Gjest Ansjoni Skrevet 8. juli 2009 #1121 Del Skrevet 8. juli 2009 Innom for å gjengjelde besøket, og finner ut at det er litt av hvert her Håper det blir litt bedre når du får slappet av og samlet deg litt. Bryllup kan sette selv den beste ut av spill, men dagen kommer til å bli helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdcage Skrevet 8. juli 2009 #1122 Del Skrevet 8. juli 2009 Snikleser melder seg, har endelig fått registrert meg.. Jeg misunner deg litt at dere har så kort tid igjen! Tenk, om drøye to uker er du kone.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #1123 Del Skrevet 8. juli 2009 Ansjoni skrev: Innom for å gjengjelde besøket, og finner ut at det er litt av hvert her Håper det blir litt bedre når du får slappet av og samlet deg litt. Bryllup kan sette selv den beste ut av spill, men dagen kommer til å bli helt fantastisk! Det har vært litt mye gjennom hele bryllupsprosessen, men det som ikke knekker deg gjør det bare stekere Vi kommer oss igjennom dette også Og vi har fått snakket ut og ordnet opp, kjennes deilig ut Ja, jeg gleder meg enormt til å få slappet av, kanskje titter solen frem slik at man kan bli litt brun Koslig at du tok turen innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #1124 Del Skrevet 8. juli 2009 Birdcage skrev: Snikleser melder seg, har endelig fått registrert meg.. Jeg misunner deg litt at dere har så kort tid igjen! Tenk, om drøye to uker er du kone.. Så koslig at jeg har hatt en snikleser Ja, om 17 dager er jeg kone Skal du også gifte deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. juli 2009 #1125 Del Skrevet 9. juli 2009 Så KUl du var på bildene fra utdrikningslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #1126 Del Skrevet 9. juli 2009 Muffin! skrev: Så KUl du var på bildene fra utdrikningslaget. Ja, jeg var KUlest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juli 2009 #1127 Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg vil også gjerne se bilder, men vi er visst ikke venner på fb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #1128 Del Skrevet 9. juli 2009 Mazilla skrev: Jeg vil også gjerne se bilder, men vi er visst ikke venner på fb... Jeg skal legge deg til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. juli 2009 #1129 Del Skrevet 9. juli 2009 Fancy kostyme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #1130 Del Skrevet 9. juli 2009 Mazilla skrev: Fancy kostyme! Du kan tro jeg følte meg søt, da vi var nede på solsiden - hvor alle skulle kommentere jurene mine.. Men morsomt var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 9. juli 2009 #1131 Del Skrevet 9. juli 2009 Agnethe skrev: Du kan tro jeg følte meg søt, da vi var nede på solsiden - hvor alle skulle kommentere jurene mine.. Men morsomt var det Jeg har forresten lest det siste du skrev i bloggen din, og vil bare igjen si at jeg er imponert over hvor god du er til å skrive. Skikkelig gøy å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #1132 Del Skrevet 10. juli 2009 Maye skrev: Jeg har forresten lest det siste du skrev i bloggen din, og vil bare igjen si at jeg er imponert over hvor god du er til å skrive. Skikkelig gøy å lese. Tusen takk, Maye Sånt er alltid koselig å få vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. juli 2009 #1133 Del Skrevet 10. juli 2009 God helg Agnethe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 11. juli 2009 #1134 Del Skrevet 11. juli 2009 Kun to små uker igjen nå så er du frue Det kommer til å blir kjempebra - det er jeg sikker på Ha en fin helg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdcage Skrevet 13. juli 2009 #1135 Del Skrevet 13. juli 2009 Agnethe skrev: Så koslig at jeg har hatt en snikleser Ja, om 17 dager er jeg kone Skal du også gifte deg? Ja, men ikke før til neste år.. Har fulgt med på dere 09-bruder en stund i skjul, men nå begynner planleggingen vår for alvor også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #1136 Del Skrevet 13. juli 2009 MaiL skrev: Kun to små uker igjen nå så er du frue Det kommer til å blir kjempebra - det er jeg sikker på Ha en fin helg videre Ja, nå er det ikke lenge igjen Presten ringte i dag, da kjente jeg at sommerfuglene begynte å flakse... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #1137 Del Skrevet 13. juli 2009 Birdcage skrev: Ja, men ikke før til neste år.. Har fulgt med på dere 09-bruder en stund i skjul, men nå begynner planleggingen vår for alvor også. Så koselig Jeg skal stikke innom boken din å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 13. juli 2009 #1138 Del Skrevet 13. juli 2009 Agnethe skrev: Ja, nå er det ikke lenge igjen Presten ringte i dag, da kjente jeg at sommerfuglene begynte å flakse... :rødme: Jippi! Gleder meg til å snakke med presten jeg også. Da blir sikkert alt mye mer "virkelig". Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #1139 Del Skrevet 13. juli 2009 Da er jeg endelig på nett igjen etter at internetten har vært borte i noen dager, og når man er ute i havgapet blir ikke dette akkurat prioritert fra leverandøren I dag ringte presten for å avtale møte med oss, mandag klokken 1300 er det duket for samtale og gjennomgang av vielsen. Og han mente at utgangsmarsjen ikke skulle bli noe problem i det hele tatt.. Vi har valgt introen til Bittersweet Symphony med The Verve Den er så nydelig.. + at jeg syns den gir mening til ekteskapet, livet er litt bittersøtt til tider... I morgen drar vi hjem igjen for å gjøre de siste forberedelser, masse småting som må ordnes nå... Ska sjekke pris på leiebil og slikt, blir litt tungvint å reise kollektivt ut dit vi skal gifte oss når vi skal ha med så enormt mye. Jeg har også ordnet prøvetime til frisøren, er litt spent på hvordan sminken blir om de klarer å få det til slik som på makeup-store... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #1140 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Da er det bare elleve dager igjen, vi har kommet hjem til barteby etter å ha vært på beach house'n til mamma og pappa, (ute på den øde ø) som forøvrig bare er 30 minutter unna der vi skal gifte oss med båt.. Været var så som så, to dager med sol, så jeg fikk jobbet litt med brunfargen og ble solbrent på nesetippen Men klarer ikke å få bort skillet etter en halterneckbikini som jeg hadde på i mai, selv om jeg har solt meg uten stropper.. Må vel jukse det til på en eller annen måte. Vi har fått hentet engangs-kameraene til selve festen, 50 meter med lilla organza, kniv og kakespade til bryllupskaken, vi har fått leid bil til å reise utover med på mandag, øvd litt på valsen, testet borddekorasjonene... Skal ut å gjøre noen småærend i morgen, på ikea på torsdag, og Mester Grønn for å sjekke om de fremdeles har orkideer til 100 kr Ordne ferdig bordkort, festprogram, kirkeprogram osv, samt å snakke med kirkekontoret for å høre om de har en fast mal på kirkeprogrammet og om de har en fast trompetist de bruker. Kunne gjerne ha tenkt meg en trompetist sammen med organisten på ingangsmarsjen. På lørdag skal jeg få lagt negler Ellers har jeg hentet settet jeg fikk laget etter smykket til oldemor. Har funnet ut at jeg skal kjøpe en 18 år gammel whisky til min kjære i morgengave, han ønsket seg faktisk det - slik at han kunne sprette den til en spesiell anledning.. Sånn som når han blir far for første gang :rødme: Syns det er en søt tanke Ellers har vi fått uventende økonomisk støtte fra mine foreldre å det liker vi! ------------------------------------------ Var til legen i dag, fremdeles sykemeldt, står på venteliste til å komme inn til ME-guruen her i barteby, men mulig jeg skal ned til Oslo på en ME-klinikk Jeg gjør alt for å bli frisk.. Nå er det ikke lenge til opptak til skole, er litt spent på hva jeg kommer inn på Endret 14. juli 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg