Mazilla Skrevet 13. november 2008 #61 Del Skrevet 13. november 2008 Takk for fine og detaljerte svar! Dama i brudesalongen sa jeg ikke trengte underskjørt til Kjolen, fordi den er "stor" i utgangspunktet, og fort blir litt for ruvende med underskjørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. november 2008 Forfatter #62 Del Skrevet 13. november 2008 Takk for fine og detaljerte svar! Dama i brudesalongen sa jeg ikke trengte underskjørt til Kjolen, fordi den er "stor" i utgangspunktet, og fort blir litt for ruvende med underskjørt.. Bare hyggelig Min var også ganske stor og ruvende, men kjolen ble mye penere med underskjørt Ringene i underskjørtet kan man regulere, så hvor stor men skal være i diameter kan man regulere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 13. november 2008 #63 Del Skrevet 13. november 2008 Hei Skriver her også jeg... Må jo skryte av det flott brudeparet litt Utolig fine bilder alle sammen Dere ser stunning ut : :rødme: Om jeg skal komme med noen favoritter må det være: 11103-28 - Vakkert på svaberget 11103-35 - Hadde en artig vri, fint når sløret blåser i vinden 11103-38 - Her smilte dere flott begge to! 11103-50 - Var sinnsykt flott bilde av deg 11103-56 - Fint bilde av mannen din. 11103-57 - Også et fint bilde av mannen din. 11103-69 - Utolig flott bilde av dere begge 11103-72 - Bildet i bilen var innmari kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. november 2008 #64 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som sa bilder? *spørre veldig pent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 14. november 2008 Forfatter #65 Del Skrevet 14. november 2008 Tusen takk MaiL Er ikke lett å velge...har lyst på i sorthvitt jeg.. Og jeg sendte til deg også Tusle? Eller bare tankte jeg å gjøre det :klø: Igår fikk vi skrudd sammen alle stuemøblene og det blir så fint :dåne: Gleder meg villt til å bo der!!! Også skal den snille mammaen min sy opp gardinene jeg har kjøpt..selvfølgelig for lange.. Snart helg alle sammen!!! Herlig herlig herlig!!! Noen som har noen spennende planer?? (Ikke du da Miso, jeg vet jo at du skal gifte deg :rødme: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. november 2008 #66 Del Skrevet 14. november 2008 Snart helg alle sammen!!! Herlig herlig herlig!!! Noen som har noen spennende planer?? (Ikke du da Miso, jeg vet jo at du skal gifte deg :rødme: ) Jeg skal på Katzenjammerkonsert!!!! God helg EkornFru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 14. november 2008 #67 Del Skrevet 14. november 2008 Så bra at ting faller på plass Bare å flytte inn snart da Jeg skal slappe av i kveld, se guttungen spille håndball i morgen og julebord med jobben i morgen kveld Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 14. november 2008 #68 Del Skrevet 14. november 2008 har jeg sett bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 14. november 2008 #69 Del Skrevet 14. november 2008 Bilder?? Kan jeg se?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 14. november 2008 #70 Del Skrevet 14. november 2008 Så nydelige bilder!!! Skjønner godt du sliter med å velge hvem du skal forstørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 16. november 2008 #71 Del Skrevet 16. november 2008 Kjempefine var dere Det er så vanskelig å velge, sliter med det samme - for flere bilder er så fine at en kunne tenkt seg å forstørre de, men kan liksom ikke tapetsere veggene med seg selv heller Hva sier magefølelsen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. november 2008 Forfatter #72 Del Skrevet 19. november 2008 Hei Alle sammen!!! Lille Ekorn har nå flyttet, men i den nye leiligheten har vi ikke internett ennå...må bare koble meg til usikre nett når de er tilgjengelige..så det blir liksom litt lite KG om dagen..STORT savn.. Skal få oppdatert meg i bøkene deres når vi er ordenlig på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. november 2008 #73 Del Skrevet 19. november 2008 Grattis med nytt bosted da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. november 2008 #74 Del Skrevet 23. november 2008 Må dere vente lenge på å få internett i den nye leiligheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 23. november 2008 Forfatter #75 Del Skrevet 23. november 2008 Hehehe.. Tusen takk kjære nabo med usikret nett Endelig litt KG tid!! Lenge siden sist..og nettet er så treeeeeegt...Synes naboen kunne spandert på seg en litt raskere linje!! Vel; nå begynner vi å komme ordentlig på plass, og jeg er sååå fornøyd!! Kunne bodd i stua mi!! Love it!! Også har jeg begynt med mitt nye liv..hehe..eller iallefall så gikk jeg tur 4 ganger denne uka!! Og alle var på ca 1,5 timer. deilig!! I morgen skal jeg til legen igjen..spent.. Vil ha lavere blodtrykk! Også må jeg komme meg til nav, og forhåpentligvis få innvilget omskolering. Det hadde vært topp! Trøtt jeg...også må jeg opp kl 05.30 og dra på jobb...tror jeg må legge meg snart.. Håper naboen er på nett i morgen kveld også, da skal jeg sniklåne nettet hans mer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 26. november 2008 #76 Del Skrevet 26. november 2008 Gratulerer med ny bolig igjen jeg Vi kan legge sammen blodtrykkene våre og dele på to? Kanskje begge får passe blodtrykk da? Jeg vil nemlig ha høyere.... Hvordan gikk det hos Nav forresten? Blir det omskolering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 26. november 2008 #77 Del Skrevet 26. november 2008 Gratulerer med ny bosted og for at du endelig har flyttet nedover hørte jeg noen som hvisker bilder?? hvordan lagde du ny dagbok?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. november 2008 #78 Del Skrevet 26. november 2008 Så flott at du trives i den nye leiligheten naboen bør skaffe seg raskere linje, pronto! sånn at du får vært oftere på KG Så flink du er til å gå tur Keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #79 Del Skrevet 1. desember 2008 Stakkars lille forsømte dagboka mi... Sånn er det med dårlig internett-linje hjemme.. Og vi får ikke nett før i februar.. Herregud hvordan skal jeg holde ut!! Heldigvis har kjære en sånn smart 3G dings sånn at jeg kan få vært litt på nett..innimellom.. Gratulerer med ny bolig igjen jeg Vi kan legge sammen blodtrykkene våre og dele på to? Kanskje begge får passe blodtrykk da? Jeg vil nemlig ha høyere.... Hvordan gikk det hos Nav forresten? Blir det omskolering? Tusen takk MrsSj Hadde jo vært helt topp om vi kunne fordelt blodtrykket vårt..mitt er nemlig så altfor høyt..155/110... Ikke bra.. Fikk beskjed om atr om jeg hadde vært gravid nå, så ville jeg med stor sannsynlighet fått svangerskapsforgiftning..Ikke så gøy å få høre i og med at vi prøver. men det er ingen spire her ennå, så jeg jobber videre med å få ned blodtrykket. har fått medisiner nå, så håper det hjelper. Nav er teite, og jeg må vente siden jeg har flyttet og saken er ennå ikke overført...GRrrrrr Gratulerer med ny bosted og for at du endelig har flyttet nedover hørte jeg noen som hvisker bilder?? hvordan lagde du ny dagbok?? Ja, nå er jeg ikke langt unna deg snuppa! Kanskje vi kan møtes snart så skal du får se de ordentlige bildene Sender deg link til bildene på PM Ser du har fått deg ny dagbok :juhu: (vet den ikke funker, men må bare bruke den!!) Så flott at du trives i den nye leiligheten naboen bør skaffe seg raskere linje, pronto! sånn at du får vært oftere på KG Så flink du er til å gå tur Keep up the good work Hei hei Helt enig, naboen må jo få seg bedre nettilkobling!! ja, jeg går masse tur!! Og idag skal jeg kanskje på aerobic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. desember 2008 #80 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei vennen har sendt deg mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå