebilde! :nigo:

Sikkert ingen dum ide å trappe ned litt hvis du begynner å merke at det er tungt. Deler din oppfatning på at det er greit å orke å leve etter jobben også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj se på magen da :rødme:

Gleder meg til å få en sånn jeg også :Nikke: Nå ser jeg bare feit ut :ler:

:rødme:

Gled deg til magen kommer vennen :hug: Jeg så også bare fet og oppblåst ut i begynnelsen, men nå har magen virkelig kommet :)

Fine magen. :rødme:

Tusen takk :klem:

Kjempefin! :strix: Blir spennende med 3D-ultralyd, og det er jo ikke lenge til engang! Tenk at dere skal få se lille ekornprinsen! :rødme:

Tusen takk :rødme: Gleder meg masse-masse-masse til 3d :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønne dere er :klemmer:

Ja, magen vokser virkelig nå!! Måler hver lørdag for sånn ca mål, og siden forrige lørdag har den vokst med nesten 4 cm!!!!!! Hvor skal dette ende sier jeg :fnise:

:rødme: 27 uker idag :rødme:

Idag har vi startet med prosjekt barnerom, eller kjære er den flinke her :hjerte: Vi har ryddet, kastet og pakket bort masse stæsj fra rommet, og så har kjære begynt å male. Det blir såååå fint :rødme: Flinke mannen min :hjerte:

Gleder meg sånn til å begynne å innrede det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott mage du har fått! :rødme:

Må innrømme at jeg stusset litt over at dere skal pusse opp barnerommet allerede, men så tenkte jeg meg litt om. Det er jo bare tre måneder igjen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må legge ut bilder av hvordan det blir :jepp: Nå er jeg på inspirasjonsjakt :lur:

Will do :Nikke: Jeg surfer rundt på alle spennende nettsider om dagen på inspirasjonsjakt jeg ;)

Så flott mage du har fått! :rødme:

Må innrømme at jeg stusset litt over at dere skal pusse opp barnerommet allerede, men så tenkte jeg meg litt om. Det er jo bare tre måneder igjen! :hoppe:

Tusen takk :rødme: Vel nå er den ennå større!! Skal legge inn nytt bilde her jeg, så får dere se bowlingkula mi :fnise:

Ja, tiden går kjempefort, og vi har snaaart det meste på plass. Regner med at det blir tungt på slutten, så det er sikkert greit å ha mest mulig på plass nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært her inne nå... :sjenert: så da var det på tide å legge igjen et lite spor. Er så koselig å lese her inne, og den fiiine magen da :jepp:

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ingenting om gutte- og jentemager, men kan jo hvertfall se at det er en kjempefin mage du har! :strix:

Så koselig å innrede barnerommet da. :rødme: Kan nok være lurt å gjøre det før du blir altfor stor og tung. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et flott mage bilde!!! :hjerte: gleder meg til det kommer noe hos meg og... er jo en liten antydning, men ser mere gladfeit ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...