DDuck Skrevet 5. mars 2009 #241 Del Skrevet 5. mars 2009 Dette er spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 6. mars 2009 #242 Del Skrevet 6. mars 2009 Innom og ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. mars 2009 #243 Del Skrevet 9. mars 2009 Innom med en mandags til verdens søteste ekornfrøken har helgen vært bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #244 Del Skrevet 9. mars 2009 Hei snupper Dinedama: Ja, det er ulidelig spennende om dagen....Leter ivrig etter symptomer og teller dager...GAL!! Skal teste neste mandag om ikke teite tante rød har kommet ...(kan det være et symptom at druer smaker rart :klø: ) Ananan : ååå tusen takk Ønsker deg en kjempefin uke!!! Miso : Snuppa mi Helgen har vært kjempefin!!! Stille og rolig med middag hos et vennepar på lørdag og hjemmekos igår... Ha en superduper uke kjære du, og så håper jeg du begynner å bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2009 #245 Del Skrevet 9. mars 2009 Oi, vente ei hel uke til, stakkars tålmodigheten din! :dåne: Håper tanta har skjønt at hun ikke er velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #246 Del Skrevet 9. mars 2009 Oi, vente ei hel uke til, stakkars tålmodigheten din! :dåne: Håper tanta har skjønt at hun ikke er velkommen! Jaaaa, en HEL uke..Skjønner ikke hvordan det skal gå.. har litt murringer nederst i magen..men det kan like gjerne være at mensen er rett rundt hjørnet.. Skulle ønske det var ett sympom som alle fikk, rett etter unnfangelse..det hadde vært så greit! F.eks: hmmm, ekstrem kløe på knærne eller noe sånt..knallgul utflod...eller bare en enkel test sum funket dagen etter. OG: om jeg hadde fått bestemt så skulle man hatt mulihet til å bli gravid mer enn bare en bitteliten dag i syklusen... Bare en smule engasjert her... *sender masse besvergelser mot tanta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 9. mars 2009 #247 Del Skrevet 9. mars 2009 Enig Det burde vært et sikkert tegn allerede fra dagen etter unnfangelsen. Ventingen kan rett og slett bli litt i overkant... Hos oss ble det for mye for mannen, så jeg måtte tisse på pinnen en dag eller to før planen Krysser fingrene for at besvergelsene virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #248 Del Skrevet 9. mars 2009 Enig Det burde vært et sikkert tegn allerede fra dagen etter unnfangelsen. Ventingen kan rett og slett bli litt i overkant... Hos oss ble det for mye for mannen, så jeg måtte tisse på pinnen en dag eller to før planen Krysser fingrene for at besvergelsene virker sånn er mannen her også.. Han tilbød seg å kjøpe med CB hjem for meg forrige gang jeg skulle teste, 3 dager før IKM Hadde du tydelige symptomer mrsSJ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2009 #249 Del Skrevet 9. mars 2009 Dere er søte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 9. mars 2009 #250 Del Skrevet 9. mars 2009 Tihi *sende forsvergelser over tante rød* (jeg også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 9. mars 2009 #251 Del Skrevet 9. mars 2009 sånn er mannen her også.. Han tilbød seg å kjøpe med CB hjem for meg forrige gang jeg skulle teste, 3 dager før IKM Hadde du tydelige symptomer mrsSJ? Morsomt at de er litt engasjerte disse mennene da Hadde en del murringer og tisset ekstremt ofte helt fra begynnelse, så noen tegn var det jo Tror trettheten kom før IKM også,men husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 10. mars 2009 #252 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei go`jenta kommer innom med en og ønsker deg en kjempefin dag og krysser alt jeg har for at det strømmer på med masse symptomer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 12. mars 2009 zilje: Takk takk Håper og tror det hjelper at dere er med på det MrsSJ: Ja, jeg setter skikkelig pris på at kjære virkelig bryr seg om dette.. Var jo egentlig han som var mest babysyk til å begynne med. Han skulle vel gjerne hatt for et par år siden han Er kjempetrøtt om dagen selv, men tror det kommer av at det har vært utrolig mye å gjøre i det siste...:puh: Så det er nok ikke noe symptom...murringer har jeg også, men det pleier jeg ha før mensen også, så kan ikke si at det gjelder heller..Tisser ja..det gjør jeg jo endel.. Men; jeg drikker jo mye vann også da.. Ellers begynte jeg å blø lett etter at vi hadde igår...ble så skuffet..men; det var ikke mensen-blødning..mer som blod blandet med vann.. Herreguuud, må le av meg selv her..sitter å øser ut alle mulige ekle detaljer..jaja, da vet dere det..Jo; også har jeg stiff-nipples stort sett hele tiden, og det pleier jeg iallefall ikke å ha!..og de er jo litt ømme.. Miso: goooo`jenta mi!!! Ååå, kjenner at du sender meg masse gode tanker!! I helgen skal vi til sverige og besøke et vennepar, det skal bli koselig Men nå må jeg bysselalle...nattinatt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #254 Del Skrevet 13. mars 2009 Vi har 6 mnd bryllupsdag idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 13. mars 2009 #255 Del Skrevet 13. mars 2009 Vi har 6 mnd bryllupsdag idag :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 13. mars 2009 #256 Del Skrevet 13. mars 2009 for 6 mnd bryllupsdag håper dere får en strålende helg og at dere får kost dere masse sender deg masse klemmer go`jenta og krysser alt jeg har for at det er små symptomer du kjenner!!! *krysserkrysser* gleder meg til neste fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2009 #257 Del Skrevet 13. mars 2009 Kanskje litt drøyt spørsmål, men jeg er så nysgjerrig! Når skulle du egentlig hatt mensen? Nå har jeg kryssa fingrene så lenge at jeg nesten begynner å bli litt sliten i de.. Gratulerer med halvt års bryllupsdag!! :strix: Skal det feires på noe vis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 13. mars 2009 #258 Del Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer med seks måneders bryllupsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Grrr.... :slåss: :slår: ..tante rød kom idag :slåss: :slår: Endret 15. mars 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #260 Del Skrevet 15. mars 2009 Mim : det er såå herlig å være gift med drømmemannen Miso: Tusen takk Og jeg gleder meg såå masse til fredag!! Nå er det under en uke til Mazilla: Ikke noe problem, her skriver jeg jo om alle mulige ekle detaljer..så et sånt lite spm er ikke noe problem.. Jeg skulle egentlig fått mensen i morgen..men det kom idag gitt... Så nå kan du få slappe av i fingre og tær et par uker MrsSJ: Tusen takk Vi har vært i Karlstad i helgen, fra fredag til lørdag, og det var såå koselig!! Vi var og besøkte et vennepar, og var ute og spiste på fredag. Så da fikk vi jo feiret vår 6 mnd bryllupsdag også I går kveld var vi hos noen andre venner og spiste ost og kjeks, koselig og klokka ble jammen 03.00 før vi kom oss hjem! Idag er det middag hos svigers og sjokoladekake hos et annet vennepar i kveld. Kjempekoselig!! Og for en utrolig bra helg!! kan jo ikke bli bedre egentlig Bortsett fra at teite tante rød kom da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå