Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten

LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:strix: så bra at alt er i orden :jepp: da er det bare å vente på neste EL å så prøve igjen :hoppe:

lykke til hos tannlegen, vi satser på null hull :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå dere er såå skjønne :klemmer: til dere alle!!!!

Jeg har vært hos tidenes hyggeligste gynekolog!! Anne Stensløkken på Balderklinikken i Oslo, hun kan virkelig anbefales! Hun fikk meg virkelig til å slappe av, og hele undersøkelsen gikk veldig fint. Fikk tatt celleprøve og en real sjekk :fnise: Og da så alt helt bra ut, heldigvis. Fikk faktisk sett eggene som lå klare der inne også, det var litt artig :) Også tok vi masse blodprøver for å sjekke at alt er bra og at jeg ikke mangler noe vitaminer eller noe, får skriftlig svar i posten. Så nå er det bare å prøve igjen neste EL :Nikke:

Og nå er det bare tannlegen i morgen, så skal jeg nyte resten av denne uka :hoppe: Krysser fingrene for null hull!!

Så bra at hun var både hyggelig og flink :hoppe: ingenting som er bedre enn det :jepp: *krysserfingrene* for gode prøveresultater!

Lykke til hos tannlegen i dag! Puss Puss så får du en suss :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke at tannlegetimen ble flyttet enda en gang :sinna: Nå var det tekniske problemer med stolen...Er det mulig...Forrige gan måtte de flytte timen min pga at de hadde dobbeltbooket, og gangen før der så var tannlegen syk.. Skal visst ikke få kommet meg til tannlegen jeg.. :sukk: Neste forsøk er torsdag neste uke...

Idag har kjære vært hos legen og han har fått bihulebetennelse..så nå er han sykekjære og ligger i sofaen og spiller wii mario kart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og leser litt hos deg :vinke: Jeg har ikke vært innom her på en stund :(

Satse på at det klaffer for dere snart :babysmokk:

Ha en fin onsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo tusle :klemmer: Lenge siden sist! Alt bra med deg?

Ja håper det klaffer snart her, men vi får bare fortsette å :humpe: ivei!!

Nå har jeg bakt langpanne sjokoladekake!! Måtte jo lage noe godt til kjære som ikke er helt i form. I følge han så er dette verdens beste sjokoladekake :rødme: søte mannen min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill du er da :klemmer: Kansje du skal få komme til meg neste gang jeg blir syk? :lur:

Tekniske problemer med stolen? :murvegg: Når står ikke verden til påske altså :dåne:

De kan vel ta en kjapp tannsjekk og noen røntgenbilder uten stolen vel? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at det er et eller annet som ikke vil at du skal til tannlegen :fnise:

Håper det går sin gang neste torsdag ihvertfall :jepp:

Flinke husmoren du er da :klappe: Kan tenke meg mannen din er glad for å bli vartet opp slik når han er syk ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle snuppelurer :klemmer:

Jeg har hatt en hektisk helg, så har ikke rukket noe kg-kvlitetstid..sånn er det bare noen ganger..

Dinedama: Nei teite tannlegestol...nå skal jeg forhåpentligvis dit på torsdag..hvis ikke noe annet går i stykker da..f.eks selve tannlegen :fnise: Og ja, kaken falt i smak..hehe..Om jeg skal komme å dulle emd deg neste gang du blir syk, så gi meg beskjed i god tid da..så jeg får tatt meg fri fra jobben, og ordnet med flybilletter o.l. :fnise:

Miso: JAAAAA, jeg gleder emg sykt til Paris!!! Våren i Paris må jo bare være überromantisk :rødme:

MaiL: hehe..prøver å være litt husmor innimellom..er vel ikke akkurat det fødte husmoremne, men det glimter til noen ganger..

Ellers har jeg hatt en flott helg :hoppe: var på fylla på fredag, ble rimelig canacas, for å si det sånn..både vors og ut på byen og nash og la meg kl 0600 på lørdag morgen..hehe..sjelden LilleEkorn er så ivrig, men det var bare sååå gøy!!

Lørdag så sov jeg til kl 14.00 og da ble jeg vekket av en telefon..ellers hadde jeg sikkert sovet videre :fnise: Startet dagen med Cola og paracet...hehe. Så ble det vennebesøk med taco og gullfisken på kvelden.

Søndag var vi borte på vennebesøk også så jeg walk the line på tv på kvelden. Synes den filmen er så bra!!

Nå er jeg på jobb,og det er kjedelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes koselig ut det :jepp: Jeg liker egentlig mye bedre fredagsfylla enn lørdagsfylla, for da har man to dager å komme seg på istedet for bare en :Nikke:

Det er akkurat som om helgen blir kortere når man går på fylla på en lørdag.. :klø:

Er det bare jeg som syns det kansje? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du er en flink husmor jeg :jepp:

Høres ut som en koselig helg ihvertfall :fnise: Det er ikke alltid en fylletur blir like vellykket som din ;)

Ønsker deg en god dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...