Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Lykke til på neste eksamen :duskedame: Må ikke la ringen blende deg for mye da ;)

Hehe, det gikk bra :fnise: Eksamen derimot gikk det værre med... Ekstremt vanskelig... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei..tittet innom bryllupshulen din jeg. :)

Har du begynt å venne deg til ringen nå?? Trodde aldri jeg skulle bli en "ring" person da jeg fikk på min, og trodde jeg ville synes den bare var i veien egentlig..men...nei da. Nå har jeg ikke hatt ringen på i ei uke, og jeg føler meg nesten naken.. Men..skal hente de hos gravøren i dag! Så spent på resultatet! De har nemlig prøvd å gravere inn monogrammet vårt..:)

Så snart vi har fått polert de og tatt bilde av de så skal de på fingrene igjen!

Har dere funnet lokale nå? :)

Ja, det er som du sier man føler seg litt naken uten den :jepp:

Så kult at dere har prøvd å gravere inn monogrammet deres, det blir sikkert kjempefint, hvis gullsmeden har fått det til :jepp:

Nei, ikke lokale enda, regner med at vi intensiverer denne jakten på nyåret.. Da det blir offentlig for familien og slikt, så kan vi kjære svigermor hjelpe til i den jakten :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig med vanskelige oppgaver da! Men sensor tar sikkert hensyn til at det var vanskelig når karakterene settes! :Nikke: Sånn har ihvertfall vi fått beskjed om at det er.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig med vanskelige oppgaver da! Men sensor tar sikkert hensyn til at det var vanskelig når karakterene settes! :Nikke: Sånn har ihvertfall vi fått beskjed om at det er.. :)

Nei, det er multiple choice eksamen, å man må ha 53% riktig for å bestå, så de tar nok ikke hensyn :sjenert: Men vi kan jo krysse fingrene for at jeg er kjemepgod til å gjette :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, sånn eksamen du hadde ja.. Jaja, da krysser jeg fingrene for at du gjetta riktig på masse! :jepp:

Vi håper på det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg alltids ;) Krysser fingrene jeg også! :klem:

Ja, det er ikke verre enn å ta den opp igjen, neste år :jepp: da, vet jeg i allefall hva jeg kan forvente.. De resirkulerer spørsmålene.. Så det er jo greit.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene jeg også. Tror det har gått fint jeg. :jepp:

Tusen takk :) er ganske spent på resultatet men tør ikke å ha for store forhåpninger :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resirkulerer spørsmålene?! Da må det jo være piece of cake å ta den opp igjen ihvertfall ;) Satser derimot på at du klarte deg bra første gangen jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resirkulerer spørsmålene?! Da må det jo være piece of cake å ta den opp igjen ihvertfall ;) Satser derimot på at du klarte deg bra første gangen jeg :klem:

Vel, da skal man ha god hukommelse, vi får ikke lov til å ta med spørsmålsarket ut av eksamenslokale, heller ikke kladdark..Men sånn nogenlunde peiling han man vel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk min flaks.. :sur:

Sitter nå oppe med omgangssyken..!!!! Har siste eksamen i morgen, må bare ringe legen å få legeerklæring etterpå, har ikke sjangs til å få tatt den nå :grine:

Nesten ikke sovet i natt.. :cry:

bare 8 dager igjen til den store nyheten begynner å bli offisiell.. Syns ikke det var lenge siden vi forlovet oss jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Det som jeg trodde var omgangssyken var nok noe helt annet...

Måtte på legevakta i kveld.. Akutt gallesteinanfall...

Som jeg da har gått med i tre dager, og som i kveld med ganske så uutholdelig...

Endte på legevakta.. fikk masse medisiner og streng beskjed om å legge om kosten nå!!!!

Da dette kunne være skikkelig ille.. fikk jeg et slikt anfall igjen + feber, var det bare å ringe ambulanse, da ble det blåys og hele pakka :grine: Da var det betennelse og det var visst ikke noe å spøke meg :frown:

Fikk snakke med en sykepleier som fortalte at nå måtte jeg legge om kosten med en gang jeg kom hjem på grunn av sykdommen min.. Så der forsvant julemiddagen.. Fra nå av er det bare kokt skinke, kyllingfilet og kalkun og salat + ris... :forvirret:

Jaja.. .. fikk antibiotika og morfin.. og tabletter med hjem for å ha i løpet av natten.. ble også sykemeldt..

Ble litt tidligere juleferie.. håper bare at smertene er over for godt nå... :sukk:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...