Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Så spennende :popcorn: Kanskje ting skjer før du aner det :strix:

Jeg tenker også mye på at jeg kommer til å savne sparkene.. :rødme: Det er liksom noe helt egen som jeg og lisja har sammen bare vi :hjerte:

Ja, hadde ikke gjort noe om lillegutt kom litt før termin :fnise: Kjære driver å prøver å snakke med han og få han til å komme ut litt før ;)

Sparkene kommer jeg til å savne, det er helt klart..spesielt siden lillegutt ikke har sparket så høyt opp at han har truffet ribben noen gang. Greit å slippe det liksom :jepp:

Koser meg med kanel-te her idag, deilig!! Hihi, kanel skal jo også være effektivt for å få igang rier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har hun begynt å nå ribbeina :ler: Jeg er ikke så veldig lang jeg så hvis jeg sitter litt framoverbøyd så får jeg avogtil et dult i ribbeinet ;) Det er heldigvis ikke slik at det har gjort vondt enda, men det kommer vel det og :lol:

Du får peise på med trappeløping og sex også du da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal foresten sladre for deg når ting begynner å skje? :popcorn: Jeg kom til å tenke på det siden Miso ikke har data tilgjengelig.. :sjenert:

Vi er jo sååå nyskjerrige at du kan ikke vært borte flere dager uten å si ifra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal foresten sladre for deg når ting begynner å skje? :popcorn: Jeg kom til å tenke på det siden Miso ikke har data tilgjengelig.. :sjenert:

Vi er jo sååå nyskjerrige at du kan ikke vært borte flere dager uten å si ifra :ler:

Du kan få sladre du også om du vil :jepp:

hihi, her er vi igang med :humpe: ja! Men trappeløping, det funker dårlig med bekkenet mitt.... får heller :humpe: litt mer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hihi, har så mye jeg skal rekke å gjøre før lillegutt kommer, så det har blitt litt lite kg-tid :sjenert: *lover å prøve å skjerpe meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 dager igjen :hakeslepp: :hakeslepp: Oj, det har gått fort!! Han kan jo komme når som helst da :dåne: Snart skal du få møte lille gutten din :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trommevirvel* :popcorn:

Melding fra EKornguri tikket inn på telefonen min klokka halv tolv i dag:

Vår skjønne lille T. kom til verden i dag klokken 09.04. :) Han veier 2484gram og er 46cm lang! Vi er utrolig lykkelige! :)'

'

:strix: :strix:

Gratulerer så masse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å GUD!!!!! :sjokk:

Nå ble jeg satt ut og glad og... målløs...

Han syntes ikke noe om april, så han kom i mars... alle sammen tippet feil da gitt :fnise:

:velkommen: lille T :hjerte:

Gratulerer til LilleEkorn og EkornMannen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen til verden lille T :strix: Du lurte jammen hele gjengen gjorde du :ler:

Gratulerer så masse til de stolte foreldrene :roser: Nå er dere en liten familie bare dere 3 :hjerte:

Nyt, nyt nyt hverandre og det å bli kjent med den nye sjefen :hjerter_rundt:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den nye verdensborgeren!! :strix: :strix: Hyggelig å høre!!! Håper alt gikk greit, og at alt står bra til!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...