Gå til innhold

Vi som skal gifte oss i 2010


Christal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De som vil blir med, er man usikker så venter man bare. Gruppen er jo åpen for nye medlemmer ut hele 2010, så om du ombestemmer deg så er det jo fortsatt mulighet til å bli med! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok jeg rettigheten ved å lage en gruppe jeg....håper det er fler som ønsker å bli med i denne!

:)

Gruppen heter "Kvinneguiden - Vi som skal gifte oss i 2010!" og den er lukket, så alle må spørre om å få lov til å bli med. Det skyldes at alle og en hver ikke skal kunne gå inn å se på alle hemmelighetene våres!

Litt usikker på hvordan vi skal få til å kontrollere at de som søker er med i KG, men der kan kanskje referere til brukernavn og sende en melding til meg?

Ikke det at mange andre har interesse av å melde seg inn da...:fnise:

Christal, du som laget denne tråden...har du lyst til å være admin i gruppen? :jepp:

Jeg er gjerne admin i gruppen :klemmer:

Syns det var en super ide! Flott tiltak!

*løper på facebook og melder meg på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi skal gifte oss 10 juli, 2010 og jeg henger meg gjerne på denne tråden!:-) Ellers har vi bestilt kirke, og bryllupslokale. Forlovere er bestemt, og kjolen er kjøpt inn. Stresser ikke akkurat ennå, men ser på innbydelser, blomster dekorasjoner, bukett, og bordkort. Det er en spennende tid å gå i møte!:-) Lykke til alle 2010 bruder :rødme:

Lene¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vi skal gifte oss 10 juli, 2010 og jeg henger meg gjerne på denne tråden!:-) Ellers har vi bestilt kirke, og bryllupslokale. Forlovere er bestemt, og kjolen er kjøpt inn. Stresser ikke akkurat ennå, men ser på innbydelser, blomster dekorasjoner, bukett, og bordkort. Det er en spennende tid å gå i møte!:-) Lykke til alle 2010 bruder :rødme:

Lene¤

Ser at dette blir en populær dato! :D

Er visst på tide for oss å bestille festlokaler før de beste er tatt, ja.

Klarer ikke helt å bestemme meg for forlover jeg, men må vel få fingen ut og bestemme meg snart, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal gifte oss 3.juli 2010 :-)

Har allerede ordnet kirke og forlover til meg, og vi har funnet lokale (håper det er ledig på rett dato).

Var meg som fridde til han 14.feb.2009 :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi skal gifte oss 10 juli, 2010 og jeg henger meg gjerne på denne tråden!:-) Ellers har vi bestilt kirke, og bryllupslokale. Forlovere er bestemt, og kjolen er kjøpt inn. Stresser ikke akkurat ennå, men ser på innbydelser, blomster dekorasjoner, bukett, og bordkort. Det er en spennende tid å gå i møte!:-) Lykke til alle 2010 bruder :rødme:

Lene¤

Velkommen skal du være 2010 brud! :klemmer: Har lagt deg til på listen. Nyt tiden fremover, den er veldig spennende. :hjerter:

Vi skal gifte oss 3.juli 2010 :-)

Har allerede ordnet kirke og forlover til meg, og vi har funnet lokale (håper det er ledig på rett dato).

Var meg som fridde til han 14.feb.2009 :hjerte:

Du fridde til han? Tøft gjort!! Gratulerer så mye med forlovelsen! Har lagt deg også til på listen.

Kjekt med også flere sunnmørsbruder .. hvor på sunnmøre er du fra?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tok på meg den oppgaven når han ikke gjorde det ;-)

Jeg fridde til han i valentineskortet.

Hadde skrevet på begge sidene inni, og det føltes som år før han kom til slutten. Den ene gangen jeg ønsket at han kunne skumlese kortet , så brukte han flere nervepirrende minutter ( for meg) før han svarte JA med tårer i øynene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror godt at vi kan være med her ja ,vi har vært sammen i 9 år og skal gifte oss 26.juni 2010.

Planlegginga er begynnt så smått.

Har kirke ,lokale og forlovere klart....resten mangler blir vell etter hvært.

lykke til vidre i plalegginen fremover vi har en spennende tid i møte..

catty. :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg og samboer forlovet oss på valentinesdagen i år :yvonne: .

Bryllupsdato er satt til 7 august 2010, gleder meg enormt.

Planleggingen av det er i gang, har bestlit lokale, men ikke kirke for det kunne jeg ikke gjøre før det var ett år i forveien (har ringt kirkekontoret).

ellers så har jeg funnet ut hvilken gjester jeg vil ha, kjøpt inn materialer til invitasjoner, og har planlagt hvordan bordkortene skal se ut.

vi har også spurt forlovere som sa ja til oss.

Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror godt at vi kan være med her ja ,vi har vært sammen i 9 år og skal gifte oss 26.juni 2010.

Planlegginga er begynnt så smått.

Har kirke ,lokale og forlovere klart....resten mangler blir vell etter hvært.

lykke til vidre i plalegginen fremover vi har en spennende tid i møte..

catty. :bryllup:

Gratulerer med bryllupsdato! :)

Hvis du registrerer deg og blir medlem så kan jeg legge deg til på listen :)

Hei.

Jeg og samboer forlovet oss på valentinesdagen i år :yvonne: .

Bryllupsdato er satt til 7 august 2010, gleder meg enormt.

Planleggingen av det er i gang, har bestlit lokale, men ikke kirke for det kunne jeg ikke gjøre før det var ett år i forveien (har ringt kirkekontoret).

ellers så har jeg funnet ut hvilken gjester jeg vil ha, kjøpt inn materialer til invitasjoner, og har planlagt hvordan bordkortene skal se ut.

vi har også spurt forlovere som sa ja til oss.

Gleder meg

Gratulerer med forlovelsen på valentinesdagen! :klemmer:

Vi fikk heller ikke bestille kirke før sånn ca 1 år i forveien, kirkekontoret lo da vi var innom, vi var FOR ivrige :ler:

Endret av Christal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen problem med å bestille kirke i starten av april. Selv om det var 1år og 3mnd til bryllupet. Fikk faktisk høre at det var noen andre som allerede hadde bestilt kirke på samme dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gjerne admin i gruppen :klemmer:

Syns det var en super ide! Flott tiltak!

*løper på facebook og melder meg på*

meldt meg på i gruppen. initialer KFS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde ingen problem med å bestille kirke i starten av april. Selv om det var 1år og 3mnd til bryllupet. Fikk faktisk høre at det var noen andre som allerede hadde bestilt kirke på samme dato.

Presten sa at han hadde ikke kalender så gikk så langt frem i tid :ler: derfor kunne han selvsagt notere ned, men måtte komme tilbake litt senere og be om å få satt dato .. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har da satt alarm på mobilen slik at den skal minne meg på at nå kan du bestille kirke :gjeiper: har nemlig bare lyst til å gifte meg i den kirken, og ingen andre så er nervøs for at jeg ikke får kirken til den datoen...

men lurer på en ting: det er vel sånn at bare en av oss trenger å være mdlem av statskirken? for min forlovede er nemlig ortodoks kristen, det har vel ingenting å si vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...